Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد زابلی مسئول کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات خراسان رضوی با اشاره به اینکه حدود چهار هزار شعبه اخذ رای در سراسر استان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ایجاد شده است، گفت: از این میزان حدود سه هزار شعبه ثابت، یک هزار شعبه سیار، دو هزار و ۴۱۱ شعبه شهری و هزار و ۶۱۲ شعبه هم روستایی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با اشاره به اینکه پنج هزار خودروی سبک و سنگین وظیفه حمل و نقل صندوق‌های اخذ رای و عوامل اجرایی را در استان برعهده دارند، تصریح کرد: به استناد ماده ۱۱ قانون انتخابات، تمامی دستگاه‌های اجرایی موظف‌اند تمام امکانات مورد نیاز در برگزاری انتخابات اعم از امکانات خودرویی خود را در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند که بدین واسطه از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برای این همکاری و مشارکت قدردانی می‌کنم.
مسئول کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: حدود ۲۰۰ دستگاه خودرو برای بعضی از شهرستان‌های استان که امکان تهیه خودرو ندارند در محل ستاد استان دپو شده تا در صورت نیاز پشتیبانی از این طریق صورت گیرد.
زابلی ادامه داد: در زمینه تجهیز فرمانداری‌های استان به شبکه ارتباطی فیبر نوری، نزدیک به ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده و ۶۰ دستگاه رایانه هم به بخشداری‌ها ارسال شده است.
او در خصوص میزان تعرفه‌های رای پیش‌بینی شده، تصریح کرد: حدود ۱۰ میلیون برگه تعرفه رای با چهار دستگاه کامیون، یک دستگاه ون، یک دستگاه خودروی سواری و همراهی نیرو‌های انتظامی و امنیتی از وزارت کشور به مرکز خراسان رضوی ارسال شد و سپس به فرمانداری‌های استان این تعرفه‌ها منتقل گردید.
مسئول کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات خراسان رضوی با اشاره به اینکه امسال برای اولین بار از دستگاه‌های الکترونیکی احراز هویت برخط در انتخابات استفاده می‌شود، گفت: حدود چهار هزار و ۹۰۰ دستگاه الکترونیکی احراز هویت برخط برای امر انتخابات به فرمانداری‌های خراسان رضوی تحویل داده شده است.   انتهای پیام// ز.م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات مجلس 98 مجلس یازدهم مجلس شورای اسلامی انتخابات98 ستاد انتخابات خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۴۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی/دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در نشست ستاد پشتیبانی از حرکت‌های جهادی استان که با حضور سردار زهرایی فرمانده بسیج سازندگی سازمان بسیج کشور در سالن شهید باهنر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: ضرورت دارد گروه‌های جهادی تحت ساماندهی قرار بگیرند و برای حل مشکلات در اتصال با دستگاه‌های اجرایی باشند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی می‌توانند در حوزه ساخت راه‌های روستایی متصل با مجموعه راهداری باشند، افزود: ارتباط گروه‌های جهادی که کارکرد تخصصی دارند با دستگاه‌ها باید سامان پیدا کند.

وی تاکید کرد: به دستگاه‌ها ابلاغ خواهیم کرد تا به صورت مستمر با گروه‌های جهادی کار کنند. بر این اساس آمادگی داریم ۵۸۰۰ هزار گروه جهادی استان را ساماندهی و به دستگاه‌ها متصل کنیم تا از نظر موضوعی کار کنند.

دیگر خبرها

  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی/دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند
  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی
  • برگزاری همایش کنشگران مقابله با سقط عمد جنین در مشهد
  • فعالیت سامانه بارشی در خراسان رضوی
  • جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مشهد و کلات
  • تشریح جزئیات مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات
  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات شرکت کنند؟
  • در سال‌های اخیر فعالیت‌های پژوهشی با هدف کمک به امنیت غذایی کشور بوده است
  • کاهش۱۰ درصدی کشت گل محمدی در خراسان رضوی به دلیل خشکسالی