Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@20:02:52 GMT

۱۷ سارق در شهرستان بروجرد دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۱۹۷۸

۱۷ سارق در شهرستان بروجرد دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عزت الله غلامی امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: طی ۷۲ ساعت گذشته و با برنامه ریزی های مستمر به منظور برخورد قاطع با هنجارشکنان طرح‌های متعدد ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهرستان بروجرد به اجرا گذاشته شد که ماحصل این طرح‌ها کشف ۳۴ فقره انواع سرقت، کشف شش فقره جعل و کلاهبردای، دستگیری ۱۷ نفر سارق و یک نفر ارازل و اوباش به نام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، افزود: در بحث مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، ۹ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و ۳۲۰ گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط و همچنین ۵۵ نفر معتاد متجاهر جمع آوری و به منظور ترک و بازپروری تحویل کمپ‌های مجاز ترک اعتیاد شدند.

فرمانده انتظامی روجرد، تصریح کرد: پلیس راهور نیز در برخورد با مزاحمان خیابانی نسبت به توقیف ۹۲ دستگاه انواع خودرو و موتورسیکلت متخلف اعم از شوتی، پلاک مخدوش و یا فاقد پلاک اقدام و دستگاه‌های توقیفی روانه پارکینگ شدند.

کد خبر 4857452

منبع: مهر

کلیدواژه: بروجرد دستگيري سارق فرماندهی انتظامی لرستان انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر بارش برف ایلام بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس شهرکرد قزوین انقلاب اسلامی ایران گرگان بیرجند مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۱۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان دستگیر شد

سرهنگ مجید یگانه‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران گشت پاسگاه انتظامی باغان در حین گشت‌زنی فعال و هدفمند در یکی از محورهای اصلی شیروان سارقی را که به وسیله یک دستگاه موتورسیکلت در حال سرقت گاردریل‌های کنار جاده بودند مشاهده و بلافاصله او را دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه در همین رابطه تعدادی قطعات گاردریل نیز کشف شد، تصریح کرد: متهم در نتیجه بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6089318

دیگر خبرها

  • سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان دستگیر شد
  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت