Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر همتی روز چهارشنبه در جشن بزرگ میلاد فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن و مادر که در محل آمفی تئاتر دانشکده فرهنگ و هنر برگزار شد، اظهار داشت: باید براساس شاخصه های مقام معظم رهبری، داوطلب خدمتگزار و توانمند را تشخیص داده و به بهترین انتخاب دست بزنیم.

وی در خصوص مقام و عظمت حضرت زهره (س) گفت: پروردگار حضرت محمد(ص) را خاتم الانبیا قرار داد و آنچه که به همه پیامبران قبل از او بخشید به پیامبر(ص) یکجا عطا کرد، اما هیچ وقت بر سر او منت ننهاد و تنها به هنگام تولد حضرت زهرا (س) بر پیامبر منت گذاشت و با نزول سوره مبارکه کوثر از او خواست نماز شکر به جای آورد و شتر قربانی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همتی خطاب به بانوان و دختران حاضر در این جشن، ادامه داد: شما باید افتخار کنید که به عنوان یک زن نقش عظیمی در جامعه دارید از سویی موجب برکت و نعمت در خانه و از سوی دیگر بهشت در زیر پایتان قرار دارد.

به گفته وی، دختر تا هنگامی که در خانه پدر است برکت است و هنگامی که به خانه همسر می رود و به مادر تبدیل می شود بهشت در زیر پای او قرار می گیرد.

این مسوول تاکید کرد، که حضرت فاطمه زهرا (س) برای همه بانوان و دختران الگویی بزرگ و منحصر بفرد است و پیامبر(ص) که بزرگ ۲ عالم است بارها خود را فدایی دخترش خطاب کرده است.

وی با اشاره به شهادات سردار حاج قاسم سلیمانی به عنوان یکی از خادمان حضرت زهرا(س) و امیرالمومنین (ع) یاد کرد و افزود: سردار دلها تمام زندگی خود را در راه اسلام سپری کرد و هنگامی که ما خواب بودیم به شهادت رسید و شبانه دفن شد و باید قدردان این بزرگان باشیم.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه روز مادر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه روز مادر استانداری کرمانشاه روز مادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۸۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اثر جدید حسن روح‌الامین منتشر شد/ تصویرسازی دیجیتال از شعر رهبری

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت عملیات تنبیهی «وعده صادق» و شعری که رهبر معظم انقلاب خواندند، حسن روح‌الامین اثری جدید با عنوان «تو را است معجزه در کف» خلق و منتشر کرد.

روح‌الامین در توضیح این نقاشی نوشته است: «حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در یکی از جلسات مرتبط، یک بیت شعر از غزلی که چندسال پیش با تلمیح از آیات قرآن مجید درباره رویارویی حضرت موسی علیه السلام با فرعون و ساحرانِ فرعونی سروده بودند، برای این عملیات خواندند که به شرح زیر است:

دلا ز معرکه محنت و بلا مگریز

چو گردباد به‌هم پیچ و چون صبا مگریز

تو راست معجزه در کف، ز ساحران مهراس

عصا بیفکن و از بیم اژدها مگریز

تو موج غیرت و عزمی، ز بحر بیم مدار

حذر ز غش طوفان مکن ز جا مگریز

ز سست عهدی ایام دلشکسته مشو

نشانه باش چو پرچم، ز بادها مگریز

چو صخره باش و مکن تکیه جز به دامن کوه

به حق سپار دل خویش و از دعا مگریز

تو از تبار دلیران خیبر و بدری

چو ذوالفقار و چو حیدر بزن صلا مگریز

به نوشخند منافق ز ره کنار مگیر

به زهرخند معاند به انزوا مگریز

چو ره به قبله‌ای امن است پایمردی کن

خطا مکن، ز توهم به ناکجا مگریز

چو تیر را هدف گیر و بر هدف بنشین

ز کج‌روی به حذر باش و از خدا مگریز

امین خلق و امانت‌گزار یزدان باش

به صدق کوش و خطر کن ز مدعا نگریز

کد خبر 6086782

دیگر خبرها

  • ملاک اصلی جام تختی انتخاب تیم ملی امید است/ شانس کسب ۲ مدال طلا در المپیک
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • جزئیات تذکر رهبری درباره گشت ارشاد
  • تذکر رهبری درباره گشت ارشاد چه بود؟
  • ۲ شاخصه مهم «هیئت» از نگاه رهبر انقلاب/ جمعیت ملاک سنجش نیست
  • اشراقی: ملاک اندیشه‌های امام، رهبر انقلاب هستند
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • اثر جدید حسن روح‌الامین منتشر شد/ تصویرسازی دیجیتال از شعر رهبری