Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-26@12:38:06 GMT

وزیر دفاع: حضور در انتخابات امنیت‌آفرین است

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۴۹۷۱

وزیر دفاع: حضور در انتخابات امنیت‌آفرین است

به گزارش مهر، امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه نشست هیئت دولت و در جمع خبرنگاران گفت: انقلاب اسلامی مردمی ترین انقلاب جهان است و با توجه به اینکه شروع، ادامه و استمرار این انقلاب به حضور مردم بستگی دارد فکر می کنم حضور در انتخابات بارزترین نماد حضور مردم در صحنه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این دوره انتخابات از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا دشمن تمام تلاش خود را کرده تا این حضور را مخدوش کند و ما  دشمن را در مقابل ملت ایران یکپارچه می بینیم. گزارشی را می دیدم که بر اساس آن کنگره آمریکا به ازای هر روز کاری خودش، یک طرح علیه جمهوری اسلامی داشته است و در یک سال گذشته حدود ۱۱۵ طرح علیه جمهوری اسلامی داشته که برخی از آنها تصویب و برخی دیگر تصویب نشده است.

حاتمی اظهار داشت: در این شرایط داشتن یک مجلس قدرتمند و دشمن شناس و بصیر و در عین حال حامی انسجام و وحدت داخلی می‌تواند به قدرت مردم بیفزاید. ان شاءالله با حضور پررنگ در انتخابات یکبار دیگر حمایت قاطع مردم از جمهوری اسلامی رقم بخورد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: امنیت جمهوری اسلامی ایران یک امنیت متکی به مردم است و عقبه راهبردی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که عنصر و مولفه اصلی تأمین کننده امنیت هستند، مردم‌اند و فکر می کنم حضور مردم در انتخابات برای کشور امنیت آفرین است.

منبع: الف

کلیدواژه: جمهوری اسلامی نیروهای مسلح حضور مردم وزیر دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۴۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین از حق مشروع ایران در پاسخ به اقدام صهیونیست‌ها حمایت می‌کند

وزیر دفاع چین در دیدار با وزیر دفاع کشورمان حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را محکوم کرد و گفت:ما از حق مشروع ایران در پاسخ به این اقدام حمایت می‌کنیم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در حاشیه بیست و یکمین اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری‌های شانگ‌های در آستانه قزاقستان با وزیر دفاع چین دیدار و گفتگو کرد.

امیر آشتیانی در این دیدار ضمن تشکر از مواضع و دیدگاه‌های دولت چین در قبال تحولات منطقه به ویژه محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران گفت: تنش‌های اخیر در منطقه و شرایط اسفناک غزه نتیجه اقدامات بی ثبات ساز امریکا در منطقه و حمایت از رژیم کودک کش صهیونیستی است.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با اشاره به سفر آیت الله رئیسی به کشور چین و امضای برنامه جامع مشارکت همکاری‌های دو طرف افزود: برای حل مسائل امنیتی منطقه‌ای و بین المللی، همکاری و همگرایی بیشتر طرفین ضرورت دارد.

وزیر دفاع چین در این دیدار با اشاره به تحولات منطقه غرب اسیا، حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را محکوم کرد و افزود: این عمل ناقض حقوق بین الملل است و ما از حق مشروع ایران در پاسخ به این اقدام حمایت می‌کنیم.

وزیر دفاع چین ضمن دعوت از وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران جهت شرکت در کنفرانس امنیتی پکن بر تداوم همکاری‌ها تاکید کرد.

وزیر دفاع چین در این دیدار خواستار آتش بس در نوار غزه و ارسال کمک‌های بشر دوستانه به آن منطقه شد.

وزیر دفاع چین همچنین بر گسترش روابط دفاعی و نظامی با جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • دیدار وزیر دفاع ایران و چین در حاشیه اجلاس سازمان همکاری‌های شانگهای
  • چین از حق مشروع ایران در پاسخ به اقدام صهیونیست‌ها حمایت می‌کند
  • حمایت چین از حق مشروع ایران برای پاسخ به اسرائیل
  • حمایت چین از حق مشروع ایران برای پاسخ به رژیم صهیونیستی 
  • تاکید وزرای دفاع ایران و چین بر گسترش روابط نظامی
  • تاکید وزرای دفاع ایران و چین به گسترش روابط نظامی با ایران
  • وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران وارد قزاقستان شد
  • همه دستگاه ها در کنار یکدیگر باید مجری عدالت باشند
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است