Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان مسئول دفتر شورای نگهبان در استان کرمان با اشاره به اینکه قرار است در محل مرقد مطهر شهید سلیمانی نیز رای گیری انجام شود، افزود: هرکس در انتخابات پیروز می شود با ابزاری که برای نامزدها گذاشته شده مورد تائید نظام است و ما مجریان و ناظران نباید به خاطر آبادی دنیای دیگران آخرت خودمان را خراب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"رضا رضائی" بعدازظهر امروز چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه در همایش عوامل اجرائی انتخابات شهر کرمان در محل مصلی امام علی علیه السلام این شهر اظهار کرد: در حوزه نظارت بر انتخابات هیچگونه ناهماهنگی با مجریان نداریم و جلسات متعددی در استانداری و فرمانداری ها برگزار و هماهنگی های لازم صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه قرار است در محل مرقد مطهر شهید سلیمانی نیز رای گیری انجام شود، افزود: هرکس در انتخابات پیروز می شود با ابزاری که برای نامزدها گذاشته شده مورد تائید نظام است و ما مجریان و ناظران نباید به خاطر آبادی دنیای دیگران آخرت خودمان را خراب کنیم.

رضائی تصریح کرد: ارزش ندارد بخواهیم با ضایع کردن حق مردم، توهین به درک و شعور مردم و کوتاهی در وظیفه بخواهیم خودمان را مدیون کنیم.

این مسئول بیان کرد: در روز اخذ رای باید حافظ رای مردم باشیم و نباید از مقام معظم رهبری جلو بزنیم؛ مقتدای ما مقام معظم رهبری است که فرمودند «رای مردم حق الناس است» و در تائید صلاحیت ها نیز همین مسئله مدنظر هیئت های نظارت بود.

وی با اشاره به اینکه باید عوامل اجرایی همکای لازم را با ناظران داشته باشند، افزود: هرگز اجازه نمی دهیم از روی حب و بغض و مسائل شخصی کسی بخواهد در روند برگزاری انتخابات مشکلی ایجاد کند.

مسئول دفتر شورای نگهبان در استان کرمان در پایان خاطر نشان کرد: کار ما بر مبنای قانون است و هرچه مردم انتخاب کنند و تصمیم بگیرند، گردن می نهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات 98 اخبار سیاسی کرمان استانی سیاسی انتخابات مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۹۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزش کار کارگران به اندازه جهاد است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز سه شنبه در مراسم تجلیل از کارگران نمونه استانی و جشنواره امتنان اظهار کرد: تمام تلاش‌ها برای تدارک دنیا می‌باشد؛ باید کیاست به خرج داد و برای آخرت ذخیره کرد.

وی افزود: هر کدام در مجموعه‌ای فعال هستید که باید به نوع کار، کیفیت، سلامت و... تمام آنچه برای کار لازم می‌باشد توجه کنید، چراکه کوتاهی در همه این موارد پرونده ما را در آخرت سنگین می‌کند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری یادآور شد: دقت به خرج دهیم و اگر در کار خدا را در نظر بگیریم، آخرت خودمان آباد می‌شود.

وی با بیان اینکه در همه جلسات از مشکلات کارگران و بایدهای ویژه کارگر سخن گفته و ضرورت دارد در جلسات به این موضوعات پرداخته شود، تصریح کرد: کارفرمایان،مدیران و آحاد مردم باید مراقبت باشیم، حقی از کارگری ضایع نشود، بایدهای ایمانی مهم است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام خطاب به کارفرمایان در برخورد با کارگران اظهار کرد: کارفرمایان در برابر کارگر تکبر، خودفروشی به خرج ندهد، تواضع دل کارگران را بانشاط می‌کند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: در برابر کارگر خضوع و کوچکی باید کرد، کارفرما باید تواضع و رعایت حقوق کارگر در همه جهات اخلاقی مدنظر داشته باشد.

وی خطاب به کارگران در برخورد با کارفرمایان بیان داشت: کارگر باید نسبت به کارفرما مستمر بهانه تراشی نکند و مطابق وهمیات خود علیه کارفرما جوسازی نکند چراکه محیط کار آلوده می‌شود و کار مفید رقم نمی‌خورد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام با بیان اینکه امروز محیط کار و کارگری، محیط جهاد است یادآور شد: مجاهد در عرصه جهاد، وظیفه‌اش رصد، مراقبت، نگاه به دشمن، همراهی با دوستان، تلاش برای رشد و پیشرفت است.

وی درباره حوادث اخیر دانشگاه‌های آمریکا اذعان کرد: اسلام، معارف اسلامی و انقلاب اسلامی در آمریکا نفوذ کرده و جایگاه ظالم و مظلوم در ذهن دانشجویان مشخص شده، آنچه امام خمینی (ره) ۴۵ سال پیش در ایران پایه‌گذاری کرد، آرام آرام به آمریکا رسیده است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به صادر شدن انقلاب بعد از ۴۵ سال به کشورهای دیگر اظهار کرد: تفکر انقلاب در دل دشمن‌ترین دشمنان انقلاب اسلامی نفوذ کرده است.

وی تاکید کرد: عرصه کار، کارگری و کارفرمایی را عرصه جهاد بدانید، مجاهدانه برای کار تلاش کنید و بدانید با این کار آخرت خود را آباد می‌کنید.

کد خبر 6093107

دیگر خبرها

  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • بسیاری از ناظران انتخاباتی فرهنگیان هستند
  • ارزش کار کارگران به اندازه جهاد است
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • برخی کشورهای اروپایی طالب خرید خودروهای ایرانی هستند
  • مرقد هانی بن عروه از یاران خاص امام علی(ع) مسجد کوفه
  • مهم‌ترین مانع اجرای عدالت، دنیاطلبی و دنیاگرایی است
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو