Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهریار در همایش رای اولی‌ها گفت: در انتخابات نظام مقدس جمهوری اسلامی حضور ناظران، بازرسین و رای‌گیرندگان از خود مردم هستند و این گونه به جز آن رای که مردم می‌دهند از صندوق‌ها بیرون نخواهد آمد و این دموکراسی به‌معنای واقعی در کشور ایران است. ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۳ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهریار، همایش رای اولی‌ها با حضور فرماندار و مدیران آموزش و پرورش و بنیاد شهید و سایر مدیران و مسئولان شهرستان و دانش‌آموزان چند دبیرستان دخترانه و پسرانه به‌عنوان رای اولی‌های انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ابراز ذوق و انگیزه چند دانش‌آموز رای اولی برای انتخابات و سخنرانی فرماندار برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نورالله طاهری با تبریک به‌مناسبت حضور رای اولی‌ها در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه گفت: باید بدانیم از اول انقلاب تا به امروز هر تحول و اقدام مثبتی که در کشور اتفاق افتاده است پای جوانان در میان بوده است بنابراین شما رای اولی‌ها می‌توانید در سرنوشت کشور خود تاثیر به‌سزایی داشته باشید.

وی افزود: جشن تکلیف سیاسی و اجتماعی شما جوانان در دوم اسفندماه رقم می‌خورد و باید به این مقطع زمانی در طول عمر خود ببالید که وارد عرصه سیاسی و اجتماعی می‌شوید و در سرنوشت خودتان سهیم می‌شوید، اگر فردی در زندگی خود به‌گونه‌ای رفتار کند که در سرنوشت سیاسی و اجتماعی خود نتواند سهیم باشد قطعا نمی‌تواند آدم موفقی باشد.

فرماندار شهرستان شهریار تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران اگر جمهوری اسلامی شد به برکت وجود و اظهار وجودی جوانان آن موقع که در سرنوشت خودشون سهیم بودند به ثبات رسید همچنین اگر در جنگ سرنوشت ما به پیروزی منتهی شد علتش حرکت و ادغام جوانان آن زمان بود.

طاهری با بیان اینکه شهدا با خون خود و با حرکت خود دست استکبار را از کشور کوتاه کردند تصریح کرد: در مقاطع مختلف هر کجا که ما به انقلاب اسلامی ایران نگاه می کنیم اقدام، عمل و اظهار وجود جوانان و انسان‌هایی را می‌بینیم که خود موجب شده‌اند تا مسیرمان در مسیر واقعی قرار بگیرد.

 فرماندار شهریار با بیان اینکه جوانان ما باید تاریخ انقلاب را به‌خوبی مطالعه کنند گفت: انقلاب ما یک هدیه الهی است این انقلاب در دنیا بی‌نظیر است به جهت اینکه در مسیر خدا قرار گرفته و در این مسیر برای همه ما مسلمان‌ها وظایفی قرار داده شده است؛ آنهایی که اسمشان مسلمان است برای دین برای آزادگی و رهایی از ظلم و ستم باید پای این نظام و انقلاب بایستند؛ این انقلاب، انقلابی است که روز اول با امروزش بسیار متفاوت است.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان: مجریان انتخابات اصل بی‌طرفی در برگزاری انتخابات را رعایت کنندرئیس کل دادگستری خراسان شمالی: تراز حضور مردم ایران در انتخابات همیشه بالای 60 درصد بوده استاستاندار البرز: حضور در انتخابات مجلس پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان است‌

طاهری با اشاره به حرف‌های بیهوده و ظاهری که در گوشه و کنار از زبان معاندان نظام گفته  می‌شود بیان کرد: ما باید با هوشیاری و با درایت گوش به واقعیت‌ها دهیم، حرف‌های کسانی که در بطن انقلاب بوده‌اند و برای این انقلاب زحمت کشیدن را گوش دهیم و از زبان رهبر فرزانه انقلاب که این گونه در طول انقلاب پای نظام، انقلاب و مردم خود ایستاده است مسائل را ببینیم بنابراین پیشنهاد می‌کنم حتما بیانات رهبر کبیر انقلاب را در رابطه با موضوعات انقلاب اسلامی ایران را مطالعه کنید چرا که این انقلاب کشور ما را قدرتمند کرده و ما را در جهان سربلند کرده است.

فرماندار شهریار با بیان اینکه پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ایران ما ابزار دست استکباران بودیم اظهار داشت: امروز در هر کجای دنیا که بخواهند تصمیمی بگیرند، نظام مقدس جمهوری اسلامی را نیز باید لحاظ کنند، بنابراین امروز ما باید به کشورمان افتخار کنیم و با حضور خود در پای صندوق‌های رای به حفظ هر چه بیشتر این نظام کمک کنیم.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم  رهبری که فرمودند این تکلیف شرعی است که جوان و جوانان ما باید وارد عرصه بشود گفت: همیشه این جوانان ما هستند که تحول ایجاد می‌کنند و اگر گاهی نارسایی‌هایی وجود دارد مجدا این جوانان هستند که وارد عرصه می‌شوند و مسیر واقعی را برای نظام ما ترسیم می‌کنند.

طاهری با بیان اینکه همه تلاش مستکبران جهانی این است که انتخابات در ایران را کمرنگ نشان دهند تاکید کرد: شما رای اولی‌ها می‌توانید در سرنوشت مجلس و محل قانون‌گذاری و مرکز انقلاب تاثیرگذار باشند و امیدوارم شما جوانان با مطالعه وارد عرصه انتخابات شوید چرا که این انتخابات نظام را بیمه می‌کند و حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای بار دیگر مشت محکمی بر دهان دشمنان این نظام خواهد زد و یک بار دیگر روح تازه‌ای به کالبد انقلاب دمیده خواهد شد.

فرماندار شهریار با اشاره به کتاب آسمانی قرآن کریم بیان داشت: همه می‌گویند چرا باید رای بدهیم، خداوند در قرآن کریم می‌فرماید که «خدا سرنوشت قومی را تغییر نمی‌دهد مگر زمانی که خودشان تصمیم به تغییر داشته باشند» بنابر این تا زمانی که ملت حرکت نکردند انقلابی بهوقوع نپیوست و جنگ به پیروزی نرسید.

طاهری با اشاره به اینکه  همه امور انتخابات به‌دست خود مردم انجام می‌شود، تصریح کرد:  الان این گونه باب شده است که مثلا اگر کسی مسئول است حتما یک ایرادی دارد اما انتخابات این گونه نیست هیئت اجرایی انتخابات را برگزار می‌کند هیئت نظارت هم نظارت می‌کند و همه افراد آن از مردم هستند.

وی افزود: افرادی که به شعبه‌های اخذ رای می‌روند، ناظران و آنها که رای از شما میگیرند از مردم هستند بنابراین، این دموکراسی به معنای واقعی در کشور ایران است، در انتخابات نظام مقدس جمهوری اسلامی به جز آن رایی که مردم می‌دهند از صندوق‌ها بیرون نخواهد آمد چون افکار مختلف ناظران مختلف بازرسین مختلف بر سر شعبه‌های رای حاضر هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در شهرستان شهریار این آمادگی به‌طور 100 درصد ایجاد شده  تا ما در شعب اخذ رای خدمت رای دهندگان باشیم و از آنها رای بگیریم و امیدوارم با حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای، یک برگ زرین دیگری در انتخابات کشورمان رقم بخورد.

انتهای پیام/ح

R1338/P/S6,60/CT16

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرماندار شهریار جمهوری اسلامی اسلامی ایران رای اولی ها وارد عرصه صندوق ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۰۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد

فرماندار شهریار با تأکید بر هم‌افزایی در مجموعه شوراهای اسلامی، گفت: لازمه خدمت شوراهای اسلامی شهر و روستا، گره‌گشایی مشکلات مردم باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهریار، علیرضا فاتحی‌نژاد ظهر امروز در آیین گرامیداشت شوراهای اسلامی شهر و روستا با بیان اینکه افتخار انقلاب اسلامی نظام مردم‌سالاری و مشارکت مردمی است، اظهار داشت: شورا‌های شهر و روستا جلوه‌ای از مشورت در نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی 45 سال در حوزه‌های مختلف بر پایه مشورت پیش رفته است، افزود: باید پیرو فرامین رهبری خدمت گذار مردم بود و خالصانه و صادقانه به مردم خدمت کرد.

فرماندار شهرستان شهریار با بیان اینکه خودپسندی یکی از آفت‌های بزرگ مسئولیت است، تصریح کرد: شورا برآمده از مردم است و هم‌افزایی در مجموعه شورا بسیار حائز اهمیت است لذا باید با مشورت در آبادانی شهر و روستا تلاش کرد.

فاتحی‌نژاد در ادامه با تأکید بر انجام کارهای جمعی، تخصصی و علمی در شوراهای شهر و روستا گفت: شوراهای اسلامی نقش تعیین‌کننده‌ای در کشور دارند، لذا مردم نیز باید در انتخاب‌ خود دقت نظر داشته باشند تا نسل آینده از خدمات خوب شوراها بهره ببرند.

وی با بیان اینکه لازمه خدمت باید گره‌گشایی مشکلات مردم باشد، افزود: یکی از برکات انقلاب اسلامی، انقلاب مردمی است که با ابتکار خود شوراهای شهر و روستا را به وجود آورده است تا حرف‌های مردم شنیده و مطالبه شود.

فرماندار شهریار با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری در امانت‌داری مردم در نزد شوراها در تمامی حوزه‌ها بیان کرد: برخی از اعضای شوراها اقدامات و فعالیت‌های نامناسبی دارند که منجر به ورود و برخورد دستگاه‌های نظارتی و قضایی شده و سلب اعتماد مردم از شوراها را نیز در پی دارد.

فاتحی‌نژاد با تأکید بر برنامه‌ریزی مناسب شوراهای شهر و روستاهای شهرستان شهریار در توسعه و آبادانی گفت: توفیق خدمت گذاری برای شوراهای شهر و روستا در دوره بعدی درگرو عملکرد خوب و سالم است.

اعضای شورا با رفتارهای اشتباه کام مردم را تلخ نکنند

در ادامه این مراسم حمزه خوارزمشاهی با بیان اینکه مشارکت مردم در موضوعات شهری منجر به توسعه و آبادانی می‌شود، گفت: شوراهای شهر و روستا باید قدردان مردم باشند که مدال نوکری را دریافت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه شوراهای شهر و روستا حلقه ارتباطی مردم و مسئولین فرادستی هستند، تصریح کرد: باید امانت‌دار رأی مردم باشیم و با مصوبات خوب و مناسب منجر به توسعه شهرها و روستاها باشیم.

نماینده استان تهران در شورای عالی استان‌ها با تأکید بر افزایش اختیارات شوراها بیان کرد: شوراها نباید فقط شورای منتسب به شهردار و دهیار باشند، بلکه باید با تکیه بر وظایف و امکانات موجود خدمات بیشتری را نیز ارائه کنند.

خوارزمشاهی با اشاره به برخی دستگیری‌ شوراها در کشور گفت: نباید با کارهای اشتباه کام مردم را تلخ و به دشمنان و رسانه‌های معاند خوراک داده شود.

وی با انتقاد از عدم همراهی برخی از اعضای شورا در همراهی مجموعه شورای شهر و روستا تصریح کرد: اعضای شورا باید به خرد جمعی احترام بگذارند و انرژی و ظرفیت خود را برای مخالفت در برابر مصوبات به‌کار نگیرند.

نماینده استان تهران در شورای عالی استان‌ها در پایان خاطرنشان کرد: دولت در اجرای پروژه‌ها از کمک شوراها بیشترین بهره را می‌برد و همه این مسائل و همراهی شورا با دولت برای رفاه مردم است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ماهیت واقعی تمدن غرب برای جوانان تبیین شود
  • جوانان و دانشجویان به‌عنوان امانت مردم و خداوند در نزد معلمان و اساتید هستند
  • اسامی کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس تهران
  • پول انتخابات و جنگ؛ اهداف واقعی‌تر سفر بلینکن به منطقه‌
  • آمادگی برای دور دوم انتخابات/ پیش بینی ۲۸۷ شعبه اخذ رای
  • اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • برگزاری نشست رویداد خلیج فارس در خرمشهر