Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر فوتبال امید کشور روز چهارشنبه برگزار شد که تیم فولاد خوزستان مقابل حریفش به برتری رسید و تیم نفت اهواز مغلوب شد.

در این هفته از رقابت‌ها تیم‌های فولاد خوزستان و نساجی مازندران در اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این دیدار با نتیجه سه بر صفر به سود فولاد به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این دیدار علی سواری ۲ گل و علی حمودی برای فولاد گلزنی کردند.

تیم نفت اهواز دیگر نماینده خوزستان میهمان تیم خونه به خونه بابل بود که با نتیجه سه بر صفر مغلوب شد.

هم اکنون تیم‌های فولاد خوزستان و نفت اهواز به ترتیب با ۴۹ و ۲۶ امتیاز در مکان‌های اول و هفتم رده‌بندی لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور جای گرفته‌اند. 

این رقابت‌ها با حضور ۱۲ تیم از سراسر کشور در حال برگزاری است. 

تیم های فولاد خوزستان و نفت اهواز فصل گذشته به ترتیب مکان های اول و پنجم رده بندی را به خود اختصاص دادند.

برچسب‌ها فوتبال لیگ برتر فوتبال اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال لیگ برتر فوتبال اهواز فوتبال لیگ برتر فوتبال اهواز لیگ برتر فوتبال فولاد خوزستان نفت اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۱۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق خوب برای سپاهان قطعی شد

به گزارش ورزش‌سه ، صبح روز چهارشنبه جلسه‌ای میان مسئولان استانی و ورزشی در اهواز برگزار شد و یکی از خروجی‌های این جلسه انتخاب ورزشگاه فولاد آرنا برای میزبانی از دیدار سپاهان و استقلال آبی‌پوش ملاثانی بود.
با این حال این انتخاب از سوی خوزستانی‌ها به سازمان لیگ اعلام نشده بود و به همین دلیل سپاهانی‌ها درباره محل برگزاری مسابقه ابهام داشتند.
در نهایت در ساعات واپسین روز چهارشنبه نامه‌ای از سوی استان خوزستان به سازمان لیگ رسید و چهارشنبه نامه‌ای از سوی استان خوزستان به سازمان لیگ رسید؛ نامه‌ای که طی آن ورزشگاه فولاد آرنا که استادیوم اختصاصی باشگاه فولاد خوزستان به شمار می‌رود به عنوان محل برگزاری مسابقه اعلام شده بود.
این انتخاب با توجه به زمین مساعدتر ورزشگاه فولاد آرنا نسبت به سایر استادیوم‌های شهر اهواز خبر خوبی برای مورایس و شاگردانش به شمار می‌رود که معمولاً روی زمین بازی می‌کنند و با این وصف کار سیاوش اکبرپور و شاگردانش برای متوقف کردن طلای پوشان اصفهانی بسیار سخت خواهد بود.

دیگر خبرها

  • مرگ دو کارمند سازمان آب و برق در حادثه سقوط مینی‌بوس به دره
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان و تساوی تیم ملی زنان مقابل نمایندگان روسیه
  • پرسپولیس در ضربات پنالتی باخت و حذف شد
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی
  • اتفاق خوب برای سپاهان قطعی شد
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی