Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، هفدهمین نمایشگاه «تصویر سال» و جشنواره «فیلم تصویر» در بخش نمایشگاهی، رشته‌های عکاسی، گرافیک، کاریکاتور و فیلم با همراهی خانه هنرمندان ایران جمعه ۲ اسفند ساعت ۱۷ برگزار می‌شود.

در این دوره بخش ویژه با عنوان «چهل سال، تهران» در برگیرنده آثار تجسمی هنرمندان سراسر کشور از شهر تهران در طی ۴۰ سال گذشته (۱۳۵۷-۱۳۹۸) به‌ همراه فیلم‌های مستندی که درباره شهر تهران و یا با محوریت مکانی شهر تهران ساخته شده‌ است به نمایش گذاشته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هفدهمین نمایشگاه «تصویر سال» و جشنواره «فیلم تصویر» ۸۰۰ قاب چاپ شده در بخش نمایشگاهی و بیش از ۱۵۰۰ تصویر در بخش مالتی مدیا به نمایش در خواهد آمد. در بخش جشنواره فیلم تصویر، ۱۳۵ فیلم منتخب به نمایش درمی‌آید و در بخش ۴۰ سال تهران نیز ۳۰ فیلم روی پرده خواهد رفت.

هفدهمین نمایشگاه «تصویر سال» و جشنواره «فیلم تصویر» از ۲ تا ۲۳ اسفند در خانه هنرمندان ایران میزبان علاقه‌مندان است.

کد خبر 4857021 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: خانه هنرمندان ایران جشن تصویر سال فیلم سینمایی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر تئاتر ایران جشنواره موسیقی فجر فیلم سینمایی موسیقی ایرانی سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر کارگردان تئاتر شبکه یک سیما بازیگر سینما کنسرت موسیقی موسیقی پاپ موسیقی کلاسیک خانه هنرمندان ایران هفدهمین نمایشگاه فیلم تصویر تصویر سال شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۶۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران از اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.

سید کمال سادات با اشاره به اینکه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ اردیبهشت در محل مصلای امام خمینی و با حضور مقامات مختلف از ۴۰ کشور دنیا آغاز می‌شود و تا ۲۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت، گفت: میهمان ویژه این دوره از نمایشگاه کشور هند است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران گفت: ساعت کاری این دوره از نمایشگاه همانند سال‌های گذشته از ۱۰ تا ۲۰ است و در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه به مدت یک ساعت تمدید می‌شود.

سید کمال سادات افزود: تاریخ این رویداد فرهنگی با دهه کرامت و برگزاری دور دوم انتخابات همزمان و بر این اساس تمهیدات لازم درخصوص برنامه‌های جشن کتاب و آئین‌های مذهبی و فرهنگی تدارک دیده شده است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران با تاکید بر ضرورت اتخاذ تمهیدات ترافیکی، انتظامی و استقرار خودرو‌ها همزمان با برگزاری نمایشگاه کتاب گفت: مقرر شده طرح ترافیکی اطراف محل برگزاری نمایشگاه را مجموعه «فاتب» اجرا کند.

دیگر خبرها

  • «سفر آخر» شهید آوینی تماشایی شد/ بینال ونیز و حواشی غرفه یهودیان
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • نمایش فیلم تئاتری از عباس جوانمرد در خانه هنرمندان ایران
  • نمایشگاه کتاب تهران «گردشگری ادبی» را ترویج می‌کند/ تهران می‌تواند «شهر خلاق ادبی» شود
  • اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • اتخاذ تمهیدات امنیتی و انتظامی برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران
  • مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی دربهشهر