Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد جوادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: نرخ‌نامه‌های مصوب واحدهای اقامتی شامل هتل، هتل‌آپارتمان، مجتمع‌های گردشگری، رستوران‌های بین‌راهی و سفره‌خانه‌ها  که به طور معمول در شهریور هر سال ابلاغ می‌شود، امسال نیز انجام و برنامه‌ریزی برای بازدیدهای مشترک با سایر دستگاه‌های اجرایی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین دیدار از تمامی تاسیسات گردشگری استان در نوروز ۱۳۹۹ در دو مرحله از سوی ۴ گروه بازرسی برنامه‌ریزی شده که به کنترل نرخ‌نامه‌های مصوب، نصب پروانه بهره‌برداری، تمدید کارت بهداشتی، بررسی کمیت و کیفیت اغذیه و رعایت نکات بهداشتی در این واحدها می‌پردازند.

جوادی تصریح کرد:همکاران اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری برای اجرای طرح نظارت نوروزی سال‌جاری شامل تعزیرات حکومتی، صنعت، معدن و تجارت، اماکن نیروی انتظامی استان است.

وی یادآور شد: چهارمحال و بختیاری در نوروز امسال‌ با برند و شعار "بهشت طبیعت‌گردی ایران" میزبان مسافران و گردشگران داخلی و خارجی خواهد بود.

به گزارش ایرنا، نوروز ۱۳۹۸ حدود ۳۳ هزار و ۸۹۵ مسافر و گردشگری در اماکن اقامتی چهارمحال و بختیاری اسکان یافتند.

چهارمحال و بختیاری دارای ۱۴ هتل، ۴ هتل‌آپارتمان، ۲ مجتمع گردشگری، ۵ مهمان‌پذیر، ۹۹ خانه‌مسافر، ۱ مجتمع سرگرمی تفریحی، ۳۵ اقامتگاه بوم‌گردی و ۵ مجتمع بین‌راهی است.

چهارمحال و بختیاری با افزون‌بر ۸۰۰ جاذبه گردشگری یکی از مهمترین مقاصد برای مسافران و گردشگران داخلی و خارجی به شمار می‌رود.

وجود ۱۲ هزار هنرمند صنایع دستی و هنرهای سنتی در ۵۲ رشته و فعالیت ۳ تا ۶ هزار نفر آنان زمینه حضور مسافران و گردشگران داخلی و خارجی در چهارمحال و بختیاری را فراهم کرده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا چهارمحال و بختیاری طبیعت گردشگران داخلی و خارجی نوروز نیروی انتظامی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۵۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری

دریافت 14 MB کد خبر 6096662

دیگر خبرها

  • نمایشگاه گروهی عکس «مردم درود» در شهر درود برپا می‌شود
  • افزایش تولیدات آبزیان فرآوری چهارمحال وبختیاری به ۳۶ هزار تن
  • کلنگ‌زنی و افتتاح ۴ طرح بزرگ کشاورزی و دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز عملیات گازرسانی به مجتمع دامپروری شهر کیان
  • کلنگ مجتمع پرورش اسب در شهرکرد به زمین زده شد
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • ثبت ۵۳ میلیمتر بارش در در لیرابی
  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری
  • عشق شیدا سرمربی سپاهان را شیعه کرد!
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری