Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-26@00:58:08 GMT

اعضای کمیته انضباطی استقلال معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۳۴۹۲

صراط:

اسماعیل خلیل‌زاده، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، اعضا و رئیس کمیته انضباطی باشگاه استقلال را انتخاب و معرفی کرد.

به گزارش مهر طی احکامی کامران منزوی، هادی مباشری، امیر سلطانی و امین فضل‌الله‌پور به عنوان اعضای کمیته انضباطی منصوب شدند.

همچنین امین فضل‌الله‌پور دبیر این کمیته خواهد بود.

سیدیاسر حسینی نیز به عنوان رئیس کمیته انضباطی باشگاه استقلال منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: اسماعیل خلیل زاده باشگاه استقلال کمیته انضباطی صراط کمیته انضباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۳۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد

به گزارش  صدای ایران از ایسنا، مصطفی زارعی، مدیر دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای در آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی که صبح امروز (چهارشنبه) در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور وزیر ورزش و جوانان و احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال و پرسپولیس و همچنین شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و شرکت‌های تابعه آن و اعضای هیات مدیره بانک‌های شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین برگزار شد، اظهار کرد: یک بیماری ۴۰ ساله درمان شده و امدواریم اتفاقات خوبی در خصوص این دو باشگاه رخ دهد.


وی افزود: ورزش را باید به عنوان یک صنعت پولساز ببینیم و  بدانیم که ۲ درصد از تولید ناخالص کشور‌های پیشرفته را به خود اختصاص می‌دهد و هدفگذاری کشور‌های همسایه در ۳ ساله آینده ۳ درصد است و  باید به این سمت حرکت کنیم و نقطه آغاز این کار، واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی است.

رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌ها واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی بود، اعلام کرد: با کنفدراسیون فوتبال آسیا مسائل را چک کرده‌ایم و مشکلی وجود ندارد و باید سراغ سایر اشکالات برویم و آنها را نیز حل کنیم.


زارعی ادامه داد: امیدوار هستیم هر دو باشگاه مجوز حرفه‌ای بگیرند و سایر مشکلات خود را حل کنند؛ اگر یکی از این دو باشگاه واگذار می‌شد از نظر AFC مشکل حل می‌شد، اما خوشبختانه سهام دو باشگاه به یک اندازه واگذار شد.
مدیر دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای با اشاره به اینکه امیدواریم این اتفاق سرعت حرکت ورزش و فوتبال ایران را بیشتر کند، گفت: از اعضای فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنیم چرا که پیگیری بسیاری انجام دادند و وزارت ورزش هم همراه بود و در نهایت این اتفاق رخ داد. همچنین جای تشکر دارد که با همکاری وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی مشکلات دو باشگاه حل شد و  یک جلسه نیز با حضور شرکت توسعه و نوسازی اماکن ورزش و سازمان لیگ داشتیم و امیدواریم ورزشگاه آزادی نیز تکان اساسی به خود ببیند.

دیگر خبرها

  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • سیدحسین در دادسرا فرهنگ و رسانه
  • کاپیتان استقلال با شکایت فراجا به دادسرا رفت
  • حضور کاپیتان استقلال در دادگاه با شکایت نیروی انتظامی
  • حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا
  • عادی‌انگاری توهین به مقدسات و اعتقادات ممنوع
  • اعتراض استان مرکزی به رأی کمیته انضباطی برای سیدحسین حسینی
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی