Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مربی والیبال ایران گفت: در این چند روز هم کسانی که از من انتقاد کردند به دنبال دیده شدن هستند. تاریخ انتشار: 11:36 - 30 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۷۹۱۱

محمد وکیلی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص اینکه آیا به فعالیت خود به عنوان سرمربی تیم والیبال نوجوانان ادامه خواهد داد یا خیر، اظهار داشت: خبری در این خصوص ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعا فدراسیون والیبال تصمیمی در این خصوص خواهد گرفت که به صلاح والیبال ایران باشد.

وی ادامه داد: هر اتفاقی که درباره کادر فنی تیم نوجوانان رخ دهد خوب خواهد بود. مهم این است که نباید زمان را از دست داد و امیدوارم کادر فنی تیم نوجوانان هر چه زودتر مشخص شود. چون کار در تیم نوجوانان با کار در تیم‌های جوانان و امید متفاوت است و احتیاج به زمان بسیار بیشتری است. در تیم نوجوانان با حداقل ۵۰۰ بازیکن را زیر نظر گرفت در حالی که مثلا در تیم جوانان نهایتا با ۲۵ بازیکن کار کنیم.

مربی والیبال ایران با اشاره به اینکه اگر به عنوان سرمربی تیم نوجوانان انتخاب نشود دلخور نمی‌شود، تصریح کرد: کار در تیم نوجوانان افتخار است اما به جز زحمت چیز دیگری ندارد و به لحاظ مالی هم چیزی نصیب مربیان نمی‌شود. من با زور نمی‌خواهم این سمت را به دست بیاورم. 

وکیلی در مورد انتقاد برخی از اهالی والیبال از وی و اینکه درخواست کرده‌اند سرمربی دیگری برای تیم نوجوانان انتخاب شود، اظهار داشت: من جواب کسی را نمی‌دهم، اما به هر حال رزومه افراد مشخص است و اشکال هم ندارد که صحبت کنند. من اولین مربی والیبال ایران هستم که توانستم قهرمان جهان شوم. ۳ بار در مسابقات جهانی شرکت کردیم که سوم، قهرمان و پنجم شدیم. در دوران حضور من بیشترین تعداد بازیکن نوجوان را به تیم ملی بزرگسالان تزریق کردیم.

وی افزود: الان هم هر کسی که سرمربی تیم نوجوانان شود هیچ واکنش منفی نسبت به او نخواهم داشت. در این چند روز هم کسانی که از من انتقاد کردند به دنبال دیده شدن هستند. درباره کار من باید مربیانی همچون عطایی و کولاکوویچ صحبت کنند.

وکیلی در پایان خاطرنشان کرد: باید اجازه داد زمان بگذرد تا خیلی چیزها مشخص شود. هیچ وقت برای پست و سمت کسی را واسطه نکردنم و از زمانی که از رقابت‌های جهانی برگشتیم هم فقط یک بار به فدراسیون رفتم.

بیشتر بخوانید: جزو ۵ قدرت برتر والیبال دنیا هستیم/ تیم نوجوانان نتیجه بدی در مسابقات جهانی کسب نکرد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم والیبال نوجوانان محمد وکیلی والیبال مربی والیبال ایران تیم نوجوانان عنوان سرمربی سرمربی تیم کار در تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۴۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم ملی والیبال کامل شد/ لژیونرها آمدند

به گزارش خبرگزاری مهر، تمرینات تیم ملی والیبال کشورمان از نیمه فروردین ماه سال جاری با حضور کادر فنی ایرانی و با هدایت پیمان اکبری زیر نظر پائز و لئوناردو آغاز شد و موتا پائز سرمربی برزیلی- فرانسوی کشورمان از پنجم اردیبهشت ماه با حضور در تهران هدایت تمرینات را به دست گرفت.

سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال کشورمان در ادامه اسامی ۱۸ بازیکن را برای حضور در ادامه تمرینات اعلام کرد و علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک از دهم اردیبهشت ماه تمرینات خود را به صورت جدی‌تر زیر نظر کادر فنی پیگیری کردند.

طبق برنامه قرار بود لژیونرها به محض پایان کار خود در لیگ‌های باشگاهی به جمع اردونشینان افزوده شوند و در همین راستا جواد کریمی و امیرحسین اسفندیار به محض بازگشت به تهران با نظر کادر فنی از صبح امروز به جمع ملی‌پوشان پیوستند.

میلاد عبادی‌پور هم که چهار صبح امروز وارد تهران شد، به همراه محمد بربست و امین اسماعیل‌نژاد از بعدازظهر به تمرینات ملحق خواهند شد. علی‌اصغر مجرد هم بعدازظهر امروز به تمرینات اضافه خواهد شد و در خصوص ادامه حضورش در تمرینات توسط کادر فنی و پزشکی تصمیم‌گیری خواهد شد.

وحید مرادی به عنوان سرپرست گروه و مدیر تیم، امیر خوش‌خبر (سرپرست اردو)، موریس موتا پائز (سرمربی)، پیمان اکبری (دستیار اول)، لئوناردو افونسو، عبدالرضا علیزاده، علی فتاحی و نوید مشجری (مربیان)، مارسلو زنگراند (بدنساز)، محمدامین شاکری (آنالیزور)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره‌ای به عنوان ماساژور اعضای معرفی شده کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ هستند.

کد خبر 6097082 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • پاداش یک میلیاردی برای تیم ملی والیبال در صورت صعود به المپیک/ گلایه‌های عبادی‌پور در مورد پروازها+ فیلم
  • پاداش یک میلیاردی برای تیم ملی والیبال در صورت صعود به المپیک/ گلایه‌های عبادی پور در مورد پروازها+ فیلم
  • دعوت آلکنو از بدنساز ایرانی برای حضور در تیم والیبال زنیت
  • ادامه تمرینات تیم ملی والیبال با ۱۸ بازیکن
  • پائز 18 بازیکن را به تیم ملی والیبال دعوت کرد؛ ترکیبی از ستاره‌ها و چهره‌های جوان
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی نوجوانان در آسیا
  • تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد
  • لژیونرها به تیم ملی والیبال ملحق شدند
  • ترکیب تیم ملی والیبال کامل شد/ لژیونرها آمدند
  • غول خفته والیبال جهان علیه معجزه ایران!