Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات مرکزی بازرسی انتخابات کشور گفت: معیارهای انتخاب بازرسان در کل کشور بی‌طرف بودن است. تلاش کردیم بازرسان از معتمدان و اقشار جامعه اسلامی ایران انتخاب شوند و تاکید کردیم بازرسان بی‌طرفی، شجاعت و امین بودن در حفظ آرای مردم را داشته باشند تا همانطور که وزیر کشور تاکید دارند حتی یک رای از مردم نباید باطل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایلنا، علی طالبی رئیس هیات مرکزی بازرسی انتخابات کشور عصر امروز ۳۰ بهمن‌ماه ۹۸ در حاشیه جلسه توجیهی بازرسان ویژه وزارت کشور در جمع خبرنگاران گفت: همه امکانات و اقدامات اولیه برای برگزاری انتخابات باشکوه و با صلابت فراهم شده است؛ وزارت کشور به عنوان متولی و مامور حسن اجرای انتخابات وظایف خود را به شایستگی انجام خواهد داد.

وی عنوان کرد: وزارت کشور به موجب ماده ۲۵ قانون انتخابات مامور اجرای قانون انتخابات و مسئول حسن جریان انتخابات است. یعنی یک وظیفه اجرایی و یک وظیفه نظارتی برای وزارت کشور تبیین شده است. هیئت‌های مرکزی در مرکر استان‌ها و شهرستان‌ها تشکیل شدند و آموزش‌های لازم به آنها داده شد. همه بازرسان شعب حاضر و آموزش‌های لازم را دیدند.

رئیس هیئت مرکزی بازرسی انتخابات کشور بیان کرد: جلسه امروز یک تمرین اقدامات نظارتی در کل کشور است. همه کشور به صورت ویدئو کنفرانس با این جلسه ارتباط دارند و نظرات دوستان را می‌گیریم که برای دو روز آینده چه اقداماتی انجام دهیم. ماموریت‌ها ابلاغ شده و کاربرگ‌های صورتجلسه انتخابات به کارفرمایان داده شده است.

طالبی افزود: معیارهای انتخاب بازرسان در کل کشور بی‌طرف بودن است. تلاش کردیم بازرسان از معتمدان و اقشار جامعه اسلامی ایران انتخاب شوند و تاکید کردیم بازرسان بی‌طرفی، شجاعت و امین بودن در حفظ آرای مردم را داشته باشند تا همانطور که وزیر کشور تاکید دارند حتی یک رای از مردم نباید باطل شود.

وی تاکید کرد: امروز جلسه‌ای با رئیس ستاد انتخابات کشور برگزار شد و همه بازرسان در آن جلسه حضور داشتند. امید داریم انتخابات باشکوهی را برگزار کنیم. گزارش سازمان هواشناسی بیانگر آن بود که در برخی از استان‌های شمال غرب و غربی مشکلاتی در زمینه آب و هوا داریم. متولیان امر مشخص شدند و روز آینده جهت کنترل شرایط ماموریت دارند تا گزارش آن را ارئه کنند.

رئیس هیئت مرکزی بازرسی انتخابات کشور در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه اگر بازرسان تخلفی داشته باشند نظارت بر آن به عهده چه کسی است؟ بیان کرد: بازرسان نمایندگان وزارت کشور هستند اگر بازرسان تخلفی داشته باشند، یک هیئت رسیدگی به شکایت در مرکز وجود دارد که به جرایمشان رسیدگی می‌کند. اقداماتی برای شناسایی عوامل بازرسی ستادی در وزارت کشور ایجاد شده است. در همه دستگاه‌ها تلاش‌ها برای این موضوع به خوبی انجام شده و منتظریم مردم دلسوز پای صندوق رای حاضر شده و دشمنان را مایوس کنند.

وی افزود: امسال هماهنگی میان بخش بازرسی و فناوری اطلاعات وزارت کشور انجام شد و قرار شد جایی تکمیل کننده فرآیند نظارت و بازرسی باشیم. تمام شعب در کل کشور هم در بخش وزارت کشور و هم در بخش استانداری‌ها مانیتورینگ می‌شوند و در دید اعضایی که می‌توانند مانیتوریگ داشته باشند، قرار دارند. اگر جایی مشکل تعرفه باشد سیستم آلارم می‌دهد و متوجه مشکل در حوزه می‌شویم.

طالبی در رابطه با اقدامات صورت گرفته جهت امنیت انتخابات خاطرنشان کرد: ستاد امنیت کشور در وزارت کشور و هیئت‌های بازرسی کل کشور همگی با اقداماتشان منجر می‌شوند انتخابات در امنیت کامل برگزار شود. وظایف بازرسان مشخص شده و دستگاه‌های متولی آمادگی خود را اعلام کردند و ان‌شاءالله امسال امن‌ترین انتخابات را تجربه خواهیم کرد.

وی در پایان تاکید کرد: اگر مردم گزارش تخلفی دارند می‌توانند به بازرسان مستقر در ستادها آن‌ها را اطلاع‌رسانی کنند.

لینک کوتاه: asriran.com/002ztZ

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: انتخابات مرکزی بازرسی انتخابات کشور داشته باشند وزارت کشور کل کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۹۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه شدیداللحن قطر در واکنش به حمله اسرائیل به رفح

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه روسیا الیوم، وزارت خارجه قطر با صدور بیانیه ای خواستار تحرک بین المللی بر منع وقوع نسل کشی در منطقه رفح در جنوب نوار غزه شد.

وزارت خارجه قطر تاکید کرد: ما بمباران رفح، تجاوز زمینی به گذرگاه رفح و مهاجرت اجباری آوارگان از رفح را به شدت محکوم می کنیم.

وزارت خارجه قطر بر لزوم تحرک فوری بین المللی جهت منع ورود نظامیان صهیونیست به داخل شهر رفح و همچنین جلوگیری از وقوع نسل کشی در این منطقه، تاکید کرد.

وزارت خارجه قطر همچنین با اشاره به لزوم حمایت از غیر نظامیان بر اساس قوانین بین المللی و قوانین حقوق بشردوستانه، تاکید کرد: ما درباره مهاجرت اجباری ساکنان شهر رفح از سوی رژیم صهیونیستی که به آخرین پناهگاه صدها هزار آواره فلسطینی در غزه تبدیل شده، تاکید می کنیم.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: این اقدامات بر خلاف موازین بین المللی است و حجم بحران انسانی در نوار غزه محاصره شده را مضاعف خواهد کرد.

وزارت خارجه قطر در پایان حمایت خود را از تشکیل کشور مستقل فلسطینی به پایتختخی قدس شریف اعلام کرده است.

کد خبر 6100261 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • المرت: به محمود عباس پیشنهاد تشکیل دولت فلسطینی را دادم/ حمله به رفح منجر به آزادی اسرا نمی‌شود
  • بازرسی ۱۱هزار قرارداد شرکت رضایت خودروی طراوت‌نوین
  • ایران در حوزه صادرات توانمندی‌های فناوری در تراز بین المللی قرار گرفته است
  • بیانیه شدیداللحن قطر در واکنش به حمله اسرائیل به رفح
  • فروشندگان لوازم خانگی و اداری زیر ذره‌بین بازرسان قرار گرفتند
  • تغییر دستمزد کارگران جدی شد؟
  • وزارت کشور دور اول انتخابات مجلس تیمی را روانه مشهد کرد
  • سوریه:آمریکا صلاحیت اظهار نظر درباره حقوق بشر را ندارد
  • تصمیم نهایی وزارت کار درباره رقم دستمزد ۱۴۰۳/ تغییر دستمزد کارگران جدی شد؟
  • دبیران احزاب در رقابت انتخاباتی کمیسیون ماده ۱۰ حضور دارند