Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز سی بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

دپوی ۱۴ هزار کیلو خرمای فاسد در اصفهان سرهنگ "محمدرضا خدادوست" فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار داشت:در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی مقادیر زیادی خرمای فاسد و غیر بهداشتی را در انباری دپو کرده، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۲۰ اصفهان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: پس از اطمینان از صحت موضوع و انجام هماهنگی‌های لازم از محل مورد نظر بازرسی شد که ۱۴ هزار کیلو خرمای غیر بهداشتی و فاسد کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه یک نفر شناسایی و دستگیر شد که پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه پلیس با هرگونه اقدامی که امنیت و سلامت جامعه را به مخاطره بیاندازد با جدیت و قاطعیت تمام برخورد می‌کند از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعالیت چنین افراد فرصت طلب و سودجویی که با جان مردم بازی می‌کنند موضوع را سریعاً از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند تا برخورد‌های قانونی با آنان انجام شود.   مردی که به سرقت طلا‌های همسرش اعتراف کرد سرهنگ "اسماعیل پریشانی" فرمانده انتظامی شهرستان دهاقان اظهار داشت: پیرو وقوع یک فقره سرقت طلا وجواهرات از منزل خانمی، تحقیقات عوامل پلیس آگاهی در خصوص کشف سرقت آغاز شد.

او افزود: طی بررسی‌های انجام شده و انجام یکسری کار‌های تخصصی مشخص شد این سرقت توسط همسر شاکیه انجام شده است.

این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران، همسر شاکیه را دستگیر کردند که در مواجه با مستندات پلیس به بزه انتسابی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان دهاقان تاکید کرد: نیروی انتظامی با هر گونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی جامعه برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به اینگونه افراد نخواهد داد.   توقیف محموله میلیاردی قاچاق در "لنجان سرهنگ" احمد نیکبخت"فرمانده انتظامی شهرستان لنجان با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان لنجان در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشرافیت اطلاعاتی خود از انتقال یک محموله قاچاق به وسیله ۲ دستگاه خودروی سواری مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران بلافاصله با ایجاد ایست و بازرسی در محور مواصلاتی شهرستان خودرو‌های مذکور را شناسایی و قصد متوقف کردن آن‌ها را داشتند که رانندگان آن‌ها بدون توجه به دستور ایست ماموران با سرعت به راه خود ادامه دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنجان گفت: در این رابطه ماموران به تعقیب آن‌ها پرداخته و در یک عملیات ویژه و ضربتی موفق به متوقف کردن هر ۲ خودرو و دستگیری رانندگان آن‌ها شدند.

این مقام انتظامی بیان کرد: در این عملیات ۱۸ کارتن شمع تولد و ۴ کارتن بادکنک خارجی که همگی فاقد اسناد و مدارک مثبته گمرکی و به صورت قاچاق تهیه شده بودند را کشف شد.

سرهنگ نیکبخت با بیان اینکه ارزش قیمتی کالا‌های مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال است اظهار داشت: در این رابطه پرونده تشکیل و متهمان برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.   کشف ۱۵۰ کپسول آتش نشانی غیرمجاز در اصفهان سرهنگ "محمد حسن اسماعیلی" رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان اظهار داشت: در پی وصول اخباری مبنی براینکه فردی د رمنزل مسکونی اش اقدام به نگهداری و شارژ کپسول‌های آتش نشانی می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

او افزود: پس از اطمینان از صحت موضوع و هماهنگی قضائی، یک گروه از ماموران پلیس امنیت عمومی به محل اعزام و ۱۵۰ کپسول آتش نشانی و ۸ سیلندر ۳۰ کیلویی غیر مجاز را کشف کردند.

سرهنگ اسماعیلی بیان داشت: دراین رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان از شهروندان خواست، با نیروی انتظامی تعامل و مشارکت داشته باشند و هر گونه اخبار و موضوع مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


انتهای پیام/م

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف خرمای فاسد سرقت طلا کالای قاچاق فرمانده انتظامی شهرستان انتظامی شهرستان لنجان مقام انتظامی برای اقدامات قانونی پلیس امنیت عمومی ماموران پلیس دستور کار مراجع قضائی خرمای فاسد آتش نشانی سرقت طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۳۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل سرهنگ آقا محمدی - فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بیله سوار گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان بیله سوار موضوع در دستور کار پلیس اگاهی شهرستان قرار گرفت .
وی افزود: ماموران پلیس اگاهی با بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی رد پای 5 سارق حرفه ای را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بیله سوار بیان کرد: سارقان در بازجویی های فنی و تخصصی پلیس به ارتکاب 9فقره سرقت احشام اعتراف کردند و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار

دیگر خبرها

  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه 
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین