Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@20:56:39 GMT

سپاهان پس از دو هفته به اصفهان بازگشت (عکس)

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۱۴۰۱

بازیکنان تیم فوتبال سپاهان دقایقی پیش و پس از پشت سر گذاشتن سفری طولانی، وارد فرودگاه اصفهان شدند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان دو هفته پیش بود که از اصفهان عازم امارات شد تا آماده دیدار برابر العین در هفته اول رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شود؛ مسابقه ای که با پیروزی 4 بر صفر شاگردان امیرقلعه نویی همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یک روز پس از این مسابقه که سه شنبه هفته گذشته برگزار شد، اعضای سپاهان به دلیل اینکه پروازهای امارات و قطر بسته است، به کیش سفر کردند و بلافاصله از این جزیره راهی کشور قطر شدند.

 

قلعه نویی چند روز زودتر به قطر رفت تا هم تیمش را آماده رقابت های لیگ برتر کند و هم  اینکه بازیکنانش بیشتر با شرایط آب و هوایی قطر آشنا شوند.

 

شب گذشته سپاهان به مصاف السد رفت و با نتیجه 3 بر صفر برابر این تیم شکست خورد و دقایقی پیش به ایران بازگشت تا پس از استراحتی آماده دیدار روز یکشنبه برابر پرسپولیس شود.

 

 

 

 

عکس ها از: ابوالفضل ناظوری

فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۱۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش زنده: استقلال ملاثانی ۰ - 0 سپاهان

به گزارش ورزش‌سه ، سپاهان و استقلال ملاثانی از نظر ساختار، امکانات، شرایط مالی و بازیکنان اصلاً تطابقی با هم ندارند. سپاهان ساختارمندترین باشگاه فوتبال ایران به شمار می‌رود و در مقابل یکی از بی‌ساختارترین باشگاه‌های لیگ دسته اول قرار گرفته که طی سال‌های اخیر همواره با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کرده است.

با این حال این مسابقه می‌تواند برای سپاهان با توجه به تاکتیک‌های تدافعی تیم حریف بسیار سخت و نفسگیر باشد. این را هم فراموش نکنیم که در جام حذفی تیم‌های کوچکتر همواره انگیزه بالایی دارند و باید دید در این مسابقه وقتی سود پایان به صدا در میاد چه تیمی برنده خواهد بود.

جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ 
استقلال ملاثانی - سپاهان؛ ورزشگاه فولاد آرنا 
داور: هادی علی‌نیافر
کمک‌ها: امید افخمی، کورش صامی فر و میثم عباسی ناظر: مختار مهدوی

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، میلاد زکی پور، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، برایان دابو، امیدنورافکن، محمدکریمی، علی اصغر اعرابی، رضا شکاری، کاوه رضایی

ترکیب استقلال ملاثانی: علی کردانی، امید صیدالی، احسان علوان‌زاده، رضا آنتیک، دانیال مومنی، علی فاتح، امید خالدی، وحید نامداری، علی حمودی، محمد اهل‌شاخه، میلاد پاک‌پرور

لحظات حساس:

...

دیگر خبرها

  • ملاثانی 1 - سپاهان 2 : این جام را سفت بچسب
  • گزارش زنده: استقلال ملاثانی ۰ - 0 سپاهان
  • تصمیم عجیب مورایس درباره آقای گل لیگ برتر
  • بازگشت نیازمند پس از غیبت در ۲+۵ مسابقه
  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات
  • اثرگذاری مثبت مرد پرتغالی 8 ساله سپاهان (عکس)
  • تایلند 3 عراق 2: صعود به جام جهانی با بازگشت شیرین
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است