Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@22:33:36 GMT

تهدید زن متاهل به دلیل جواب منفی

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۰۱۲۶

تهدید زن متاهل به دلیل جواب منفی

به گزارش «تابناک»؛ مهم‌ترین اخبار حوادث و توصیه پلیسی امروز (چهارشنبه سی ام بهمن ماه سال ۹۸) را می‌توانی در این بسته خبری مشاهده کنید.

 

وزارت بهداشت: نتایج آزمایش اولیه ۲ مورد مشکوک به ابتلا کرونا ویروس، مثبت است   ظرف دو روز گذشته موارد مشکوک به ابتلا به کروناویروس در شهر قم مشاهده شد. بیشتر بخوانید   مرگ پیرزنی تنها در پی آتش‌سوزی در خیابان ظهیرالاسلام

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از وقوع یک آتش‌سوزی مرگبار در منزلی قدیمی در خیابان ظهیرالاسلام خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بیشتر بخوانید   واژگونی ال نود در نارمک

بی توجهی به اصول ایمنی درهنگام رانندگی باعث واژگونی خودروی سواری در یکی از خیابان‌های محله نارمک شد. بیشتر بخوانید   از یک قاچاقچی ۱ تن مواد مخدر کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان از دستگیری یک قاچاقچی حرفه‌ای خبر داد. بیشتر بخوانید  

منبع: تابناک

کلیدواژه: قیام مردم تبریز کرونا در ایران انتخابات افغانستان سپندارمذگان آزادراه تهران شمال رامین پرچمی انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب بسته حوادث چهارشنبه ۳۰بهمن کرونا قم ایران قتل قاتل کور چشم کلاهبرداری آتش سوزی دستگیری متهم دادگاه پلیس تهدید قیام مردم تبریز کرونا در ایران انتخابات افغانستان سپندارمذگان آزادراه تهران شمال رامین پرچمی انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب بیشتر بخوانید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۰۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلانتری: خدای نکرده مشکوک بود!

به گزارش ورزش سه، علی‌اصغر کلانتری، سرمربی مس سونگون، در پایان بازی با هوادار در جام حذفی که با برتری هوادار به پایان رسید، اظهار داشت: می‌دانستیم مقابل تیم خیلی خوب هوادار بازی خیلی سختی خواهیم داشت، اما همانطور که به تیم هوادار بابت نتیجه و صعودشان تبریک می‌گویم، تیم و بازیکنان شایسته خودم را هم تحسین می‌کنم. اگر کم تجربگی مقابل تیم‌های لیگ برتری بازیکنان نبود، مشکلات بیشتری برای هوادار درست می‌کردیم.

وی افزود: در نیمه اول شرایط خیلی خوبی داشتیم و موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم اما از این موقعیت‌ها استفاده نکردیم. شاید این کم تجربگی بچه‌های ما بود و شاید در خط جلو اعتماد به نفس نداشتیم. ما کار را از عقب زمین خوب شروع کردیم و جلو آمدیم و در محوطه ۱۸ قدم شانس‌های خوبی داشتیم که استفاده نکردیم. بالاخره جام حذفی است و شرایط این مسابقات به همین شکل است.

کلانتری تاکید کرد: زمانی که بازی ۲-۱ بود، احساس من این بود که می‌توانستیم به گل برسیم اما در ضدحمله غافلگیر شدیم. جا دارد باز هم به تیم هوادار تبریک بگویم. انشالله که در ادامه داه موفق باشند.

سرمربی مس سونگون در خصوص داوری مسابقه عنوان کرد: دو صحنه بود که انشالله به قول آقای پیروانی من اشتباه کنم. در صحنه اول دروازه‌بان خروج کرده و توپ ارسال شده و مهاجم ما توپ را با سر می‌زند اما دروزاه‌بان برخورد شدید با او داشت. آقای داور سوت زد و من فکر کردم پنالتی گرفت ولی ضربه غیرمستقیم به سود حریف داد. یک صحنه دیگر هم اتفاق افتاد که مهاجم ما شارژ شد اما باز هم نگرفتند. من بحثی نمی‌کنم که خدایی نکرده موردی پیش نیاید اما این دو صحنه مشکوک بود. باز هم من فیلم را می‌بینم و انشالله اشتباه کرده باشم.

دیگر خبرها

  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • کلانتری: خدای نکرده مشکوک بود!
  • صحنه مشکوک سن سیروس بدون سوت پنالتی
  • اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!
  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • دهه شصتی های متاهل، تجلیل شدند
  • اگر مراقب خودتان باشید، فرزند سالم‌تری خواهید داشت/ خطرات استرس مادر بر جنین