Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقبال عباسی شامگاه چهارشنبه در یک گفت و گوی تلویزیونی افزود: مردم استان به سبب برخورداری از بلوغ سیاسی بالا و درک اقتضائات کشور همواره در صحنه‌های مهم و حساس کشور ،حضور حماسی و پررنگی داشته‌اند و پیش‌بینی می‌شود در انتخابات پیش رو نیز شاهد حضور حداکثری مردم استان باشیم.

وی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری در طول دوره‌های مختلف برگزاری انتخابات جزو ۵ استان برتر کشور در حوزه مشارکت سیاسی بوده است، تصریح کرد: علاوه‌بر آن مردم استان در ماه‌های اخیر در اجتماعاتی نظیر ۲۲ بهمن، گرامیداشت مقام سردار قاسم سلیمانی و دفع فتنه آبان حضور حماسی داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه با بیان اینکه روند برگزاری انتخابات در استان مطلوب است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد، گفت: ۲ رسالت مهم سلامت و امنیت بر عهده وزارت کشور قرار داده شده و این دو مهم در استان ما به طور کامل محقق شده است.

عباسی با بیان اینکه قانمنداری و رعایت اصل بی‎طرفی با جدیت در استان پیگیری می‎شود، تصریح کرد: هیچ مسئولی حق اعمال‌نظر و استفاده از تجهیزات و امکانات دولتی له یا علیه نامزد انتخاباتی را ندارد و در این خصوص نظارت‌های دقیقی انجام می‌گیرد.

وی افزود: تا امروز هیچ شکایت و گزارش مهمی در رابطه با تخلفات در استان گزارش نشده است.

عباسی، همچنین از انجام تمهیدات انتظامی و امنیتی برای برگزاری یک انتخابات سالم در استان خبر داد و گفت: پیش‌بینی‌های لازم نیز در دستگاه قضایی و هم نیروهای انتظامی و شوراهای تامین شهرستان‌ها انجام شده است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: این قول را به مردم می‌دهیم که یک انتخابات سالم، امن و رقابتی با مشارکت بالا در استان برگزار شود.

عباسی، همچنین در خصوص نظارت بر تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در استان گفت: تمامی پول‌هایی که در حوزه تبلیغات هزینه می‎شود بر اساس شماره حساب مشخصی که از سوی نامزدها به وزارت کشور اعلام شده قابل رصد و پیگیری است.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری بیش از ۹۴۷ هزار نفر جمعیت دارد که از این استان ۴ نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می‌یابند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور دوم اسفندماه جاری برگزار می‌شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا ۲۲ بهمن انتخابات تبلیغات چهارمحال و بختیاری مجلس شورای اسلامی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۳۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی بازارچه‌ها در چهارمحال و بختیاری در دستورکار باشد

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حیدری ظهر چهارشنبه در ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: چندین کار برای تنظیم بازار عید نوروز و ماه مبارک رمضان انجام گرفت که بسیار در کاهش تورم قیمت اقلام مورد نیاز مردم مؤثر واقع شد، برپایی بازارچه‌ها، نظارت بر تولید و توزیع کالا و تأمین بیش از نیاز کالا ازجمله این اقدامات بود.

وی افزود: موفقیتی که در تأمین بازار سال گذشته در چهارمحال و بختیاری به دست آمد منجر شد نرخ تورم در استان کاهشی شود، باید مراقبت کنیم که تورم در استان افزایش پیدا نکند.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: راه‌اندازی بازارچه‌ها در ۴۳ شهر استان و تبدیل آن به بازارچه‌های دائمی باید در دستورکار باشد.

حیدری عنوان کرد: هماهنگی‌های لازم ایجاد شود تا نمایشگاه‌های بهاره در سراسر چهارمحال و بختیاری برپا شود تا محیطی برای حمایت تولیدکننده و مصرف کننده فراهم شود.

وی با تاکید بر تأمین کافی کالا در چهارمحال و بختیاری، خاطرنشان کرد: این مهم باید به صورت ویژه رصد تا ثبات در بازار در خصوص کالاهای مورد نیاز مردم ایجاد شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: با توجه به اینکه ۲۵ اردیبهشت روز ورود عشایر به استان است لذا نیازهای آنان ازجمله آرد روستایی و عشایری در دستور کار باشد که با مشکلی مواجه نشویم.

حیدری با بیان اینکه کمبود دارو به هیچ وجه در استان مشاهده نشود و مسئولان ذی‌ربط در خصوص این مهم تلاش کنند، بیان کرد: قیمت لاستیک و قطعات خودرو باید ثابت باشد، اینگونه نباشد که هر صنفی قیمت دلخواهی برای این کالاها مشخص کند.

وی تاکید کرد: بر کار بنگاه‌های املاک نظارت شود به‌ویژه اینکه مراقبت لازم صورت گیرد تا واحدهای نهضت ملی مسکن به فروش نرسد، این کار غیرقانونی است.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در ایام عید امسال شاهد کاهش چشمگیر تصادفات رانندگی در استان بودیم، این به دلیل همکاری کلیه دستگاه‌ها با اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و پلیس راه استان بود، این تجربه موفق باید در بحث نظارت بر بازار هم مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 6086416

دیگر خبرها

  • آماده‌سازی تمامی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری در تابستان/ تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان خواهد یافت
  • پروژه پمپاژ آب ناغان می‌تواند در بخش کشاورزی تحول ایجاد کند
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان
  • آغاز نوبت اول کنکور سراسری در چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی افزایش ابر در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری سالانه ۱۰ کنگره شهدا در کشور
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • راه‌اندازی بازارچه‌ها در چهارمحال و بختیاری در دستورکار باشد
  • تهیه بانک اطلاعاتی دارو در چهارمحال و بختیاری