Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده مرزبان خراسان رضوی از کشف بیش از 8 هزار و 80 لیتر سوخت قاچاق به ارزش 444 میلیون و 400 هزار ریال توسط مرزبانان این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی، سردار ماشاءالله جان‌نثار اظهار کرد: در راستای جلوگیری از ورود موادمخدر به کشور، مرزبانان این فرماندهی طی دو عملیات جداگانه موفق شدند 27 کیلو و 765 گرم مواد مخدر را کشف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته مرزداران هنگ مرزی تایباد در درگیری با قاچاقچیان مسلح 15 کیلو و 375 گرم ماده مخدر از نوع تریاک را کشف کردند، قاچاقچیان نیز که عرصه نبرد را بر خود تنگ دیدند با استفاده از تاریکی شب و عوارض طبیعی به آن طرف مرزها گریختند.

وی بیان کرد: در همین راستا در ایست و بازرسی مرزی 17 شهریور، مرزبانان این فرماندهی با تجسس دقیق از یک دستگاه خودرو شخصی 12 کیلو و 390 گرم ماده مخدر از نوع حشیش که به‌طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود را کشف و در این رابطه یک قاچاقچی را دستگیر و تحویل مراجع ذی‌صلاح کردند.

سردار جان‌نثار افزود: مرزبانان هنگ مرزی تایباد همچنین طی ایست و بازرسی خودروهای ترانزیتی در گروهان مرزی 17 شهریور هنگ تایباد، موفق شدند بیش از 8 هزار و 80 لیتر سوخت قاچاق به ارزش 444 میلیون و 400 هزار ریال را کشف کنند و ضمن تشکیل پرونده راهی مراجع مربوطه کنند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با قدردانی از همه همرزمان خود در نقاط مختلف مرزی یادآور شد: مبارزه با قاچاق سوخت و جلوگیری از ورود مواد مخدر به کشور در مرزهای استان به‌طور شبانه‌روز تداوم دارد و با کسانی که در کار قاچاق دست داشته باشند به‌شدت برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ 70051

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده مرزبانی خراسان رضوی خراسان رضوی مواد مخدر سوخت قاچاق خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۰۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از یک میلیارد ریال پارچه قاچاق در مرز آستارا

سرهنگ هادی قاسمی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و در ادامه طرح تشدید کنترل نوار مرزی و جلوگیری از ورود و خروج کالای قاچاق، مرزداران این فرماندهی با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی، از ورود مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق از محور مواصلاتی به شهرستان با خبر شده، لذا دستگیری قاچاقچیان در دستور کار مرزبانان قرار گرفت.

فرمانده هنگ مرزی آستارا با بیان اینکه مأمورین هنگ مرزی آستارا در یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند از یک دستگاه خودروی نیسان، مقدار ۱۷۵ طاقه پارچه قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط نمایند افزود: پس از تشکیل پرونده مقدماتی، متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذیصلاح شد.

وی با اشاره به تلاش شبانه روزی مرزبانان هنگ آستارا در سخت‌ترین شرایط جوی و جغرافیایی برای حفظ و حراست مرزها گفت: نیروهای مرزبانی با هرگونه قانون شکنی و ناهنجاری به صورت جدی برخورد می‌نمایند.

کد خبر 6099396

دیگر خبرها

  • ۲۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در تاکسی
  • کشف ۲۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق از یک تاکسی
  • کشف دو محموله سوخت قاچاق در خوزستان
  • کشف محموله قاچاق پارچه در شهرستان آستارا
  • انهدام 237 شناور حامل گازوئیل قاچاق و کشف 3.7 میلیون لیتر سوخت در هرمزگان
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرزهای هرمزگان
  • کشف بیش از ۳میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرزها از ابتدای سال تاکنون
  • کشف بیش از یک میلیارد ریال پارچه قاچاق در مرز آستارا
  • کشف ۲۷ میلیون لیتر بنزین قاچاق و توقیف ۴۰۰۰ خودروی شوتی در یک سال
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین