Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دوم اسفند ماه روز خلق حماسه سیاسی دیگری در صفحه انقلاب و افزوده شدن برگ زرینی به تاریخ جمهوری اسلامی ایران است که مردم بروجرد نیز همانند دیگر ملت ایران با حضور خود در پای صندوق‌های رأی و انتخاب فردی اصلح بار دیگر با آرمان‌های امام راحل (ره) و انقلاب بیعت می‌کنند و پوزه دشمنان این آب و خاک را بر زمین میمالند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم ایران آگاه به نقشه‌های شوم دشمنان هستند

سحر خدابنده لو همشهری بروجردی در رابطه با حضور مردم در روز انتخابات دوم اسفند ماه در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: پس از گذشت چهل و یک سال از پیروزی انقلاب مردم همچنان با تاسی به رهنمودهای مقام معظم رهبری به دنبال تحقق اهداف نظام و انقلاب هستند و برای رسیدن به آنها باید نسبت به همه حساسیت‌های موجود و توطئه‌های دشمنان واقف باشیم.

وی افزود: امسال نیز دشمنان تصور می‌کنند با توجه به وجود مشکلات اقتصادی مردم ایران از شرکت در انتخابات دلسرد شده اند.

این شهروند بروجردی تصریح کرد: مردم ایران آگاه به نقشه‌های شوم دشمنان بوده و هرگز در زمین حریف بازی نخواهند کرد و تا پای جان از این آب و خاک محافظت خواهند کرد.

بروجردی‌ها با حضور در پای صندوق رأی در سرنوشت و آینده شهر و منطقه خود سهیم می‌شوند

مجید عرب انواری دیگر همشهری بروجردی نیز در این رابطه اظهار داشت: حضور در پای صندوق‌های رأی در روز دوم اسفند ماه به معنای آزادی هر ایرانی و زیر یوغ ظلم و ستم نرفتن بیگانگان بوده و ملت ایران با آزادی عمل به جهانیان نشان می‌دهند گوش به فرمان کسی نیستند و می‌توانند با اعتماد به نفس روی پای خود بایستند.

وی بیان داشت: برای انتخاب فردی اصلح به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی مردم تا کنون تحقیقات خود را انجام داده اند و در روز رأی گیری به پای صندوق‌های رأی می آیند و در سرنوشت و آینده شهر و منطقه خود سهیم می‌شوند.

این شهروند بروجردی افزود: مشکلات معیشتی و اقتصادی در ماه‌های اخیر فشار زیادی بر مردم تحمیل کرده است اما مردم ایران با شعور سیاسی همیشگی این دوران را هم به خوبی پشت سر گذاشته و با حضور حداکثری در روز انتخابات شرکت خواهند کرد.

روز انتخابات روز به نمایش گذاشتن حماسه سیاسی ایران است

فرزاد درخشان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد در این رابطه در گفت و گو با خبرنگار مهر ادامه داد: هم اکنون بار دیگر مردم ایران با حضور در صحنه انتخابات می‌خواهند حماسه‌ای ملی و سیاسی را برای جهانیان به نمایش بگذارند که به طور قطع حیرت دشمنان را برمی انگیزاند.

وی تصریح کرد: در انتخابات دوم اسفند ماه در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تمامی هنرمندان، شاعران، نویسندگان و… با حضوری پرشور و به یادماندنی در پای صندوق‌های رأی بار دیگر با آرمان‌های امام و شهدا میثاق می‌کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد با بیان اینکه روز انتخابات روز به نمایش گذاشتن حماسه سیاسی ایران است، اظهار داشت: مردم فهیم و فرهیخته ایران به ویژه در بروجرد همیشه و در همه انتخابات از گذشته تا به امروز بدون در نظر داشتن جناح‌های سیاسی به طور یکنواخت در صحنه سیاسی و رقابت‌ها حضوری چشمگیر داشته اند.

درخشان تاکید کرد: انتخابات امسال از حساسیت بالایی برخوردار بوده و مردم بروجرد به ویژه جوانان مؤمن و انقلابی می‌دانند که با حضور حداکثری در این حماسه سیاسی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان نظام و انقلاب خواهند زد.

مردم با مشارکت گسترده در انتخابات دشمنان را مأیوس می‌کنند

حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد نیز با اشاره به شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و وحدت و همدلی میان مردم و نظام، گفت: این اتفاق موجب شد جهانیان متوجه وحدت و انسجام هر چه بیشتر مردم و حکومت و دولت باشند و بدانند تحت هر شرایطی ملت ایران دست از آرمان‌های امام و شهدا و انقلاب برنمی دارند.

وی افزود: دشمنان قسم خورده ایران بدانند نمی‌توانند از آب گل آلود ماهی بگیرند و از مشکلات داخلی احتمالی کشور سو استفاده کنند و مردم را از حضور در پای صندوق‌های رأی دلسرد کنند.

امام جمعه بروجرد افزود: مردم همیشه در صحنه بروجرد نیز همانند سایر هموطنانشان در روز انتخابات حضوری حداکثری خواهند داشت و با مشارکت گسترده دشمنان را مأیوس می‌کنند.

حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: مردم هوشیار ایران باید بدانند شور سیاسی توأم با شعور است که می‌توانند آگاهانه انتخابی درست داشته باشند و با حضور در پای صندوق‌های در نهایت نماینده‌ای اصلح و کاردان روانه مجلس کنند.

انتخاباتی سالم و پرشور برگزار می‌کنیم

عبدالرحیم رحیمی فرماندار بروجرد نیز در این رابطه اظهار داشت: خوشبختانه در این دوره از تبلیغات انتخاباتی با تخلفات کمتری مواجه بودیم.

وی افزود: در آخرین لحظات نزدیک به روز انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و رأی گیری مردم بروجرد، نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آنها را به رعایت اخلاق و صبر و شکیبایی توصیه می‌کنم و همانطور که پیش بینی می‌شود و تلاش می‌کنیم انتخاباتی سالم و پر شور برگزار کنیم.

تعداد نامزدهای انتخاباتی در بروجرد به ۳۱ نفر رسیده است

فرماندار بروجرد ادامه داد: از ۳۹ نامزد تأیید صلاحیت شده تا کنون ۸ نامزد انتخاباتی انصراف داده اند و تعداد نامزدها به ۳۱ نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه تعداد ۲۴۳ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه بروجرد و اشترینان وجود دارد، گفت: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده پیش بینی می‌کنیم انتخاباتی سالم برگزار کنیم و از همه مردم انقلابی بروجرد نیز دعوت می‌کنیم همچون گذشته با حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی و انتخاب نماینده‌ای اصلح دست دشمنان ایران را از سرنوشت و تصمیم گیری در امور داخلی توسط بیگانگان را کوتاه کرده و دشمن را مأیوس کنند.

کد خبر 4857651

منبع: مهر

کلیدواژه: بروجرد انتخابات مجلس شورای اسلامی فرمانداری بروجرد امام جمعه بروجرد حماسه سیاسی انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر بارش برف ایلام بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس قزوین شهرکرد انقلاب اسلامی ایران گرگان بیرجند مجلس شورای اسلامی پای صندوق های رأی حضور در پای صندوق دوم اسفند ماه روز انتخابات حماسه سیاسی مردم ایران بروجرد نیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۵۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخطار محسن رضایی به تک‌روی و سهم‌خواهی برخی جریانات / سعید محمد به گله‌مندی پرداخت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محسن رضایی در آستانه برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دیدارهای جداگانه با داوری و روح الامینی، دبیر و معاون امور استان‌های شانا و دبیران جریانات سیاسی دیگر بر وحدت گروه‌های انقلابی تاکید کرد.

براساس گزارش ایسنا، وی در دیدار با نادی، جراره و شورای مرکزی شریان، رائفی پور و سعید محمد و شورای مرکزی صبح ایران و احمد نادری و شورای مرکزی جماران گفت: باید از رویش‌های انقلاب استقبال و از هرنوع تفرقه جلوگیری کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت در جبهه انقلاب، افزود: همبستگی و برادری از ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی است که امروز بیش از هر زمانی باید مورد توجه باشد و اکنون ملت و نظام، نیازمند صف فشرده نیروهای انقلاب و کارآمدی جبهه انقلاب است و راه آن قاعده‌محوری به جای شخص‌محوری است.

وی با یادآوری شرایط حساس کشور پس از طوفان الاقصی و عملیات «وعده صادق» اظهار کرد: موقعیت ایران در غرب آسیا بیش از گذشته تعیین‌کننده شده است، بنابراین فرصت‌ها و تهدیدات جدیدی درمقابل کشور قرار گرفته است. در چنین شرایطی وحدت نیروهای انقلاب و تلاش همگانی برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور رمز عبور از تهدیدات و بهره‌برداری از فرصت‌هاست. هر نوع تک‌روی و سهم‌خواهی آسیب بزرگی به نظام و مردم خواهد زد. امروز بشدت نیازمند عقلانیت جمعی اشخاص و جریانات سیاسی کشور هستیم.

رضایی با تاکید بر اهمیت مشارکت مردم در انتخابات گفت: انتخابات مجلس‌ باوجود شرایط سخت اقتصادی با حضور مردم انجام شد که نشان دادند تنها راه اصلاح کشور انتخابات و مردم‌سالاری است. حضور سلیقه‌های مختلف سیاسی، مشارکت مردم را جدی‌تر و بیشتر می‌کند.

وی گفت: رقابت باید برادرانه و به دور از منازعه باشد. انتقادات باید منصفانه و همراه با ضوابط اخلاقی صورت گیرد و فضا برای رویش‌های جدید مهیا باشد. تحمل سلیقه‌های سیاسی علامت بلوغ عقلانیت گروه‌های سیاسی است.

در این نشست‌های جداگانه نادی و جراره از شریان، احمد نادری از جماران، رائفی‌پور و سعید محمد از صبح ایران، با تشریح روند شکل‌گیری جریان‌ها و تشکل‌های خود، به بررسی اجمالی دور اول انتخابات و برخی گله‌مندی‌ها پرداختند و آمادگی خود برای گفت‌وگو با سایر گروه‌های جبهه انقلاب را اعلام کردند.

محسن رضایی نیز در جلسه با داوری و روح الامینی، دبیر و معاون امور استان‌های شانا، بر وحدت همه گروه‌های جبهه انقلاب ازجمله شانا، پایداری، شریان، جماران، صبح ایران و تحول‌خواهان وسایر گروه‌ها تأکید کرد و اعضای شانا هم نظراتشان را بیان کردند.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902722

دیگر خبرها

  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • تکلیف مردم لرستان در دور انتخابات چیست؟
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • وحدت نیرو‌های انقلاب رمز عبور از تهدیدات است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • اخطار محسن رضایی به تک‌روی و سهم‌خواهی برخی جریانات / سعید محمد به گله‌مندی پرداخت
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • حماسه وعده صادق باید در سطح جامعه روایت گری شود
  • همه سلایق سیاسی در مجلس دوازدهم حضور دارند