Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: باید مسئولان کشوری و استانی به راهیان نور توجه لازم را داشته باشند و در این‌باره غفلت نکنند. ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، به نقل از روابط عمومی سپاه، سردار پاسدار جلیل بابازاده در آیین اختتامیه دومین جشنواره استانی ره‌‌آوران سرزمین نور که در سالن ولایت اردبیل برگزار شد اظهار داشت: نباید گذشته درخشان خود یعنی دوران دفاع مقدس را از یاد ببریم و باید همواره رشادت‌ها و ایثار رزمندگان در دفاع مقدس را به‌خاطر داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مسئولان کشوری و استانی به راهیان نور توجه لازم را داشته باشند و در این‌ باره غفلت نکنند.

پوستر شهدای مقاومت در جمع فعالان فرهنگی اهواز رونمایی شدتولیت آستان قدس رضوی: خانواده شهدای فاطمیون سختی مضاعفی را تحمل کرده‌اندکرمان| پیاده‌روی زائران اربعین سیدالشهدای جبهه مقاومت به روایت تصویر

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: انتقال و تببین رشادت‌های دوران دفاع مقدس به نسل جوان، در آنان امید و انگیزه ایجاد کرده و در تربیت جوانان در تراز انقلاب اسلامی تأثیرگذار است.

بابازاده با اشاره به اینکه دستگاه‌های استانی با وجود نبود بودجه مالی، حمایت‌ها و کمک‌های لازم را درباره راهیان نور انجام می‌دهند، تصریح کرد: اعزام راهیان نور دریایی رسانه‌‌ها و نخبگان استان اردبیل در دستور کار است تا جوانان اعزام شده از نزدیک عزت جمهوری اسلامی ایران را در خلیج فارس مشاهده کنند.

انتهای‌پیام/131/ح

R41374/P/S6,49/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: داشته باشند استان اردبیل راهیان نور دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۳۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاز قسمتی از کرج قطع می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت گاز استان البرز در نظر دارد نسبت به قطع گاز شهری قسمتی از کرج به آدرس کلاک پایین، خیابان نیایش، بعد از پل راه آهن، حد فاصل نیایش یک، دو و سه انشعاب‌ها در روز شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ اقدام کند.

از ساکنان مناطق مذکور درخواست می‌شود تمهیدات لازم را پیش بینی کنند. بدیهی است پس از پایان عملیات نسبت به وصل مجدد گاز مشترکان اقدام لازم معمول خواهد شد.

شایان ذکر است به منظور رعایت کامل مسائل ایمنی در زمان وصل گاز حضور ساکنان در محل سکونت الزامی است. در صورت نیاز، مشترکان می‌توانند با شماره تلفن ۱۹۴ مرکز امداد گازرسانی تماس حاصل کنند.

کد خبر 6088356

دیگر خبرها

  • معلمان نسبت به مسائل مهم کشور حساسیت ویژه داشته باشند
  • گاز قسمتی از کرج قطع می‌شود
  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • گاز قسمتی از کرج قطع می شود
  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان