Web Analytics Made Easy - Statcounter

 ستادهای انتخاباتی از صبح امروز بسته شده و دیگر نه خبری از بلندگوهاست و نه جمعیتی که در محل ستادهای انتخاباتی جمع می شدند. 

هم اکنون تبلیغات بطور گسترده در فضاهای مجازی در حال منتشر می باشد و مردم نیز، به دنبال خبرهای تبلیغاتی جدیدی از نامزدهای انتخاباتی در فضای مجازی هستند.

عکس ها و تراکت های تبلیغاتی جمع شده و بیلبوردهای نامزدهای انتخاباتی از روی داربست پایین آورده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این همه به گفته یکی از فعالان سیاسی گچساران، تبلیغ برای نامزدهای یازدهمین دوره از مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی، خانه ها و روستاها بصورت پنهان وجود دارد.

مسئول خدمات شهرداری دوگنبدان افزود: گروه خدمات شهرداری دوگنبدان در قالب چندگروه برای جمع آوری آثار تبلیغات انجام شده فعالیت خود را آغاز کردند.

حبیب والی پور ابراز کرد: برخی از داربست های تبلیغاتی که چهره شهر را آشفته کرده بود، جمع آوری شدند.

وی ابراز کرد:  طبق برنامه ریزی های انجام شده شهرداری از امروز کار پاکسازی شهر را آغاز کرده است.

والی پور تصریح کرد: به دلیل وجود حجم وسیع تبلیغات در این شهر پاکسازی چهره شهر به حالت اولیه زمان بر است.

فرماندار گچساران گفت: ساعت هشت صبح  امروز زمان تبلیغات نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پایان رسیده و هرگونه تبلیغ نامزدها و هواداران آنها پس از آن ممنوع است.

علی خوان پایه ابراز کرد: در صورتی که نامزد انتخاباتی پس از پایان یافتن فرصت تبلیغاتی اقدام به تبلیغ کند با آنها برخورد خواهد شد.

وی گفت: طبق قانون تبلیغات انتخاباتی نامزدها ۲۴ ساعت پیش از آغاز رای گیری ممنوع است، بر همین اساس از ساعت هشت صبح  امروز اول اسفند تبلیغات نامزدهای مجلس ممنوع است و بر همین اساس اطراف شعب اخذ رای باید از هرگونه تبلیغات انتخاباتی پاکسازی شود.

خوان پایه از آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم با حضور و مشارکت گسترده مردم در این رویداد بزرگ سیاسی خبر داد.


 

برچسب‌ها انتخابات مجلس شورای اسلامی گچساران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات مجلس شورای اسلامی گچساران انتخابات مجلس شورای اسلامی گچساران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۵۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری دریافت وام در کانال تلگرامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سرهنگ حسن ابوالحسینی گفت: در پی شکایت یک شهروند یزدی به پلیس فتا مبنی بر کلاهبرداری دریافت وام، موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت. 

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد شاکی با مشاهده کانال تلگرامی دریافت وام بدون ضامن، مبلغ یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال به شماره حساب اعلام شده واریز کرده و پس از آن وی دیگر جواب شماره تلفن داده نشد. 

رئیس پلیس فتا افزود: با انجام تحقیقات بیشتر و اقدامات پلیسی توسط کارشناسان این پلیس، متهم که در یکی از استان‌های غرب کشور ساکن بود، شناسایی شد و با هماهنگی مقام قضایی به پلیس فتای استان یزد انتقال یافت. 

ابوالحسینی خاطرنشان ساخت: متهم در مواجهه با مستندات و مدارک جمع‌آوری شده از سوی کارشناسان ضمن اقرار به جرم خود، اعتراف کرد که با درج آگهی در شبکه‌های اجتماعی با موضوع وام بانکی، از شهروندان کلاهبرداری می‌کرده است. 

وی هشدار داد: برای دریافت وام حتما به بانک مراجعه کرده و به هیچ عنوان به تبلیغاتی که شبکه‌های اجتماعی می‌شود اعتماد نکنند، چرا بانک‌ها هیچگونه تبلیغاتی در فضای مجازی برای فروش وام یا تسهیلات بانکی ندارند و این تبلغات از سوی کلاهبرداران منتشر می‌شود. 

رئیس پلیس فتا از شهروندان خواست هشدار‌های پلیس فتا را جدی گرفته و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری دریافت وام در کانال تلگرامی
  • سه پیشنهاد جنجالی برای هدایای تبلیغاتی
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس به پایان رسید
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات