Web Analytics Made Easy - Statcounter

کتاب «گوسفندی که می‌خواست بزرگ باشد، خیلی بزرگ» از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به چاپ سوم رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کتاب «گوسفندی که می‌خواست بزرگ باشد، خیلی بزرگ» اولین و معروف‌ترین کتاب، ژوزف تئوبالد نویسنده و تصویرگر است که بسیار مورد توجه قرار گرفت و باعث شد تا او بعدها کتاب‌های دیگری بر اساس داستان «برفی» شخصیت اول این کتاب، کتاب‌های دیگری بنویسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تئوبالد در سال ۲۰۰۴ کتاب «گوسفندی که می‌خواست بزرگ باشد، خیلی بزرگ» را منتشر کرد و برای آن موفق به دریافت جایزه ماکمیلان شد که به نویسندگان و تصویرگران نوظهور داده می‌شود.

نورا حق‌پرست، مترجم این کتاب است که تاکنون به بیش از ۱۰ زبان ترجمه شده است. کتاب «گوسفندی که می‌خواست بزرگ باشد، خیلی بزرگ» مناسب کودکان بالای ۴ سال است.

از این نویسنده و تصویرگر کتاب دیگر او با عنوان «گوسفندی که عصبانی بود، خیلی عصبانی» هم در انتشارات کانون پرورش فکری به چاپ رسیده است. «ماروین و مولی» نام سومین کتاب از مجموعه است که در ایران ترجمه نشده است.

کتاب «گوسفندی که می‌خواست بزرگ باشد، خیلی بزرگ» که برای اولین بار در سال ۱۳۸۴ در انتشارات کانون پرورش فکری به چاپ رسید، در چاپ سوم با قیمت ۱۱هزار تومان در فروشگاه‌های محصولات فرهنگی هنری کانون و مجموعه شهر کتاب در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

شمارگان این کتاب تاکنون به ۲۵هزار نسخه رسیده است.

کتاب‌های ژوزف تئوبالد در ایران بسیار مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است و در سال‌های اخیر از پرخواننده‌ترین کتاب‌های مراکز کانون در سراسر کشور به‌شمار می‌رود. 

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انتشارات کانون پرورش فکری خیلی بزرگ چاپ سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۷۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران و لغزندگی جاده‌های گلستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، رییس پلیس راه گلستان گفت: بارش باران در استان، جاده‌ها را لغزنده کرده است و رانندگان باید با احتیاط در جاده‌ها رفت و آمد کنند.

محمود شهرکی از رانندگان خواست به هشدار‌های پلیس توجه کنند.

وی افزود: رانندگان باید قوانین رانندگی را بیشتر از قبل رعایت کنند و قبل از وضع راه‌ها مطلع شوند.

سرهنگ شهرکی از رانندگان خواست؛ با توجه به لغزنده بودن جاده‌ها در مواقع بارندگی، از سرعت غیرمجاز و حرکات مخاطره آمیز خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • عروس بزرگ امام چرا همسرش را «داداش» صدا می زد؟ /آقا مصطفی اصلا از وضعیت نجف راضی نبود /او نمی خواست مثل بقیه پوشیه بزنم
  • تغییرات نیم‌فصل مس را نجات داد/ شاکله اصلی تیم برای فصل آینده حفظ می‌شود
  • مسیر چاه غلامعلی مسدود شد+ فیلم
  • مسیر چاه غلامعلی مسدود شد
  • چه کسی نمی‌خواست روزبه چشمی در استقلال بماند؟
  • در خواست توقف کمک نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • مارتین لوتر کینگ و خشونت
  • قیمت گوشت قرمز امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اعتصاب در بزرگترین فرودگاه انگلیس
  • باران و لغزندگی جاده‌های گلستان