Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: استاندار آذربایجان غربی در پیامی ضمن تاکید بر آمادگی مقدمات برگزاری رویدادی باشکوه در دوم اسفندماه، از اقشار مختلف مردم دعوت کرد تا با مشارکت در این انتخابات پاسخی محکم به دشمنان انقلاب بدهند.
به گزارش خرداد به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی؛ در متن پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انتخابات بعنوان شاخصه و مظهر مردم سالاری از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است و در طول این چهار دهه مردم همواره با حضور در صحنه انتخابات، ضمن مایوس ساختن دشمن، سرنوشت سیاسی کشور را تعیین کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز رژیم های استکباری و سلطه گر همواره چشم بر صندوق های رای ما ایرانیان دوخته و سعی داشته اند با سیاه نمایی، تحریک افکار عمومی و دامن زدن به اختلافات قومی و مذهبی، مشارکت مردم را تحت تاثیر قرار دهند اما به یمن الطاف الهی و هدایت های رهبر فرزانه انقلاب و همچنین هوشیاری و آگاهی مردم، تمامی این توطئه ها خنثی شده و ناکام مانده است.
اکنون نیز در آستانه انتخابات سرنوشت ساز یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قرار داریم. انتخاباتی که مقارن با تحریم ها و جنایات آمریکا علیه ملت بزرگ و شریف ایران اسلامی گشته و حضور پرشور مردم پای صندوق های رای می تواند زمینه ساز تشکیل مجلسی "قوی"، تقویت اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه جهانی و افزایش توان ملی در مواجهه با توطئه ها و تهدیدهای دشمنان باشد.
 در استان آذربایجان غربی نیز از ماه ها پیش با تشکیل ستاد انتخابات، تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پیش رو اندیشیده شده و در همین راستا تمام تلاشمان را خواهیم کرد که انتخابات دوم اسفند ماه در استان، قانونمند، با شکوه و در عین حال توأم با امنیت، مشارکت و رضایتمندی مطلوب عمومی برگزار شود. 
لذا از تمامی مردم فرهیخته، انقلابی و تاریخ ساز استان آذربایجان غربی دعوت می نمایم تا با حضور پرشور و حماسی خود در دوم اسفند ماه در پای صندوق های رأی ضمن انتخاب افراد اصلح و شایسته به عنوان نمایندگان مردم استان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، به منویات مقام معظم رهبری در خصوص شرکت آگاهانه در انتخابات لبیک گفته و افتخار دیگری را برای آذربایجان غربی به ارمغان آورند.
محمدمهدی شهریاریاستاندار آذربایجان غربی برچسب ها: آذربایجان غربی

منبع: خرداد

کلیدواژه: آذربایجان غربی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۰۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  مدیرکل صدا و سیمای استان گفت: مناظره‌های ضبط شده از دو نامزد حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف، هر روز ساعت ۶ صبح و ۲۲ از رادیوی خراسان جنوبی و ۸ صبح و ۱۹ از سیمای خاوران پخش می‌شود.
دور سوم مناظرات هم قرار است دوشنبه ۱۷ اردیبهشت از رادیو و سیمای خاوران پخش شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش قدرت معیشتی خانوار در آذربایجان‌شرقی مورد توجه خواهد بود
  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۳ حوزه منتظر روز جمعه
  • راند دوم
  • آشنایی با چهار نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه و جویبار
  • تمامی امکانات و تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت‌
  • رای گیری الکترونیک چگونه انجام می‌شود؟
  • پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف