Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات تنها راه اصلاح مشکلات است. امروز جامعه جهانی نمی‌پذیرد برخی جامعه را برای اصلاح امور به هم بریزند؛ زیرا با این کار مشکلات نه تنها اصلاح نمی‌شود، بلکه مضاعف می‌شود.

مهدی شیخ در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون مشارکت مردم در انتخابات اظهار کرد: برخی می‌گویند به دلیل اینکه مجلس در جایگاه واقعی خود قرار ندارد، در انتخابات شرکت نمی‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه مجلس با جایگاه واقعی خود فاصله دارد، اما تمامی قانون‌گذاری‌ها در مجلس شورای اسلامی انجام می‌شود. نباید پارلمان به دست جناحی بیفتد که کارنامه مشخصی در مسائل اجتماعی، اقتصادی و سیاسی دارد.

وی افزود: اصلاح‌طلبان مجلس دهم از تصویب برخی قوانین مضر جلوگیری کردند که این بزرگ‌ترین دستاورد اصلاح‌طلبان در مجلس است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: با شرکت نکردن در انتخابات مشکلات مضاعف می‌شود. اگر شاهد حضور اندک مردم در انتخابات باشیم، فشارهای حداکثری آمریکا دوچندان خواهد شد؛ زیرا فشارهای خود را تاثیرگذار می بیند. ما در قبال سرنوشت خود و کشور مسئول هستیم و از همین رو حداقل ایفای نقش ما در جامعه شرکت در انتخابات است.

وی ادامه داد: انتخابات تنها راه اصلاح مشکلات است. امروز جامعه جهانی نمی‌پذیرد برخی جامعه را برای اصلاح امور به هم بریزند؛ زیرا با این کار مشکلات نه تنها اصلاح نمی‌شود بلکه مضاعف می‌شود.

کد خبر 411170

منبع: ایمنا

کلیدواژه: نماینده تهران مجلس شورای اسلامی اصلاح طلبان انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت اراده ملت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۴۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف کیهان: فقط ۱۶۵ نامزد اعتدالی و اصلاح طلب برای مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شدند

در حالی که وزیر کشور ،اوایل اسفند۱۴۰۲ اعلام کرده بود بیش از ۱۵۰۰۰نامزد در انتخابات مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شده اند، روزنامه کیهان هم اکنون د مورد نامزدهای تایید شده جریان اعتدالی و اصلاح طلب، اعتراف جالبی کرده است.   به گزارش خبرآنلاین، این روزنامه که پیش از این مکررا ادعا می کرد رقابت فراگیر بین احزاب و سلیقه های مختلف وجود دارد، نوشت: ۱۶۵ نامزد آنها تایید صلاحیت شدند که ۴۵ نفرشان در دور اول انتخابات به مجلس راه یافتند.اگر انتخابات مهندسی شده و غیررقابتی بود، چگونه ۱۶۵ نفر اصلاح‌طلب و اعتدالی تایید شدند؟   بار دیگر باید از امتداد داخلی دشمن و مدعیان اصلاحات پرسید؛ اگر انتخابات مهندسی شده و غیر رقابتی بود، چگونه آن ۱۶۵ نفر تایید شدند و این عده به مجلس راه یافتند؟   کیهان که از راه یافته های این جریان به مجلس، علیرغم ایجاد تنگناهای شدید، ناراضی به نظر می رسد، ادامه داد: در حالی‌که بسیاری از رسانه‌های مدعی اصلاحات مدعی عدم امکان رقابت در انتخابات بودند، در گزارش‌های خود گفتند «نامزدهای میانه‌رو» رأی آورده‌اند. خبر آنلاین گزارشی با عنوان «۴۵ صندلی مجلس دوازدهم؛ سهم لیست صدای ملت از انتخابات» منتشر کرد، سایت انتخاب نیز یکی از منتخبان در تهران را به عنوان میانه‌رو و گزینه مناسب برای تصدی ریاست مجلس معرفی کرد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برای حل مشکلات باید در انتخابات شرکت کرد
  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • اعتراف کیهان: فقط ۱۶۵ نامزد اعتدالی و اصلاح طلب برای مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شدند
  • حال و هوای انتخاباتی در ۱۵ استان
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای ۲۰ ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای 20 ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • آنچه باید درباره انتخابات 21 اردیبهشت‌ بدانید | معرفی 6 فهرست انتخاباتی در دور دوم
  • مهاجرت پرستاران از بخش دولتی به خصوصی/ مشکلات پابرجاست