Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون راهبردی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب آذربایجان شرقی مبنای انتخاب افراد لیست ائتلاف را بر سه محور عزت، حکمت و مصلحت دانست و گفت: مصلحت را در اولویت سوم قرار داده‌ایم و اگر چنین نبود با حجم انبوهی از پول و حامیان پیدا و پنهان مواجه می‌شدیم. ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، حسن عدالتی در نشست خبری تبیین مواضع شورای ائتلاف نیروهای انقلاب آذربایجان شرقی، با بیان این که در این ائتلاف از سهم خواهی‌ها جلوگیری کردیم، اظهار داشت: برخی شاید بگویند که سهم من از این سفره چیست و با حق قائل شدن برای خود، داعیه اصول گرایی را التزامی بر انتخابشان در میان نفرات اصلی شورای ائتلاف بدانند، اما چنین نیست و نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: باید یک روزی سیستم پدرخواندگی قطع شود و کسی نتواند بگوید که من چرا در این لیست نیستم، طبیعتاً اعتراض خواهند کرد اما سازوکار چهارگانه «نظرسنجی، آرای مجامع عمومی، نظرات احزاب و بررسی معیارهای انقلابی‌گری» مانع از حضور آنان شد، ادعای قرارگیری در رتبه دوم نظر سنجی‌ها توسط برخی‌ها و نبودن در لیست ائتلاف کذب است و انتخاب ما درست است که بر پایه نظرسنجی مردمی بود، اما سبقه، رزومه، گذشته، مصاحبه‌ها و... در این انتخاب دخیل بوده است.

وی با بیان این که با بررسی تمام جوانب و ضرایب، معیار انقلابیگری کاندیداها مشخص شد، ادامه داد: امتیازها باعث می‌شود تا فرد رده خود را در لیست پیدا کند. در این لیست نهایی از 32 نفر به ترتیب به 26، 18، 12، 9 و 6 نفر رسیدیم که متاسفانه نفرات ششم و هفتم به ترتیب رد صلاحیت و عدم احراز صلاحیت گرفتند و نفر هشتم جایگزین آن‌ها شد.

کاندیدای شورای ائتلاف ‌در تبریز: مجلس آینده باید به سمت تحول اقتصادی برود / برخی نمایندگان حقوق ملت را معامله می‌کنندکاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در تبریز: مسائل معیشتی و اصلاح نظام بانکی باید در اولویت مجلس یازدهم باشدکاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تبریز: پیگیری تبدیل «گفتمان عدالت» به «قانون» در مجلس یازدهمکاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در تبریز: در مجلس وقت تلف نمی‌کنم/ آرای نمایندگان باید شفاف باشد

وی خاطرنشان ساخت: چنین نیست که ما لیست را با نظر خواهی از چند نفر متنفذ و با نظر شخصی آن‌ها ببندیم، طیف جوانی که با مدیریت ائتلاف به این موضوع به شورا ورود پیدا کرده‌اند، این سیستم را از بین بردند و با نظر ریش سفید مابانه انتخاب نکردند، سازوکار ملزم به پاسخگوئی به خواسته‌ها است، نه پدرخواندگی لذا این روند انتخاب و نفرات انتخابی کاملا قابل دفاع هستند.

وی مبنای انتخاب افراد لیست ائتلاف را بر سه محور عزت، حکمت و مصلحت دانست و ابرازداشت: مصلحت را در اولویت سوم قرار داده‌ایم و اگر چنین نبود با حجم انبوهی از پول و حامیان پیدا و پنهان مواجه می‌شدیم.

وی افزود: عزت انقلابی و حکمت اسلامی را اولویت دارتر از مصلحتِ صِرف است و انتخاب‌هایمان کاملاً علمی و فنی است و ما توانستیم مدل مهندسی شده‌ای از نحوه بستن ائتلاف را ارائه کنیم، طبیعی است که هجمه‌هایی را هم شاهد باشیم. این سازوکار برای اولین بار است که مورد استفاده قرار می گیرد و آغاز یک روند مطلوب برای انتخاب کاندیداهاست که به تدریج در انتخابات های آینده به مراتب تکامل یافته تر و کامل تر خواهد شد.

انتهای پیام/111-1/ش

R7887/P/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب آذربایجان شرقی حکمت و مصلحت لیست ائتلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۴۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی و معاونان وی صبح امروز جمعه به همراه استاندار آذربایجان شرقی با حضور میدانی در قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه در جریان پیشرفت کار آن قرار گرفتند.

در این بازدید اعلام شد قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه ۲۸ کیلومتر طول دارد که قرار است با هفت هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری ساخته شود.

قرار است ۱۶ کیلومتر از قطعه ششم آزادراه امسال افتتاح شود که ۱۲ کیلومتر آن آماده آسفالت است.

کل ۲۸ کیلومتر قطعه ششم آزادراه نیز تا پایان سال ۱۴۰۵ تکمیل و افتتاح می‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی در این بازدید گفت: امیدوارم تا پایان دولت خبرهای خوبی در حوزه راه استان بشنویم.

مالک رحمتی افزود: قرارداد قطعات سوم و پنجم آزادراه راه تبریز- ارومیه آماده شده و نیازمند دستور وزیر محترم راه است.

وی اضافه کرد: بر اساس مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان ۵۰۰ میلیارد تومان از محل ماده ۵۶ به این طرح اختصاص یافته است.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نقدی نیز از محل اعتبارات سازمان برنامه و بودجه باید به این طرح اختصاص یابد که تاکنون ۱۲۰ میلیارد تومان محقق شده است.

وی یادآوری کرد: سال قبل نیز سازمان برنامه و بودجه قول داد ۲۰۰ میلیارد تومان بدهد که هنوز محقق نشده است.

رحمتی تشریح کرد: بر اساس مصوبه سفر استانی رئیس جمهور ۱۵ هزار تن قیر هم باید به طرح بدهند که اگر هشت هزار تن هم بدهند، مشکل شأن حل می‌شود.

کد خبر 6088928

دیگر خبرها

  • نخستین دلیل تصادفات آذربایجان شرقی عدم توجه به جلو است
  • افزایش ترانزیت جاده‌ای در کشور
  • وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد
  • سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • نقوی حسینی: طیف پایداری، شریان و مصاف برای ریاست مجلس، روی ذوالنور به جمع‌بندی می‌رسند
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • مسیرگشایی خیابان انقلاب تبریز جزو پروژه‌های شاخص کشور اعلام شد