Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@15:51:26 GMT

در آنفیلد کار اتلتیکو را تمام می کنیم

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۰۱۶۷

در آنفیلد کار اتلتیکو را تمام می کنیم

ستاره لیورپول معتقد است در 90 دقیقه بازی برگشت با اعتماد به نفس بیشتر قادر به حذف اتلتیکو خواهند بود.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در وندامتروپولیتانو با یک گل بازی را به اتلتیکو واگذار کرد. مدافع عنوان قهرمانی اروپا حالا باید در بازی برگشت دو گل بزند تا راهی مرحله بعد شود. گل زودهنگام سائول نیگز کار برای شاگردان کلوپ را دشوار کرد و در ادامه هرچه زدند به در بسته خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

ویرژیل فن‌دایک مدافع ارزشمند لیورپول در پایان بازی گفت:« می‌دانستیم که این بازی می‌تواند نبرد خاصی باشد، به خصوص در خانه اتلتیکومادرید و با حمایت هواداران‌شان. ما از روی یک ضربه کرنر و در اولین موقعیتی که نصیب حریف شد، دروازه‌مان باز شد. به نظرم حتی نمی‌توان آن را موقعیت حساب کرد و در واقعاً روی خوش‌شانسی به گل رسیدند، اما در نهایت این گل لحاظ می‌شود.

این روش بازی اتلتیکومادرید است، در واقع فوتبال اسپانیا کمی این شکلی است. ما باید خودمان را به این شیوه بازی عادت دهیم اما می‌دانستیم که چنین بازی‌‌‌ای در پیش داریم. ما بازی را در کنترل داشتیم اما بازی مقابل اتلتیکو هرگز آسان نیست. به هر حال این هم سبک بازی آنها بود و باید خودمان را با آن بازی وفق دهیم.»

 

فن دایک در ادامه گفت:« پیام کادر فنی بین دو نیمه این بود که به همین سبک بازی ادامه و بازی سرعتی نزدیک به هم را هم در دستور کار قرار دهیم. می‌دانستیم که با این روش بازی موقعیت‌هایی نصیب‌مان خواهد شد. ما توپ را در زمان زیادی از بازی در اختیار داشتیم، اما نتوانستیم موقعیت‌های خطرناکی روی دروازه اتلتیکو به وجود بیاوریم. به هر حال هنوز 90 دقیقه دیگر در پیش داریم و  با اعتماد به نفس بیشتر، در آنفیلد کار صعود را نهایی خواهیم کرد.»

 

 

ویرجیل فن دایک اتلتیکو مادرید لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ویرجیل فن دایک اتلتیکو مادرید لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۰۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند

شاگردان پپ گواردیولا با پیروزی پرگل خارج از خانه به رقابت در کورس قهرمانی لیگ برتر جزیره ادامه دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی معوقه از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس، شب گذشته (پنجشنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران، برایتون و منچسترسیتی در ورزشگاه آمکس به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 4 بر صفر منچسترسیتی به پایان رسید.

کوین دی‌بروینه در دقیقه 17 گل نخست بازی را به ثمر رساند. پس از او با دبل فیل فودن در دقایق 26 و 34، سیتی تقریباً کار حریف را یکسره کرد و گلزنی خولیان آلوارس در دقیقه 62 هم حکم تیر خلاص بر پیکر نیمه جان تیم تحت هدایت روبرتو دزربی را داشت.

با این نتیجه که بیست‌و‌سومین پیروزی فصل سیتی بود، مردان گواردیولا 76 امتیازی شدند و ضمن گرفتن جای لیورپول 74 امتیازی در رده دوم به فاصله یک امتیازی آرسنال صدرنشین رسیدند آن هم با یک بازی کمتر نسبت به آرسنال و لیورپول. بازی معوقه سیتی از هفته سی‌و‌چهارم و در خانه تاتنهام است که به دلیل حضور تیم منچستری در جام حذفی به 26 اردیبهشت موکول شده است. این یعنی که سیتی به صورت بالقوه می‌تواند صدرنشین شود و سرنوشتش برای تکرار قهرمانی فصل گذشته در دستان خودش باقی می‌ماند.

ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول/یونایتد پیروز شد

 

این دوازدهمین باخت برایتون در 14 مصاف اخیرش با سیتی در تمامی رقابت‌ها بود که تیم روبرتو دزربی را با 44 امتیاز در رده یازدهم جدول نگه داشت.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • طرح لو رفته از پیراهن اول اتلتیکو مادرید در فصل 25-2024
  • خلاصه بازی اورتون ۲-۰ لیورپول
  • این بدترین هدیه‌ای بود که می‌شد به یورگن کلوپ داد!
  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • خلاصه بازی لیورپول ۰ - ۲ اورتون؛ قهرمانی پر! + ویدئو
  • خلاصه بازی اورتون 2-0 لیورپول (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • پادشاهان گلزنی در وقت‌های تلف شده در فصل جاری؛ لیورپول در صدر
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • شوکه‌کننده: ابتلای ستاره اتلتیکو به یک بیماری خطرناک