Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت تهران حضور در انتخابات و انتخاب نمایندگان معتقد به اندیشه و راه امام خمینی(س) را یکی از عرصه های بسیار مهم و تأثیرگذار در افزایش اقتدار ملی عنوان کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدحسن ابوترابی فرد در گفت و گو با خبرنگار جماران، با تأکید بر ضرورت پر شور شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای خبرگان رهبری، اظهار داشت: امیدوارم مردم شریف و بزرگوار ایران اسلامی که از فهم سیاسی و درک نسبت به زمان و مسئولیت خودشان برخوردار هستند، با آگاهی بالایی که دارند در این عرصه قدم بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اقدامات دشمنان برای مقابله با جمهوری اسلامی و انقلاب ملت ایران، تأکید کرد: برای افزایش اقتدار ملی و ارتقاء ظرفیت های نظام جمهوری اسلامی راهی جز مشارکت جدی در همه عرصه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی نیست.

وی ادامه داد: یکی از عرصه های بسیار مهم و تأثیرگذار در افزایش اقتدار ملی حضور در انتخابات و انتخاب نمایندگان عالم، کارآمد و معتقد به مبانی نظام، اندیشه امام، راه امام و راه شهدا است.

ابوترابی فرد با تأکید بر نقش و تأثیر حضور مردم پای صندوق های رأی در افزایش اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی، در پایان گفت: امیدوارم با این انتخاب بر اقتدار نظام و رهبری نظام بیافزاییم.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی اندیشه امام خمینی انتخابات98 انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی افزایش اقتدار ملی افزایش اقتدار حضور در انتخابات جمهوری اسلامی ابوترابی فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۴۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید امیرعبداللهیان بر توسعه مناسبات با قاره آفریقا

به گزارش «تابناک» به نقل از وزارت امور خارجه، امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران روز دوشنبه با «انگاته روبارد» وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط آفریقای مرکزی دیدار و گفت وگو کرد.

امیرعبداللهیان در این دیدار توسعه و ارتقای همه جانبه مناسبات با قاره آفریقا را از اولویت‌های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران دانست.

وزیر امور خارجه ایران همچنین تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران برای توسعه مناسبات دوجانبه با جمهوری آفریقای مرکزی در زمینه‌های مورد نیاز این کشور به ویژه در حوزه‌های کشاورزی، علمی و فناوری و آموزشی آمادگی خود را اعلام می‌دارد.

انگاته روبارد وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط آفریقای مرکزی نیز با اشاره به اهمیت پذیرش دعوت جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در دومین همایش ایران و آفریقا و اکسپو تهران و ابراز قدردانی از حسن میزبانی از وی و هیات همراه، پیشرفت‌ها و دستاوردهای کشورمان در زمینه‌های علمی، فناوری و صنعتی را ستود.

دیگر خبرها

  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • آیت‌الله جنتی: معلمان، مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • گرامیداشت روز معلم با حضور استاندار لرستان در مدرسه روستایی
  • آیت‌الله جنتی: معلمان مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • «معلمان» مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • آیت‌الله جنتی: «معلمان» مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • تأکید امیرعبداللهیان بر توسعه مناسبات با قاره آفریقا