Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران بر پیگیری اقدامات پیشگیرانه در زمینه معضل اعتیاد در سطح استان تهران تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران گفت: نظام مراقبت‌های اجتماعی دانش آموزان متکی و مبتنی بر بسته‌های آموزشی برای والدین و دانش آموزان است تا توانایی نه گفتن در میان دانش آموزان افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جهت ارتقای آموزش دانش آموزان و اجرای این طرح برای اولین بار 10 دستگاه با یکدیگر هماهنگ شدند و این سند در هیات دولت نیز مصوب شده است تا زمینه ارتقای مهارت‌های زندگی در میان دانش آموزان افزایش پیدا کنند.

محسنی بندپی تاکید کرد:  اقدامات پیشگیرانه در میان گروه‌هایی که اقدامات در میان آنها اثرگذاری بیشتری دارد دنبال می‌شود تا بتوانیم این برنامه را عملیاتی کنیم.

استاندار تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به این که اقدامات پیشگیرانه در زمینه معضل اعتیاد ارتباط معناداری برای پیشگیری از سایر آسیب‌های اجتماعی دارد، افزود: باید هماهنگی‌ها و همکاری‌ها در این بخش ارتقاء پیدا کنند تا شاهد اثرگذاری هر چه بیشتر برنامه ریزی‌ها باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانداري تهران اعتیاد اقدامات پیشگیرانه زمینه معضل اعتیاد استان تهران دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۷۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل علاقه دانش آموزان به نجوم چیست؟ + فیلم

علم نجوم یکی از قدیمی‌ترین شاخه‌های علمی در ایران محسوب می‌شود که شخصیت‌های مطرح و صاحب نامی در این حوزه فعالیت داشته اند. مسئول رصدخانه ماهانی از انگیزه‌های دانش آموزان برای ادامه در این رشته که این میراث از گذشته به ما رسیده است می‌گوید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی
  • برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی | نقش‌آفرینی هنرجوها در سریال‌های تلویزیونی
  • برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • دلیل علاقه دانش آموزان به نجوم چیست؟ + فیلم
  • ۱۵۰۰ بانوی خودسرپرست کردستانی گواهینامه فنی وحرفه‌ای دریافت کردند
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • پیگیری روندجستجوی پیکربی جان یکی از جوانان غرق شده در نازلو چایی
  • اقدامات هیئت امنای با تجربه؛ جهش خوبی برای احیای موقوفات