Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رضا یادگاری، مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد گفت:  افرادی که در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند و واجد شرایط نشده‌اند می‌توانند از تاریخ یکم تا دهم اسفند ماه با مراجعه به سایت طرح اقدام ملی مسکن از دلیل پذیرش نشدن خود مطلع شوند.

وی افزود: در صورتی که متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن نسبت به پذیرش نشدن خود در این طرح اعتراض داشته باشند می‌توانند در سامانه اعتراض خود را وارد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل راه و شهرسازی استان یزد ادامه داد: پس از رسیدگی مجدد به اعتراض متقاضیان این طرح، نتیجه آن در سامانه اعلام خواهد شد.

یادگاری بیان کرد: افرادی که مورد پذیرش قرار بگیرند مطابق سایر پذیرفته‌شدگان در این طرح با تکمیل فرآیند ثبت‌نام و پالایش مرحله دوم در صورت پذیرش نهایی مشابه سایر پذیرفته‌شدگان در اولویت تخصیص واحد مسکونی در این طرح قرار خواهند گرفت.

کد خبر 485354 برچسب‌ها طرح اقدام ملي استان یزد مسکن

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: طرح اقدام ملي استان یزد مسکن طرح اقدام ملی مسکن استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۷۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین کنگره ملی ایران شناسی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین کنگره ملی ایران شناسی ایران پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت توسط انجمن ایران شناسی در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می‌شود.

ارزیابی مکاتب ایران‌شناسی، زبان‌ها و گویش‌های ایرانی، متون ادب فارسی، جغرافیا و تاریخ ایران، فرهنگ و هویت ایرانی، مطالعات اجتماعی، محیط زیست، باستان‌شناسی، هنر و معماری و ادبیات تطبیقی، محورهای این کنگره خواهد بود.

بیش از ۸۰ مقاله علمی و پژوهشی در این کنگره پذیرفته شده است. مقالات پذیرفته‌شده در این همایش، در موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) و در مرجع دانش سیویلیکا نمایه خواهد شد.

این‌کنگره با حضور محمود جعفری دهقی به عنوان دبیر علمی و محمدعلی عزت زاده به عنوان دبیر اجرایی از ساعت ۹ تا ۱۹ توسط انجمن ایران شناسی برگزار می‌شود.

کد خبر 6096394 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • همکاری دانشگاه‌ها و پلیس آمریکا در شناسایی حامیان فلسطین
  • فاز ۳ طرح نهضت ملی مسکن رزن عملیاتی می‌شود
  • ممنوعیت نقل و انتقال و معاملات طرح نهضت ملی مسکن در صدرا
  • درگیری ماموران امنیتی پاکستان و کولبران یک کشته برجای گذاشت
  • متقاضیان ملی مسکن هیچ قراردادی برای پروژه های نهضت ملی مسکن ندارند
  • اقدام عجیب خودی‌ها علیه ژیمناستیک/ اعتراض به سهمیه المپیک ایران!
  • نخستین کنگره ملی ایران شناسی برگزار می‌شود
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • روند ثبت قرارداد‌های اجاره مسکن از طریق سامانه خودنویس کوتاه می‌شود
  • تعطیلی دانشگاهی در فرانسه در پی اعتراض دانشجویان حامی فلسطین