Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-29@03:26:25 GMT

ویژگی‌های «مقاله پایه» مناسب چیست؟

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۲۷۱۱

ویژگی‌های «مقاله پایه» مناسب چیست؟

«مقاله پایه» با برخی ویژگی‌ها می‌تواند به عنوان مبنایی برای کار پایان‌نامه استفاده شود؛ از همین رو دانشجویان باید مبنای آن را بشناسند.

به گزارش خبرنگار حوزه پایان‌نامه گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، مقاله بیس یا پایه معمولاً یک مقاله‌ به‌روز است که نهایتاً مربوط به دو سال قبل تا حال حاضر می‌شود. برای مثال در سال ۲۰۱۷ مقاله از نظر زمان چاپ در نشریه باید ۲۰۱۵، ۲۰۱۶ یا ۲۰۱۷ باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقاله بیس خوب دارای مدل مفهومی است و چارچوب نظری دارد و فرآیند انجام کار را به روشنی توضیح داده است. هم‌چنین مقاله بیس خوب حاوی ابزار جمع آوری اطلاعات است. مثلاً اگر ابزار جمع آوری اطلاعات پرسش نامه است، باید سؤالات پرسش نامه در مقاله بیس آمده باشند. مقاله بیس با این ویژگی می‌تواند به‌عنوان مبنایی برای کار پایان‌نامه استفاده شود.

مقاله بیس مناسب روش تحقیق را به خوبی توضیح داده است و روش‌های آماری مورد استفاده در آن مشخص هستند. در عنوان و مدل مفهومی، معمولاً ارتباط یا اثر چند متغییر جدید سنجیده شده است و هم‌چنین حاوی جامعه، نمونه و روش نمونه گیری است.

انتهای پیام/4084/

منبع: آنا

کلیدواژه: پایان نامه مقاله رساله مقاله پایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۲۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن

جشنواره فروش بیمه میهن، که به مدت سه ماه از اول فروردین تا پایان خرداد ماه ادامه دارد، به نمایندگان و بیمه‌گزاران فرصت می‌دهد تا با صدور حداقل ۱۵ بیمه‌نامه، در رقابت برای کسب جوایز ویژه شرکت کنند.

برگزیدگان، ۵ نماینده و شعبه۳ خواهند بود که بهترین عملکرد را داشته باشند. همچنین، ۵ بیمه‌گزار که بیشترین امتیاز را کسب کنند و ۵ بیمه‌گزار به قید قرعه. حدنصاب شرکت در جشنواره برای نمایندگان هم صدور حداقل ۱۵ بیمه‌نامه طی ۳ ماه است. برندگان، ۲۰ روز پس از پایان جشنواره اعلام خواهند شد.

دیگر خبرها

  • بدهی ابر بدهکاران بانکی؛ بیش از ۷۰ درصد پایه پولی کشور
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد
  • گرده‌افشانی ۶۲۸ هکتار نخیلات لامرد پایان یافت
  • پافشاری بر پدیده «اوج نفت» هرج و مرج انرژی را تشدید می‌کند
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیئت علمی لغو شد
  • لغو محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی لغو شد
  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | ویژگی های این معبر جدید پایتخت