Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول روابط عمومی و حوزه رسانه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گیلان از حمایت حزب و گروه‌های مختلف سیاسی از لیست این شورا در سراسر استان خبر داد و گفت: لیست شورا در ۱۱ حوزه انتخابیه گیلان مشخص شد. ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

محمد پورپیر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، ضمن اشاره به خبر تعیین گزینه نهایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در بندرانزلی، از تکمیل لیست این شورا در 11 حوزه انتخابیه گیلان خبر داد و اظهار داشت: احزب و گروه‌های زیادی از جناح‌های مختلف سیاسی از لیست شورای ائتلاف در گیلان جهت شرکت در انتخابات حمایت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول روابط عمومی و حوزه رسانه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گیلان در تشریح بیشتر اسامی این احزاب و گروه‌ها عنوان کرد: رضا دوست‌جلالی نماینده جبهه مردمی نیروهای انقلاب، سید حمزه طاهری نماینده جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، حنظله مرزبند نماینده جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی از جمله این افراد محسوب می‌شوند.

پورپیر در مورد سایر گروه‌های حامی لیست شورای ائتلاف در گیلان نیز ابراز داشت: منصور قربانی از جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی، هادی ادیب نماینده جبهه ایستادگی، ابراهیم رضا مهدی نماینده جبهه پیروان خط امام و رهبری، محمد دوستار نماینده کانون دانشگاهیان، آرمان مهدی زاده از حزب عدالت و پیشرفت نیز از لیست شورا حمایت کرده‌اند. 

نشست خبری تسنیم|کاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در اصفهان: تغییر طرح تحول طرح سلامت را برای کاهش هزینه‌های ‌مردم ‌پیگیری می‌کنمنشست خبری تسنیم|کاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در اصفهان: عملکرد دولت در حوزه اقتصاد قابل دفاع نیست / مجلس دهم بی‌ثمر بودکاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در دزفول: ارز 4200 تومانی تولیدکنندگان ‌را بیکار کرد / تولید داخلی حمایت نشد

وی از حمایت جمعیت یاران کشور -شعبه گیلان، جامعه نخبگان غیردولتی استان گیلان، شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان و جامعه یاوران انقلاب اسلامی گیلان از شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گیلان خبر داد و گفت: امیدواریم در روز دوم اسفند شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی و اعتلاء بیشتر آرمان‌های انقلاب اسلامی باشیم.

مسئول روابط عمومی و حوزه رسانه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گیلان گام نهادن ملت در مسیر دفاع از انقلاب و ولایت‌فقیه را مورد اشاره قرار داد و افزود: مردم کشورمان به ویژه اهالی شهیدپرور و ولایتمدار گیلان ضمن پشت سر گذاشتن 41 سال ایستادگی و مقاومت با شرکت در انتخابات گامی دیگری در دفاع از ارزش‌ها بر می‌دارند.

پورپیر با تأکید بر اینکه مردم ایران اسلامی با بیانیه گام دوم انقلاب که توسط مقام معظم رهبری صادر شد مسیر خود را در راه مقاومت و ایثار در سطح جهانی ادامه می‌دهند ابراز داشت: در این راه مبارک، پرخطر و مملو از حوادث و فراز و نشیب، خون مبارک سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی نشان‌دهنده حقانیت مسیر طی شده توسط مردم است.

وی حضور گسترده مردم در روز دوم اسفند و شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: مردم بابصیرت و ولایی کشورمان به ویژه گیلان 41 سال پیش به رهبری امام راحل ریشه استبداد و استعمار را خشکاندند و با مشارکت خود در انتخابات هم این راه مقدس را ادامه می‌دهند.

مسئول روابط عمومی و حوزه رسانه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گیلان در تشریح بیشتر نحوه عملکرد شورا در انتخابات مجلس یازدهم افزود: براساس دستورالعمل رسمی شورای نیروهای انقلاب اسلامی، معیار اعلام نامزدهای ائتلاف در هر حوزه انتخابیه، صرفاً مکانیسم مجمع نیروهای انقلاب حوزه و همچنین پذیرش میثاق‌نامه ائتلاف توسط نامزدها بوده است.

به گزارش تسنیم، ساز و کار شورای ائتلاف مبتنی بر شناسایی کاندیداها و تعیین نامزد نهایی به‌طوری است که نخبگان و فعالان اجتماعی و آحاد دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی در تعیین نامزد نهایی ائتلاف بر اساس شیوه‌ای که اعلام می‌شود نقش دارند و توسط شورای حوزه‌های انتخابیه که توسط مجامع شهرستان‌ها معرفی شده‌اند انتخاب می‌شوند.

انتهای پیام/614/ش

R7877/P/S6,71/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شرکت در انتخابات حوزه انتخابیه نماینده جبهه لیست شورا گروه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۴۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات تهران

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، احسان محمدحسینی مدیر روابط عمومی و امور رسانه شورای وحدت با اعلام فهرست نمایندگان مورد حمایت این شورا در حوزه انتخابیه تهران، ری شمیرانات، اسلامشهر و پردیس بیان کرد: در فرایند انتخاب نمایندگان، تلاش شد در شرایط برابر از نظر صلاحیت، بانوان در اولویت قرار داشته و در صدر فهرست قرار گیرند.

بیشتر بخوانید؛ لیست جامعه اسلامی مهندسین برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران

به این ترتیب فهرست مورد حمایت شورای وحدت در دومین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه به شرح زیر است:

۱- سمیه گلپور چمرکوهی
۲- ریحانه اخلاقی
۳- سمیه رفیعی
۴- زینب قیصری
۵- زهره سادات لاجوردی
۶- علی‌اصغر پورمحمدی
۷- ابوالقاسم جراره
۸- محمد سراج
۹- مجتبی رحماندوست
۱۰- علیرضا سلیمی
۱۱- حسین صمصامی مزرعه آخوند
۱۲- ابراهیم عزیزی
۱۳- پیمان فلسفی
۱۴- سیدنظام الدین موسوی
۱۵- سیدمرتضی محمودی
۱۶- احمد نادری

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت‌ماه در ۲۲ حوزه انتخابیه برگزار می‌شود. مرحله اول انتخابات نیز ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار شده بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229479 برچسب‌ها انتخابات مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • بهره وری غیر اصولی آب مشکلات آینده را بیشتر می‌کند
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه مشهد و کلات میزبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی 
  • اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس از مرحله کمتر نیست
  • لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات تهران
  • آمار داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • لیست نهایی «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران+ اسامی
  • لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات اعلام شد
  • پراکنده شده ۳۲ کاندیدای تهران در پنج لیست انتخاباتی /کاندیداهای اشتراکی شانا و اُمنا چه کسانی هستند؟ +جدول
  • پراکنده شده ۳۲ کاندیدای تهران در پنج لیست انتخاباتی /۸ کاندیدای مورد حمایت شانا و اُمنا چه کسانی هستند؟ +جدول