Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات ورزشهای ناشنوایان استان گیلان روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت : رقابتهای شطرنج قهرمانی بانوان ناشنوای کشور در تهران برگزار شد و در نهایت گیتی نوروز پرشکوهی از گیلان با غلبه برابر رقبای خود موفق به کسب عنوان نخست و قهرمانی شد.

کریم لیاقت جو افزود : در این دوره از رقابت ها ، ۶۱ شطرنجباز از ۱۷ استان حضور یافتند که این رقابت ها در دو بخش انفرادی و تیمی برگزار شد که خوشبختانه گیتی نوروزپرشکوهی یکی از شطرنجبازان گیلانی حاضر در این مسابقات در بخش انفرادی عنوان قهرمانی را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین در بخش تیمی نیز ، تیم شطرنج بانوان ناشنوای استان گیلان پس از تیمهای تهران و اصفهان روی سکوی سومی قرار گرفت تا علاوه بر کسب مقام قهرمانی انفرادی، در بخش تیمی نیز مقام کسب کند.

وی اضافه کرد:  علاوه بر  کسب مقام قهرمانی توسط گیتی نوروزپرشکوهی ، آزاده کاووسی، طاهره جلوس و نغمه کساری دیگر اعضای تیم شطرنج بانوان گیلان در رقابتهای قهرمانی ناشنوایان کشور بودند و افسانه اصغرپور نیز به عنوان مربی و سرپرست، تیم شطرنج بانوان ناشنوای گیلان در رقابتهای قهرمانی کشور را همراهی و هدایت می کرد.

 رئیس هیات ورزش های ناشنوایان استان گیلان اضافه کرد: مسابقات شطرنج قهرمانی بانوان ناشنوای کشور گرامیداشت میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) در پنج دور و طبق قوانین فدراسیون جهانی شطرنج در تهران برگزار شد.

لیاقت جو خاطرنشان کرد: هیات ورزش های ناشنوایان استان گیلان در ۱۲ رشته ورزشی و در هر دو بخش بانوان و مردان فعالیت دارند که همواره این ورزشکاران در رشته های ورزشی مختلف و در مسابقات کشوری مقام های شایسته ای را کسب می کنند.

برچسب‌ها فدراسیون های ورزشی ورزش ناشنوایان گیلان شطرنج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون های ورزشی ورزش ناشنوایان گیلان شطرنج فدراسیون های ورزشی ورزش ناشنوایان گیلان شطرنج ناشنوایان استان گیلان تیم شطرنج بانوان بانوان ناشنوای هیات ورزش برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۶۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی در ۲ گروه آزمایشی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دکتر ارسلان دمیرچی به خبرنگار صدا و سیمای گفت: ۳ هزار و ۶۸۲ داوطلب زن و مرد گیلان در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و ۸ هزار و ۲۹۲ نفر هم در گروه آزمایشی علوم انسانی صبح امروز، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ در ۱۴ حوزه امتحانی در گیلان با یکدیگر رقابت کردند.

نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان در برگزاری آزمون‌های سراسری، گفت: عصر امروز هم هزار و ۲۱۹ داوطلب در گروه هنر و ۲ هزار و ۶۹۵ نفر در گروه زبان‌های خارجی در گیلان با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

دکتر ارسلان دمیرچی از شرکت ۱۱ هزار و ۹۱۳ داوطلب زن و مرد گیلانی در گروه آزمایشی علوم تجربی صبح فردا ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ خبر داد و افزود: نتیجه مرحله نخست کنکور نیمه اول خرداد و نتیجه نهایی هم هفته آخر شهریور اعلام خواهد شد.

وی اضافه کرد: ۲۷ هزار و ۸۰۱ داوطلب زن و مرد گیلانی در مرحله نخست آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ شرکت کردند که از این تعداد داوطلب، ۱۸ هزار و ۱۷۵ نفر زن و ۹ هزار و ۶۲۶ نفر مرد هستند.

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • توقف شطرنجبازان روسیه برابر تیم های مردان و بانوان ایران
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر
  • رقابت بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی در ۲ گروه آزمایشی
  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید
  • دختر شیروانی قهرمان شطرنج‌ لیگ برتر کشور شد
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • مهمدی با برتری بر قاتل چنگیز، مدعی قهرمانی المپیک 2024 شد