Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@16:34:12 GMT

۲۴۰۰ رای اولی در شهرضا واجد شرایط رای دادن هستند

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۸۲۲۸

۲۴۰۰ رای اولی در شهرضا واجد شرایط رای دادن هستند

ناصر اسدی در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن دعوت از مردم شهید پرور شهرضا برای حضور حداکثری در انتخابات در شهرستان اظهار داشت: تعداد واجدان شرایط رای دادن در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرضا را ۱۳۸ هزاتر نفر دانست.

وی با بیان اینکه رقابت بین ۱۷ کاندیدای انتخاباتی تا روز پنجشنبه یکم اسفند ماه ادامه دارد افزود: رقابت سالم در گرو رعایت منشور اخلاقی انتخابات و از همه کاندید ها و اعضایشان به دلیل همکاری و احترام به قانون تشکر می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از ۱۳۹ صندوق اخذ رأی در حوزه انتخابیه شهرضا و دهاقان خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۰۲ صندوق در شهرستان شهرضا و ۳۷ صندوق در شهرستان دهاقان است.

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه شهرضا و دهاقان خاطرنشان کرد: ۳ هزار نفر عوامل اجرایی در اجرای انتخابات مشارکت دارند و همه شرایط برای برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات دوم اسفند مهیا است.

ناصر اسدی ابراز داشت: در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیش از ۹۰ درصد از مراحل انتخابات به صورت الکترونیکی انجام می شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا انتخابات قانون مجلس شورای اسلامی رای شهرضا انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۸۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  تبلیغات دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ساعت ۸ صبح ادامه دارد.

انتخابات در ۸ حوزه انتخابیه تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم‌آباد، قائم‌شهر و ملایر به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود و در تهران برای هر شعبه ۴ صندوق الکترونیکی و در باقی حوزه‌های انتخابیه برای هر شعبه، ۳ صندوق الکترونیکی در نظر گرفته شده است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیدا‌های حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتخابات دور دوم در کرمانشاه به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • پیش‌بینی ۲۳۰ شعبه أخذ رأی در مرحله دوم انتخابات گنبدکاووس
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • اسلامی: ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات مجلس فعال است
  • ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات مجلس فعال است
  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است / استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس