Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مازندران امروز چهارشنبه با ارسال گزارش به ایرنای مازندران اعلام کرد: ستاد برای رفع نیازمندی های این شیرخوارگاه وابسته به بهزیستی مازندران ، ۲ هزار قوطی شیرخشک ، یک هزار بسته پوشک بچه ، لباسشویی صنعتی، خشک کن صنعتی و سایر لوازم مورد نیاز را خریداری و به این مجموعه تحویل داده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آذر امسال رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کشور به استان مازندران سفر کرد که در بازدید از شیرخوارگاه شکوفه در ساری تجهیز و تهیه لوازم مورد نیاز این مجموعه را دستور داد .

ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مازندران همچنین گزارش داد که بنیاد احسان وابسته به این ستاد در سال جاری ، خدمات نقدی و غیر نقدی دیگری به مددجویان بهزیستی استان ارائه کرد که این خدمات شامل تحویل ۸۰ دستگاه ویلچر، ۳۰۰ بسته لوازم خانگی شامل فرش ، یخچال ، اجاق گاز ، پتو ، ظروف و ۳۰۰ بسته نوشت افزار بود .

ارزش ریالی این وسایل بیش از ۲۵ میلیاردریال اعلام شد .

همچنین براساس تفاهم نامه فی مابین بهزیستی مازندران و این ستاد ۶ هزار مددجوی بهزیستی زیر پوشش بیمه تکمیلی بنیاد برکت قرار می گیرند که طبق این تفاهم نامه سقف تعهد بیمه برکت برای هر مددجو یکصد میلیون ریال است .

بهزیستی مازندران بیش از ۲۵۰ هزار مددجو دارد .

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان مازندران بهزیستی فرش گاز لوازم انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۹۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: انجام ۱۲ فقره تبصره ذیل ماده ۵۵ به مساحت تقریبی ۴ هزار متر مربع از ید متجاوزین خارج و اعاده به وضع سابق گردید این ماموریت با حضور فرمانده وکارشناس یگان حفاظت، سرجنگلبان و نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی واحد شیخ موسی انجام شد.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • طرح نیمه‌تمام زباله‌سوز ساری به کجا رسید؟
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل
  • کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب