Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@09:58:48 GMT

دپو 20 هزار لیتر سوخت قاچاق لو رفت

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۶۵۷۸

دپو 20 هزار لیتر سوخت قاچاق لو رفت

فرمانده انتظامی فسا گفت: با تلاش ماموران پاسگاه دوگان ، 20 هزار لیتر سوخت قاچاق در روستای "زنگنه" کشف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس در شیراز به نقل از روابط عمومی معاونت اجتماعی فرمماندهی انتظامی استان فارس،سرهنگ فرج رستمی اظهار داشت: در پی تشدید اقدامات انتظامی و برخورد قاطع با قاچاقچیان، ماموران انتظامی پاسگاه "دوگان" با اقدامات تخصصی از دپو سوخت قاچاق در روستای "زنگنه" شناسایی ومتخلفان را به مراجع قضایی معرفی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  این محل که در یک مرغداری وجود داشت، 3 عدد تانکر حاوی 20 هزار لیتر گازوئیل را کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا با بیان اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد،گفت: برابر نظر کارشناسان ارزش سوخت‌های مکشوفه، یک میلیارد ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/981008

منبع: فارس

کلیدواژه: زنگنه قاچاق شیراز سوخت سوخت قاچاق هزار لیتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۶۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس + اطلاعیه مهم و فوری پلیس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، سرهنگ عباس علی یاری فرمانده انتظامی بندرعباس در تشریح جزئیات این خبر گفت: عصر روز دوشنبه، ۳ اردیبهشت، مأموران انتظامی این شهرستان، در ادامه طرح مقابله با قاچاق خودروهای شوتی سوخت بر، به یک دستگاه خودرو کوئیک دارای شیشه های کاملا دودی، با دو نفر سرنشین مشکوک شدند.
وی افزود: راننده به محض رؤیت مأموران، بدون توجه به اخطار ایست پلیس، با انجام حرکات نمایشی خطرناک و تغییر مسیر به سمت اتوبان، متواری شد که مأموران نیز با رعایت کامل قانون بکارگیری سلاح، با هدف متوقف کردن خودرو، اقدام به شلیک به سمت لاستیک کردند که با توجه به سرعت بالا و وجود پستی و بلندی های زیاد مسیر حرکت، متاسفانه تیر شلیک شده، پس از انحراف، به سرنشین خودرو اصابت کرده و منجر به فوت وی گردید.
فرمانده انتظامی بندرعباس در پایان افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد خودروی مذکور در زمینه قاچاق سوخت فعالیت داشته که نتیجه نهایی بررسی های تخصصی، متعاقبا اعلام می شود.

کد خبر 846732 برچسب‌ها خبر ویژه فراجا بندرعباس- استان هرمزگان

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی
  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • انجام ۴ماموریت پلیسی در سمنان/ ۵۶۷هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس + اطلاعیه مهم و فوری پلیس