Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، نبی الله خون میرزایی در رابطه با دلیل مخالفت سازمان شیلات با افزایش قدرت موتورهای قایق‌های صیادی اظهار کرد: مخالفت سازمان شیلات با افزایش قدرت موتور قایق‌های صیادی به علت محدویت منابع و ذخایر دریایی است.

وی افزود: با افزایش قدرت موتور و نیز ناوگان صیادی، فشار مضاعف بر منابع و ذخایر دریایی وارد شده و در نتیجه، آینده معیشتی جامعه صیادی را به مخاطره می‌اندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خون میرزایی در پاسخ به این سوال که با تصویب سهمیه بنزین قایق‌های صیادی، آیا سازمان شیلات نگران قاچاق سوخت نیست؟ خاطرنشان کرد: ما دستگاه تخصصی صاحب نظر در زمینه قاچاق سوخت نیستیم و اظهار نظر هم در این زمینه نمی‌کنیم.

رئیس سازمان شیلات ایران تصریح کرد: آنچه به ما مربوط است صید، تلاش صیادی و تولید با توجه به میزان تخصیص سهمیه سوخت است که آن را برنامه ریزی و مدیریت می‌کنیم و سهمیه سوخت متناسب با تلاش صید و صیادی منظور شده است.

کد خبر 4856909

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان شیلات ایران وزارت جهاد کشاورزی صید و صیادی ویروس کرونا بانک مرکزی ایران قیمت دلار بورس وزارت جهاد کشاورزی عبدالناصر همتی مالیات قیمت نفت ایالات متحده آمریکا وزارت صنعت معدن و تجارت قیمت یورو بیژن نامدار زنگنه تولید نفت محمد اسلامی افزایش قدرت موتور قایق های صیادی سازمان شیلات ذخایر دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۵۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتور سواران هنگام سوخت گیری به این نکات توجه کنند (فیلم)



منبع:پیج afshin__fallahzadeh

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: انفجار مهیب نفتکش حامل بنزین در آمریکا (فیلم) آتش‌سوزی مهیب قطار حامل بنزین در آمریکا (فیلم) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران (فیلم)

دیگر خبرها

  • انتفاد از کاهش سهمیه سوخت کشاورزان
  • سانحه برای هواناوهای ارتش آمریکا و جراحت ۳۰ ملوان و تفنگدار دریایی
  • با نواده پژو ۴۰۵ معروف آشنا شوید /عکس
  • موتور سواران هنگام سوخت گیری به این نکات توجه کنند (فیلم)
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • تمرکز بر توسعه سبد سوختی کشور با تکیه بر افزایش مصرف CNG و LPG ضروری است
  • سازمان جهانی بهداشت: حمله به رفح حمام خون راه می‌اندازد
  • افزایش ۱۲ درصدی حجم ذخایر سد‌های استان اردبیل
  • اولین موتور سیکلت CNG جهان رونمایی می‌شود
  • بی‌توجهی به مشکلات معیشتی کادر درمان سلامت را به مخاطره می‌اندازد/ دولت توان افزایش حقوق پرستاران را ندارد