Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@05:37:20 GMT

اجتماع بزرگ نیروهای انقلاب در اراک برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۱۰۵۱

اجتماع بزرگ نیروهای انقلاب در اراک برگزار شد

اجتماع بزرگ نیروهای انقلاب اسلامی در استان مرکزی با حضور مردم ولایی استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فارس از اراک، عصر امروز اجتماع بزرگ نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی با حضور آیت‌اله سیداحمد میرمهدی رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و نامزدهای منتخب این شورا در آستانه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مسجد الزهرای اراک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌اله میرمهدی در این تجمع ضمن تاکید بر حضور تمام همشهریان و واجدین شرایط رای‌گیری در انتخابات گفت: شورای ائتلاف متشکل از بهترین و زبده‌ترین افراد استان بود که با کار کارشناسیِ طولانی مدت و با وسواس و دقت و به دور از جانب‌داری ۹ نفر از بهترین نیروهای انقلابی را شناسایی و در مراحل آخر ۲ نفر را به عنوان منتخب شورا به مردم معرفی کرد.

وی افزود: مردم انقلابی شهر ان‌شاءالله مسیر رسیدن این دو نفر به مجلس شورای اسلامی را هموار کنند تا با شکل‌گیری یک مجلس انقلابی و یک‌دست کشور را در مسیر آرمان‌های امام پیش ببرند.

میرمهدی بیان کرد: از بین ۲۷ نفر نامزد انقلابی ۹ نفر از نخبگان با ظرفیت‌های عالی را شناسایی کردیم که می‌شود از آنها در بخش‌های مهم و اثرگذار استان استفاده کرد. 

راهکار برای برون رفت از شرایط بداقتصادی و معیشتی رفتن به سوی عناصر انقلابی است

نامزد منتخب شورا نیز خطاب به اصلاح طلبان گفت: شما در تبلیغاتتان  می‌گویید معترضید به چه معترض هستید؟ ما معترضیم که محل هزینه‌ تبلیغات شما مشخص نیست.

علی اکبر کریمی افزود: به وضعیت مسکن اعتراض می‌کنید درحالی که وزیر دولت شما با افتخار می‌گوید من حتی برای افتتاح یک واحد از مسکن مهر نرفتم، از وضعیت صنعت و معیشت اعتراض می‌کنید اما خود شما چه بر سر صنایع و کارخانجات و واحدهای تولیدی آورده‌اید، به راستی کارگرهای هپکو تاچه زمانی باید سفره‌های خالی شان را در خیابان پهن کنند.

کریمی گفت: امروز بعد از ۶ ماه با پیگیری بنده و دیگر نهادها و تشکل‌ها سهام هپکو به بخش دولتی برگردانده شد، شما مقصرید و باید پاسخگو باشید نه اینکه موج سواری کنید و به فهم مردم توهین کنید، مردم اینها را می‌بینند و می‌فهمند.‌

وی خطاب به مسئولین استان نیز بیان کرد: از این بازی‌های سیاسی که بعضی‌ها با پول‌های نامعلوم انجام می‌دهند بپرهیزید، چرا تصمیمات شورای تامین استان را کتمان می‌کنید؟

نامزد منتخب شورا اضافه کرد: از قبل از ثبت‌نام کاندیداها شاهد دخالت‌های آشکار مسوولین دولت از طیف سیاسی اصلاحات بودیم، امروز راهکار ایران برای برون رفت از شرایط بد اقتصادی و معیشتی رفتن به سوی عناصر انقلابی است.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی اجتماع اراک نیروهای انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۱۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند

به گزارش خبرنگار مهر، حسینعلی شهریاری در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: از سپاه و نیروهای مسلح که با عملیات وعده صادق دل تمامی مسلمانان و آزادگان جهان را شاد کردند و زهر چشمی از رژیم غاصب صهیونیستی گرفتند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: در سال گذشته و ماه‌های اخیر تعداد قابل توجهی از فرزندان رشید نیروی انتظامی، سپاه و بسیج به درجه رفیع شهادت و جانبازی نائل آمدند، اما متأسفانه نیروی انتظامی از امکانات فیزیکی از قبیل پایگاه‌ها و قرارگاه‌های ایمن و حتی لباس و اتومبیل مناسب که جان آن‌ها را حفظ کند، محروم است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ضروری است دولت و مسؤولان نظام تدابیر لازم امنیتی را فراهم کنند و از نیروهای بومی در برنامه ریزی‌ها بیشتر استفاده کنند تا ما هر روز مجبور نباشیم نه تنها شهدای استان، بلکه سایر استان‌ها را بر دوش مردم تشییع کنیم.

کد خبر 6086496 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب فراجا
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • اجتماع مردم قم در حمایت از طرح حجاب و عفاف برگزار می شود
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می شود
  • برگزاری اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • عقلانیت انقلابی اهل دوقطبی‌های کاذب نیست