Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@23:05:53 GMT

مرگ ۳ کودک در آتش‌سوزی خودرویی در استرالیا

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۵۱۷۴

مرگ ۳ کودک در آتش‌سوزی خودرویی در استرالیا

پلیس استرالیا از کشته شدن چهار نفر از جمله سه کودک در پی آتش گرفتن یک خودرو در شهر "بریزبِن" این کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، امدادگران اجساد این کودکان را که همگی زیر ۱۰ سال سن داشته‌اند، داخل این خودروی آتش گرفته پیدا کردند.

جسد یک مرد که از آشنایان این کودکان بوده نیز داخل خودرو پیدا شده و هم‌چنین یک زن که به شدت دچار سوختگی‌های جدی شده به بیمارستان منتقل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس می گوید که محل حادثه در "کمپ هیل" در شرق شهر بریزبن را به عنوان صحنه جرم محصور کرده است

تحقیقات در این زمینه به تازگی آغاز شده اما به گفته پلیس حریق، این خودرو را به طور کامل در بر گرفته است.

امدادگران هم‌چنین از امدادرسانی به عابر پیاده‌ای خبر داده‌اند که تمام تلاش خود را برای دسترسی به سرنشینان این خودرو و نجات آن‌ها انجام داده بود. سخنگوی اورژانس "کوئینزلند" اظهار داشته که وی دچار "سوختگی در ناحیه صورت" شده و به بیمارستان منتقل شده است.

پلیس ساعت ۰۸:۳۰ صبح به وقت محلی و بلافاصله پس از وقوع این حادثه خود را به صحنه رسانده است.

شاهدان عینی حاضر در محل حادثه اعلام کرده‌اند در پی وقوع این حادثه یک زن در حالی که در آتش می‌سوخته از خودرو خارج شده است. به گفته شاهدان این زن فریاد می‌کشیده که "او بنزین روی من ریخته است."

پلیس اعلام کرده که برای تأیید جزئیات مربوط به هویت قربانیان هنوز خیلی زود است و هم‌چنین از اظهار نظر درباره سوالات مربوط به امکان خشونت خانوادگی در این حادثه خودداری کرد.

بنا بر گزارش شبکه خبری بی‌بی‌سی، بسیاری از مقامات استرالیا از جمله نخست وزیر استرالیا، برخی نمایندگان مجلس و رئیس پلیس این کشور، وقوع این حادثه را تسلیت گفته‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کودک آتش سوزي استراليا وقوع این حادثه هم چنین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۵۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روز ترین محصولات خودرویی جهان در چین (+گزارش تصویری)

عصر ایران؛ مسعود طاهری - هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن با شعار "عصر جدید، خودروهای جدید" از 6 تا 15 اردیبهشت در محل جدید نمایشگاه بین‌المللی چین (تیانژو) افتتاح شد و این رویداد عظیم با دستاوردهای چشمگیر و نویدبخش کار خود را آغاز کرد.   این نمایشگاه که به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت خودرو در آسیا شناخته می‌شود، شاهد حضور پررنگ خودروسازان داخلی و خارجی و رونمایی از جدیدترین دستاوردهای آنها در زمینه طراحی و تولید خودرو بود.   در نمایشگاه امسال، شاهد درخشش خودروهای نوآورانه و پاک بودیم. 278 خودروی برقی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت که این امر نشان‌دهنده گام‌های بلند صنعت خودرو به سمت جایگزینی خودروهای بنزینی و دیزلی با خودروهای برقی و احترام به محیط زیست است.   غرفه‌های نمایشگاه پکن 2024، میزبان خودروسازی جهان و برندهای چینی است. این شرکت‌ها جدیدترین دستاوردهای خود در زمینه خودروهای برقی، هیبریدی و خودران را به نمایش گذاشتند به طوریکه بازدیدکنندگان نمایشگاه شاهد رونمایی از 117 مدل خودروی جدید توسط 30 شرکت خودروساز بودند.   نمایشگاه پکن 2024 بار دیگر نشان داد که چرا به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت خودرو در آسیا شناخته می‌شود و می‌توان به آینده‌ای روشن و پررونق در این حوزه امیدوار بود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • (تصویر) هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روز‌ترین محصولات خودرویی جهان در چین
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روز ترین محصولات خودرویی جهان در چین (+گزارش تصویری)
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد
  • آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو به بهانه کمک
  • ربودن کودک چهار ساله با خودرو مادرش
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش | سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...