Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی بیگی گفت: در ۱۱ ماهه سال جاری ۵ هزار و ۶۳۴ نفر قاچاقچی، حمل کننده، نگهدارنده و فروشنده مواد مخدر در استان قزوین دستگیر کرده ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «فرهاد علی بیگی» در جلسه شورای هماهنگی  مبارزه با مواد مخدر استان که امروز (چهارشنبه ۳۰ بهمن) در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: در ۱۱ ماهه سال جاری، از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ۳ تن و ۶۱۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان قزوین کشف شد که افزایش ۶۰ درصدی کشفیات را نسبت به سال گذشته شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئيس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین ادامه داد: در بحث انواع مواد مخدر افزایش کشفیات را داشتیم به طوری که ۶۶۴ درصد افزایش کشف ماده مخدر شیشه را شاهد بودیم که این امر ناشی از این است که تولید شیشه در افغانستان با قیمت پایین صورت می گیرد و کارگاه تولید شیشه در کشور و استان ما به آن صورت نیست که بگوییم لابراتوار وجود دارد و به ندرت این موضوع پیدا می شود.

 

وی اعلام کرد: در مدت زمان مذکور در مجموع ۵ هزار و ۶۳۴ نفر قاچاقچی، حمل کننده، نگهدارنده و فروشنده مواد مخدر دستگیر کردیم که افزایش ۲۶ درصدی را در دستگیری ها داریم که از این تعداد ۵۶۷ نفر قاچاقچی مواد مخدر، یک هزار و ۲۴۳ نفر توزیع کننده مواد مخدر و ۲ هزار و ۴۶۹ نفر از افراد دستگیر شده نگهدارنده مواد مخدر بودند.

 

علی بیگی تصریح کرد: در ۱۱ ماهه سال جاری یک هزار و ۳۵۵ نفر معتاد متجاهر توسط پلیس مواد مخدر استان جمع آوری شده است که جا دارد از بهزیستی استان در بحث دادگاه درمان مدار تشکر کنیم.

 

وی توضیح داد: در بحث مبارزه با مواد مخدر ۹۱۵ طرح شامل پاکسازی نقاط آلوده، مقابله با کشت مواد مخدر، ارتقا امنیت اخلاقی، کنترل محورهای مواصلاتی، جمع آوری معتادان متجاهر و غیره در استان اجرا شده است.

 

رئيس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین یادآور شد: در قالب اجرای این طرح ها، ۲ تن و ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر کشف شده و ۲ هزار و ۲۲۶ نفر متهم هم دستگیر شدند.

 

وی خاطر نشان کرد: در بحث امحا مواد مخدر هم توانستیم ۴ هزار و ۱۴۹ بوته گیاه مواد مخدر را امحا کنیم.

 

در ادامه دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین اظهار کرد: در ایام پایانی سال هستیم که بحث جمع آوری معتادان متجاهر و فراهم کردن محیطی امن برای همشهریان را داریم که در این خصوص اقداماتی خوبی انجام شده است.

 

«اردشیر صفاپور» عنوان کرد: بر اساس قانون باید دستگاه های اجرایی یک درصد از اعتبارات هزینه ای خود را برای اقدامات فرهنگی و پیشگیری به صدا و سیمای مرکز استان دهند که این امر از سوی سازمان برنامه و بودجه به همه دستگاه های استان ابلاغ شده است.

 

وی اضافه کرد: یک درصد اعتبارات دستگاه های اجرایی، اعتبار کلانی می شود که اگر دستگاه های اجرایی در حوزه فرهنگ سازی در مبارزه با مواد مخدر پای کار آیند، اثرگذار خواهد بود.

 

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین خاطر نشان کرد: البته ما تفاهم نامه ای با صدا و سیما داریم و ۱۰۰ میلیون تومان هم برای این منظور پرداخت شده است و برنامه های اجرایی دارد صورت می گیرد که ارزشمند است و تقاضا داریم دستگاه های فرهنگی به این حوزه کمک کنند.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: دستگیری قاچاقچی کشف مواد مخدر مبارزه با مواد مخدر استان قزوین پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فروشنده مواد مخدر ۱۱ ماهه سال جاری دستگاه های اجرایی استان قزوین شورای هماهنگی مواد مخدر نفر قاچاقچی علی بیگی جمع آوری ۵ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۵۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت:در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در سطح شهر مشهد اجرا شد.

سردار احمد نگهبان افزود:در این طرح یک روزه پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با همکاری کلانتری‌های سطح شهرستان ۳۲ خرده فروش را شناسایی و دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: در اجرای این طرح بیش از پنج کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده فروش کشف، ۱۱ باب واحد کسب مهر و موم و هشت دستگاه موتورسیکلت و ۶ دستگاه خودرو سواری که برای توزیع مواد مخدر استفاده می‌شد، توقیف و روانه پارکینگ شد.

دیگر خبرها

  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم