Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@00:42:42 GMT

سینماسیار به مناطق سیل‌زده سیستان وبلوچستان رفت

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۳۱۸۰

سینماسیار به مناطق سیل‌زده سیستان وبلوچستان رفت

مدیر طرح سینما سیار از اکران فیلم‌های کودکان و نوجوانان در مناطق سیل‌زده جنوب استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، نوید کوهبر مدیر «سینما سیار» در انجمن گفت: همزمان با سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، کودکان مناطقی در جنوب استان سیستان و بلوچستان به تماشای فیلم‌های سینما سیار نشستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این برنامه همزمان با جشنواره فیلم فجر و طرح «سیمرغ و پروانه‌ها» بنیاد سینمایی فارابی اجرا شده و طی آن فیلم‌های منتخبی از سینمای کودکان و نوجوانان در مناطق کم‌برخوردار به روی پرده رفت.

کوهبر ادامه داد: روستاهای کنارکمبان در بخش بنت در جنوب استان سیستان و بلوچستان، عورکی در بخش دشتیاری، جنگارک پایین در بخش دشتیاری، زرآباد و همچنین کنارک از ۱۶ بهمن‌ماه به مدت ۶ روز تحت پوشش این طرح قرار گرفتند و فیلم‌های روز کودکان و نوجوانان در این روستاها به صورت رایگان به نمایش درآمد.

وی در ادامه به آغاز به کار وب‌سایت رسمی «سینما سیار» با نشانی www.cinemasayar.ir اشاره کرد و افزود: در این سایت علاوه بر جدول نمایش فیلم‌ها در استان‌های تحت پوش، آمار و اطلاعات فیلم‌ها و جدول فروش آن‌ها در سیستم سینما سیار نیز در دسترس کاربران قرار دارد. به‌علاوه یک فرم الکترونیکی نیز در سایت وجود دارد تا علاقه‌مندان بتوانند درخواست اکران گروهی برای سازمان‌ها و ارگان‌های ذی‌ربط را ثبت کنند.

مدیر سینما سیار گفت: در حال حاضر تعداد ۵۵ دستگاه سینما سیار در ۲۷ استان کشور فعال است و در ۵ شهر نیز توسط بخش خصوصی اداره می‌شود.

کد خبر 411152

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سینما سیار سيستان و بلوچستان سیل سیستان و بلوچستان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر جشنواره فیلم کودک جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق جنوب استان سیستان و بلوچستان کودکان و نوجوانان سینما سیار فیلم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۳۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،  رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: از دهه دوم فروردین امسال تاکنون بیش‌از ۱۰ هزار ۱۲۶ تن گندم از کشاورزان شهرستان‌های جنوبی این استان خریداری شده است.
 سید حسینی با بیان اینکه در سال زراعی جاری ۳۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به زیر کشت گندم رفته است افزود: کار برداشت ۱۰ درصد از گندمزار‌های سیستان وبلوچستان به اتمام رسیده است.
وی تصریح کرد: بیش از ۱۵۰ دستگاه کمباین بومی و مهاجر و ۶۰۰دستگاه دروگر جهت برداشت محصول گندم و ۱۶ مرکز خرید جهت تحویل گندم کشاورزان در سطح استان پیش بینی و آماده خدمت رسانی می‌باشند.
سیدحسینی افزود: در سال زراعی گذشته ۳۲ هزار هکتار در سیستان وبلوچستان گندم کشت و کشاورزان ۷۰ هزار تن گندم آردی و بذری به مراکز خرید تحویل دادند.

دیگر خبرها

  • سینمای سیار کودک و کارگاه آموزش رایانه در خاش افتتاح شد
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • چهارشنبه این هفته سیستان وبلوچستان ودغدغه‌های شما هم استانی‌ها
  • تداوم باران بهاری در سیستان وبلوچستان
  • خرید۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • اعزام زائران حج عمره سیستان وبلوچستان به سرزمین وحی
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی
  • اقتباس بهترین راه ارتباط کودکان با سینما
  • تداوم خدمات رسانی به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان