Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ در جلسه توجیهی و آموزشی مسئولان امنیت انتخابات اظهار کرد: در حوزه انتخابیه تهران، شمیرانات و شهرری ۴۵۵۲ شعبه اخذ رای با ۱۴ هزار نیرو پیش‌بینی شده است.

وی افزود: نیروی انتظامی در تهران بزرگ تامین امنیت صندوق‌های انتخابات و ترافیک و نظم و امنیت را بر عهده دارد و امیدواریم بتوانیم با تمهیدات سنگین و ویژه‌ای که در نظر گرفته شده است، وضعیت خوب امنیتی را در سطح شهر تهران داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار رحیمی با بیان اینکه به طور کامل نیرو پیش‌بینی شده تا انتخابات خوبی داشته باشیم، گفت: در این مدت ۲، ۳ مورد مساله امنیتی داشتیم. اقدامات در برخی موارد ناکام و در برخی موارد موفق بوده‌اند. البته همه عوامل مرتبط با آنها دستگیر شده‌اند. در این رابطه پلیس ۳ نفر را دستگیر کرده است که ۲ نفر از آنها سابقه‌دار هستند.

رئیس پلیس تهران بزرگ درباره تخلفات انتخاباتی نیز بیان کرد: در ۲ بخش فضای حقیقی و مجازی تخلف داشتیم. البته این تخلفات نکته قابل ذکری ندارند و جز چند مورد پاره کردن بنر موضوع خاصی در این زمینه نبوده است.

کد خبر 485212 برچسب‌ها امنیت پلیس - نیروی انتظامی مجلس - انتخابات

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: امنیت پلیس نیروی انتظامی مجلس انتخابات تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۳۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ یک نفر کشته شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیویور‎ک‌پست، پلیس واشنگتن دی‌سی اعلام کرد فردی که خودروی او به موانع امنیتی اطراف کاخ سفید برخورد کرده بود، کشته شده است.

براساس اعلام دپارتمان پلیس واشنگتن، واحدهای گشتی این دپارتمان دیشب در تقاطع خیابان‌ (پانزدهم و پنسیلوانیا) در نزدیکی کاخ سفید گزارش تصادف دریافت و پس از حضور در محل حادثه، جسد یک نفر را پیدا کردند.

هنوز جزئیات دیگری درباره این حادثه، علت یا انگیزه احتمالی آن مخابره نشده است.

کد خبر 6096862

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۸ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در شهریار
  • دستگیری ۲۸ عضو یک شرکت هرمی
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله | عکس
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ یک نفر کشته شد
  • ربایندگان یسنا اعتراف کردند / دستگیری 4 متهم اصلی در حال فرار
  • دستگیری ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • جزئیات دستگیری دو عامل ربایش یسنا کوچولو | دختربچه 4 ساله 5 روز اسیر آدم‌ربایان بود
  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران