Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-06@22:23:51 GMT

بررسی نتایج اسکار ۲۰۲۰ در «شب سینما»

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۵۳۲۲

بررسی نتایج اسکار ۲۰۲۰ در «شب سینما»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در این میز دکتر امیرحسن ندایی میزبان پوریا ذوالفقاری و داوود مرادیان منتقدین سینما هستند تا به نقد و بررسی فیلم‌های سال ۲۰۱۹ سینمای جهان و همینطور بررسی اسکار ۲۰۲۰ بنشینند. 

این گفت‌وگو آیتم‌هایی با محوریت، بررسی حضور ایران در اسکار غیر انگلیسی زبان، بررسی نتایج اسکار ۲۰۲۰ و هنرمندانی که از گرفتن جایزه اسکار خود سر باز زده اند؛ خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
«شب سینما» کاری از گروه ادب و هنر شبکه چهار، با اجرای دکتر امیرحسین ندایی و سردبیری و تهیه‌کنندگی سجاد مهرگان هر پنج شنبه ساعت ۲۳ به صورت زنده از شبکه ۴ پخش می‌شود.

۲۵۸۲۴۵

کد خبر 1354796

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: اسکار ۲۰۲۰ سینمای جهان شبکه چهار سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۵۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی راهکارهای توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد ، در این دیدار طرح‌های برق آذربایجان غربی در حوزه‌های مختلف به تفصیل مورد بررسی قرار گرفته و راهکارهای توسعه شبکه برق استان مورد ارزیابی قرار گرفت.

مسائل مربوط به طرح‌های برق رسانی منطقه آزاد ماکو، ارومیه، شهرهای شمال و جنوب استان نیز از جمله طرح‌هایی بود که در این دیدار بررسی شد.

در این دیدار همچنین با توجه به نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ با عنوان "جهش تولید با مشارکت مردم"، زیرساخت‌های مورد نیاز برای جهش تولید به ویژه تامین برق پایدار برای شهرک‌های صنعتی، مناطق آزاد ماکو و منطقه ویژه اقتصادی سرو مورد تاکید استاندار آذربایجان غربی و مدیرعامل توانیر قرار گرفت.

مدیر عامل توانیر هم برای تامین اعتبار برای اجرای طرح‌های اولویت‌دار آذربایجان غربی قول مساعد داده و برای رفع مشکلات موجود استان در حوزه برق، راهکارها و دستورات لازم را صادر کرد.

دیگر خبرها

  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می شود
  • بررسی راهکارهای توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی
  • مبینا ندایی در کمپ توسعه بدمینتون آسیا شرکت می‌کند
  • بررسی «مست عشق» حسن فتحی در رادیو
  • برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • حمایت از پروژه‌های دانش پژوهی/ همکاری ۸۹ داور برای بررسی فرآیند‌های امسال همایش کشوری آموزش پزشکی
  • پاسخ مرتضی‌علیزاده به منتقد «هفت»: سینما بر همه‌چیز مقدم است
  • تبلیغات گل درشت در تلویزیون، سینما و شبکه نمایش خانگی به مرز فاجعه رسیده است/ تلویزیون شفاف‌سازی کند
  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد