Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور گفت: شهید سلیمانی یکی از عصاره‌های انقلاب اسلامی بود که به مکتب تبدیل شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مجید نامجو در همایش مسئولان امور خواهران استان‌های ستاد بازسازی عتبات کشور به میزبانی کرمان با بیان این‌که حاج قاسم فقط یک رزمنده نبود و در ابعاد مختلف شخصیتی، دارای کمالات و فضائل بود، اظهار کرد: بعد از دفاع مقدس در بحث امنیت منطقه جنوب‌شرق و مبارزه با اشرار، استدلال ایشان به عنوان فرمانده لشکر ثارالله این بود که باید برای مردم منطقه ایجاد اشتغال کنیم تا از قاچاق و شرارت دوری کنند و خودشان مقدمات اداری  حفر چاه برای کشاورزی همین قشر را فراهم کردند تا دیگر دنبال شرارت نروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور شهید سلیمانی را پیشگام در همه‌ عرصه‌ها دانست و افزود: اولین موزه دفاع مقدس در کشور، به همت این شهید بزرگوار در کرمان احداث شد.

وی تصریح کرد: زمانی که حاج قاسم، فرمانده سپاه قدس شد این نیرو بیشتر حالت ستادی و دفتری داشت، حاج قاسم آن را به یک ستاد عملیاتی تبدیل و مرزهای جغرافیایی کشور را هزاران کیلومتر جابه‌جا کرد.

نامجو ستاد بازسازی عتبات را یادگار ماندگار و ارزنده‌ای از این شهید بزرگوار دانست و گفت: حاج قاسم یکی از عصاره‌های انقلاب اسلامی بود که به یک مکتب تبدیل شد.

وی با اشاره به ساخت گنبد حرم مطهر امام حسین(ع) در کرمان، ابراز داشت: در آینده نزدیک با نصب این گنبد در کربلا عظمت و زیبایی آن را خواهیم دید.

نامجو در ادامه اظهار کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات با مدیریت جدید، سیاست‌های تازه‌ای را آغاز کرده که از آن جمله می‌توان به تلاش برای دسترسی به منابع پایدار برای بازسازی عتبات و ایجاد شفافیت در نذورات، ترویج هرچه بیشتر وقف و نذر و ساماندهی ساختار سازمانی اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: بعد از اتمام بازسازی اعتاب مقدسه، بنا داریم یک موسسه بین‌المللی برای تقویت امور بین‌الملل با کمک شیعیان جهان داشته باشیم.

حانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور با تاکید بر نقش بانوان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و علمی از فعالیت‌های خواهران ستاد بازسازی در امر جمع‌آوری نذورات مردمی تقدیر کرد و ابراز داشت: آماده شنیدن نظرات و پیشنهادات شما برای پیشرفت کارها هستیم.

انتهای پیام/3388/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید سلیمانی حاج قاسم انقلاب مکتب ستاد بازسازی عتبات عالیات حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۹۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر خاموشی از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن‌پور بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ دوم «خاموشی» فرمانده هوانیروز ارتش با حضور در مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن‌پور نیروی زمینی ارتش از دانشکده و کلاس‌های خلبانی و فنی، ساختمان‌های در حال بازسازی و بازسازی و تجهیز شده، کتابخانه تخصصی، آشپزخانه و سایر قسمت‌های این مرکز بازدید کرد.

کد خبر 6096294 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • انقلاب اسلامی تبلور مکتب سیاسی امام صادق(ع)
  • امیر خاموشی از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن‌پور بازدید کرد
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز
  • بیعتی دوباره با شهید راه مقاومت
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی