Web Analytics Made Easy - Statcounter

با فرا رسیدن آخرین روز تبلیغات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۵ کاندیدای انتخابات مجلس به‌نفع کاندیداهای مورد حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در همدان انصراف دادند. ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۸ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، با فرا رسیدن آخرین روز تبلیغات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 5 کاندیدای انتخابات مجلس  با حضور در فرمانداری به‌نفع کاندیداهای مورد حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در همدان انصراف دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا غلامی‌پاک در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم با بیان اینکه طبق مقررات ذکر شده در آئین‌نامه شورای ائتلاف انقلاب استان افراد مورد تایید این شورا باید به نفع دو کاندیدای نهایی مورد حمایت انصراف دهند، اظهار داشت: تاکنون پنج نفر از 12 کاندیدای مورد تایید این ائتلاف انصراف داده‌اند.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در استان خوزستان : 6 ماه برای ائتلاف نیروهای انقلاب در خوزستان کار شده استفولادگر: کاندیداهای‌ شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در اصفهان به کمک رفع ‌نیازهای کشور می‌آید + فیلمکاندیدای شورای ائتلاف ‌در بویراحمد و دنا: در مجلس جدید با "تبعیض، فساد و بی‌عدالتی" قاطعانه مبارزه می‌کنیم / چرخ اقتصاد باید بچرخد

وی با بیان اینکه به طورکلی در فرآیند بررسی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در حوزه انتخابیه همدان و فامنین 12  کاندیدا مورد تایید شورا بودند که از این تعداد بر اساس نظرسنجی دو نفر به عنوان نفرات نهایی انتخاب شدند، گفت: «سجاد علیزاد»، «سید مسعود نبوی»، «حمید ربانی ارشد»، «علی اکبری پور»‌ و «فاطمه طاهری» پنج کاندیدایی هستند که انصراف خود را به نفع جریان انقلاب اعلام کردند.

سخنگوی شورایی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در همدان با اشاره به اینکه  6 کاندیدای باقی مانده از ائتلاف تا ساعت 16  امروز فرصت داشتند اعلام موضع کنند، عنوان کرد: تصمیم نهایی درباره کاندیدایی که به نفع لیست شورای ائتلاف انصراف ندهند طی جلسه‌ای بررسی خواهد شد.‌‌

انتهای پیام/742/ س

R41405/P/S6,75/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب انتخابات مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۱۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست نهایی «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران+ اسامی

دبیر شورای مرکزی ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب (امناء) از نهایی شدن لیست این ائتلاف برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید نظام الدین موسوی دبیر شورای مرکزی ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب (امنا) در گفت‌وگویی از نهایی شدن لیست این ائتلاف برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس خبر داد.

وی گفت: از ۳۰ نامزد ائتلاف امنا در دور اول انتخابات ۷ نفر انتخاب و۱۵ نفر نفر نیز به دور دوم راه پیدا کردند.

دبیر شورای مرکزی ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب (امنا) افزود: با تصویب شورای مرکزی ائتلاف تمامی ۱۵ نامزد راه یافته فهرست ائتلاف به دور دوم، در این مرحله نیز در لیست امنا قرار دارند.

وی تصریح کرد: همچنین با توجه به اینکه آقای مهدی شریفیان در اطلاعیه ای رسماً اعلام کرد که خود را متعهد به رویکردهای ائتلاف امنا در مجلس آینده می‌داند، با تصویب شورای مرکزی حضور وی به عنوان نفر شانزدهم فهرست امنا در دور دوم قطعی شد.

موسوی در ادامه اسامی کامل ۱۶ نفر ائتلاف انتخاباتی امنا در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس را به شرح ذیل اعلام کرد:

۱- سید نظام الدین موسوی

۲- احمد نادری

۳- ابراهیم عزیزی

۴- پیمان فلسفی

۵- سمیه رفیعی

۶- ابوالفضل ظهره وند

۷- محمد سراج

۸- ابوالقاسم جراره

۹- زینب قیصری

۱۰- ریحانه اخلاقی

۱۱- صالح اسکندری

۱۲- سید مرتضی محمودی

۱۳- بیژن نوباوه وطن

۱۴- حسین صمصامی

۱۵- مجتبی رحماندوست

۱۶- مهدی شریفیان

کد خبر 750269

دیگر خبرها

  • کاندیدا‌های شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • احتمال انصراف قالیباف از ادامه حضور در مجلس
  • دیدگاه‌های انتخاباتی برخی کاندیداهای مجلس دوازدهم: مردم باید قوی شوند
  • ذکی زاده: امنا مخالف دیکته شدن ریاست مجلس از سوی جریانات بیرونی است/ همه نمایندگان باید در اداره مجلس نقش داشته باشند
  • لیست «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟
  • لیست نهایی «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران+ اسامی
  • پراکنده شده ۳۲ کاندیدای تهران در پنج لیست انتخاباتی /کاندیداهای اشتراکی شانا و اُمنا چه کسانی هستند؟ +جدول
  • پراکنده شده ۳۲ کاندیدای تهران در پنج لیست انتخاباتی /۸ کاندیدای مورد حمایت شانا و اُمنا چه کسانی هستند؟ +جدول