Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@15:25:01 GMT

پیشنهادی برای نحوه توزیع سبد غذایی نوروزی مددجویان

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۳۲۹۰

پیشنهادی برای نحوه توزیع سبد غذایی نوروزی مددجویان

معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی استان تهران همزمان با فرا رسیدن سال نو، از توزیع بسته‌های غذایی و پوشاک از محل کمک‌های مردمی به مددجویان این سازمان خبر داد.

مهشید چوبکار در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه «پویش مهربانی» همزمان با نزدیک شدن به عید نوروز برای کمک به مددجویان سازمان بهزیستی کشور آغاز به کار می‌کند، گفت: مانند سال‌های گذشته سازمان بهزیستی با خیرینی که نیت آنها کمک به مددجویان این سازمان است، همکاری می‌کند تا کمک‌های این خیران در غالب سبد ارزاق، پوشاک و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به دست خانواده‌های نیازمند برسد.

وی با اشاره به اینکه اطلاعات و آمار این خانوارها از طریق ادارات کل بهزیستی در شهرستان‌های دریافت شده و در اختیار این خیران قرار می‌گیرد، اظهار کرد: بعضی از این خیران پذیرفته‌اند که این نیازمندان را به شکل منطقه‌ای تحت پوشش قرار دهند. همچنین تا هفته اول اسفندماه برنامه ریزی برای نحوه توزیع این اقلام پایان پذیرفته و روند توزیع آنها آغاز می شود.

معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی استان تهران با بیان اینکه خیران می‌توانند کمک‌های غیر نقدی خود را در اختیار ادارات کل بهزیستی استان و شهرستان‌های استان تهران قرار دهند، ادامه داد: همچنین اگر خیران تمایل داشته باشند کمک‌های نقدی آنها به شکل خاصی مورد استفاده قرار بگیرد، می‌توانند بعد از واریز این مبلغ ضمن تماس با بهزیستی، مسئولان را در جریان نیت خاص خود قرار دهند تا صرفا در همان مسیر مذکور از این مبلغ استفاده شود.

چوبکار با بیان اینکه بهزیستی استان تهران در راستای حفظ حرمت و کرامت مددجویان امسال طرح جدیدی را برای توزیع کمک‌های مردمی پیشنهاد داده است، توضیح داد: بر این اساس با بعضی از شرکت‌های تعاونی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای مذاکراتی صورت گرفته است تا خیران به جای توزیع اقلام یا پرداخت وجه نقد، این کمک‌ها به شکل کارت خرید یا بن کارت در اختیار مددجویان قرار بگیرد و آنها هرچه نیاز دارند و تمایل دارند را از این فروشگاه‌ها تهیه کنند.

وی افزود: گاهی شیوه توزیع این کمک‌ها به گونه‌ای است که مددجویان قدرت انتخاب ندارند، اما با استفاده از این روش آنها می‌توانند اقلام مورد نیاز خود را تهیه کنند. مکاتبات مربوط به شرکتهای زنجیره مذکور صورت گرفته و برخی از این فروشگاه‌ها تاکنون اعلام آمادگی کرده‌اند. با خیران نیز صحبت کرده‌ایم که معادل وجهی که تمایل دارند کمک کنند را مشخص کنند تا طی یک تفاهم نامه داخلی کارت مخصوصی بین مددجویان توزیع شود.

معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی استان تهران با بیان اینکه امسال هم بسته ارزاق از محل کمک‌های مردمی در اختیار مددجویان بهزیستی استان تهران قرار می‌گیرد گفت: همچنین برخی از موسسات نسبت به توزیع و فروش البسه با قیمت پایین به این مددجویان اعلام آمادگی کرده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بسته غذایی سازمان بهزیستی سبد غذايي کمک های مردمی فروشگاه ها قرار دهند کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۳۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی با حمایت دستگاه قضا

علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران از خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور با حمایت‌ها و پیگیری‌های قضایی پس از شش سال خبر داد و گفت: این واحد تولیدی با موضوع فعالیت تولید کربنات کلسیم از سنگ‌های آهکی برای مصرف دام و طیور به‌عنوان مکمل غذایی در شهرستان ساوه از سال ۱۳۹۶ به‌طور کامل تعطیل و در معرض فروپاشی و ورشکستگی قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: این شرکت بر اساس نوسانات نرخ ارز، عدم رقابت با تولیدکنندگان بزرگ، دریافت تسهیلات بانکی و معوق شدن اقساط بانکی و عدم پرداخت به موقع مطالبات سازمان امور مالیاتی و سازمان تامین اجتماعی ورشکسته شناخته شد که با ورود اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری کل استان تهران همزمان با پیشبرد امر تصفیه، جلسات متعددی با بستانکاران عمده اعم از بانک، سازمان امور مالیاتی و سازمان تامین اجتماعی تشکیل گردید و رفع موانع موجود در مسیر فعالیت این واحد تولیدی در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه خوشبختانه با پیگیری‌های صورت‌گرفته در نهایت صد در صد مطالبات بستانکاران به صورت نقدی پرداخت و این شرکت از ورشکستگی خارج گردید، اذعان کرد: این واحد تولیدی در حال حاضر با اشتغال ۳۱ نفر نیروی کار به‌صورت مستقیم به چرخه تولید بازگشت و به طور کامل تحویل مالکین و سهامداران گردید.

القاصی در پایان با اشاره به ایجاد بستر جدید توسعه در واحد تولیدی مذکور و افزایش تولید تا هزار تن در روز خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمامی مطالبات اعم از حقوق و مزایای کارگری، هزینه‌های جاری از جمله حق بیمه، مالیات، برق و گاز پرداخت شد و با خروج از ورشکستگی، این واحد تولیدی در روزجاری تحویل مالکین و سهامداران شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس
  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی با حمایت دستگاه قضا
  • خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور
  • جاری شدن سیل در روستای نوروزی خوشاب