Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن روحانی امروز(چهارشنبه) در جلسه هیئت دولت، گفت: در آبان ماه، مردم ایران در برابر حوادثی که دشمنان ما می‌خواستند از آن حوادث، سوء استفاده کنند در روزهای ابتدایی به صحنه آمدند و آن افتخارات بزرگ، یکپارچگی،  وحدت و امنیت ملی که مورد توجه همه بود را خلق کردند و آن جلوه‌های زیبا را ساختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مساله شهادت «حاج قاسم» مردم کار اعجاب آوری انجام دادند و کسی فکر نمی‌کرد بین مردم و نیروهای مسلح آنقدر ارتباط نزدیک باشد و کسی نمی‌دانست مبارزه با تروریسم آنقدر مهم باشد. هیچ کسی فکر نمی‌کرد که امنیت منطقه و همسایگان برای مردم این همه اهمیت دارد.

رئیس جمهور تاکید کرد: سردار سلیمانی نماد مبارزه با تروریسم،  ثبات و امنیت منطقه ما بود.

 روحانی خاطرنشان کرد: در آن روز مردم چه در عراق و چه در ‌سراسر ایران به خیابان ها آمدند و همه همنوایی کردند و پاس داشتند. این نشان دادند که مردم چقدر شکرگزار و وفادار و قدرشناس هستند. به نظرم این حرکت مردم یک اتفاق تاریخی بود.

وی با بیان اینکه ما پای صندوق می رویم تا بهترین ها را برای مجلس برگزینیم، اظهار داشت: مجلس جایی است که قوانین را بررسی می‌کند و دولت لوایح خود را آنجا می‌فرستد و آنها نوعی نظارت بر دستگاه اجرایی دارند.

رئیس جمهور با بیان اینکه اصولا مجلس در ایران بسیار مجلس قدرتمندی است، افزود: از ابتدا امام(ره) عنایت خاصی به مجلس داشت. کسی نگوید هرکسی می‌خواهد انتخاب شود چراکه هم حزبی ها و دوستان من تائید صلاحیت نشده اند.

روحانی تاکید کرد: امروز ما در حال تحریم و فشار استکبار هستیم. آیا ما باید این تحریم را بشکنیم و زندگی مردم را سهل تر کنیم یا نه؟ دولت به تنهایی نمی‌تواند این کار را انجام دهد. دولت و قوه قضائیه و مجلس باید با هم در کنار هم قرار بگیرند.

وی در عین حال تصریح کرد: آمریکا علی رغم همه کارهایی که انجام داده است در برابر «برجام» ناتوان است.

تکمیل می شود...

کد خبر 4856730 سید مهدی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن روحانی دولت دوازدهم انتخابات 98 انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن انقلاب اسلامی ایران مجلس شورای اسلامی قاسم سلیمانی چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی شورای نگهبان ایران حسن روحانی محمدجواد ظریف شورای ائتلاف نیروهای انقلاب محمد جواد ظریف عباسعلی کدخدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۳۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیونگ‌یانگ به آمریکا درخصوص «اقدامات عملی قدرتمند» برای تقویت قدرت نظامی خود هشدار داد

کره‌شمالی، آمریکا را به دلیل تلاش برای ایجاد مکانیسم جدیدی برای نظارت بر اجرای تحریم‌ها علیه کره‌شمالی محکوم کرد و نسبت به «اقدامات عملی قدرتمند» برای تقویت قدرت نظامی خود هشدار داد.

به گزارش ایسنا، آمریکا متعهد شده است که با کره جنوبی و سایر کشورها برای ایجاد جایگزینی با دستور هیئت کارشناسان سازمان ملل متحد برای نظارت بر اجرای تحریم ها که در پایان آوریل به دنبال وتوی روسیه برای تمدید آن منقضی می‌شود، همکاری کند.

کیم اون چول، رئیس دفتر امور آمریکای وزارت امور خارجه کره شمالی گفت:  اگر ایالات متحده نسخه جدیدی از تحریم ها را علیه کره شمالی معرفی کند، پیونگ‌یانگ از فرصت جدید برای تنظیم مجدد نیرو که واشنگتن بیش از همه از آن می‌ترسد، استفاده خواهد کرد.

این مقام گفت: تحریم‌های جدید تنها منجر به تقویت بیشتر قدرت نظامی پیونگ یانگ خواهد شد.

او با وعده انجام «اقدامات عملی قدرتمندتر» برای تقویت قدرت فنی نظامی کره شمالی گفت: «هر زمان که ایالات متحده قطعنامه تحریم جدید را در عرصه سازمان ملل تهیه کند آزمایش هسته‌ای قوی‌تر و توسعه‌یافته‌تر کره شمالی آغاز خواهد شد. تحریم‌های ایالات متحده به عنوان یک کاتالیزور و نیروی محرکه عمل کرد که باعث افزایش تدریجی قدرت ملی ما شد.

این مقام افزود: ما از حقوق حاکمیتی و منافع امنیتی خود در برابر تهدیدهای خصمانه و فشار تحریمی فزاینده از سوی ایالات متحده محافظت کرده و اقدامات واقعی قوی‌تری را انجام خواهیم داد.

وی تاکید کرد: ما به تحریم‌های آمریکا عادت کرده‌ایم و توانایی و قدرت زیادی برای ایستادگی در برابر هرگونه تحریم شدید داریم.

لیندا توماس گرینفیلد، سفیر آمریکا در سازمان ملل طی بازدید از منطقه غیرنظامی شده (DMZ) که دو کره را از هم جدا می‌کند، گفت که واشنگتن در حال بررسی گزینه‌های «خارج از چارچوب» است و تهدید کرد که «همه احتمالات» حتی خارج از قواعد سازمان ملل روی میز است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • محمد صدر: ایران با اسرائیل درگیر نشد، با ناتو رو در رو شد
  • آینده برجام / توافقی صورت می گیرد؟
  • تعریف دولتمردان برجام از خود به خاطر نابودی یک دهه فرصت رشد اقتصادی!
  • بازگشت فروش نفت ایران به زمان برجام با دو برابر قیمت نتیجه تمرکز دولت بر بازطراحی تجارت انرژی کشور
  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از حمله و آزار و اذیت پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از برحورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • پیونگ‌یانگ به آمریکا درخصوص «اقدامات عملی قدرتمند» برای تقویت قدرت نظامی خود هشدار داد
  • وزارت ارتباطات به زودی از ماهواره‌های جدید رونمایی می‌کند/ گردشگری در ایران رشد کرده است/ بدهی های ایران به بانک توسعه اسلامی صفر شد