Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست، خدمات شهری و روستایی شورای عالی استان‌ها گفت: امیدوارم دستگاه‌های نظارتی در بخش‌های مختلف نسبت به کنترل شرایط و جلوگیری از احتکار اقلام موردنیاز و ضروری مانند ماسک توسط سودجویان و سایر سوءاستفاده‌ها، اقدام مؤثری داشته باشند.

کیانوش جهانبخش در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: با اعلام رسمی وزارت بهداشت مبنی بر وجود بیماری کرونا در قم و اعلام شرایط ویژه، ضروری است که علاوه بر کنترل ورود و خروج مسافر از مرزهای کشور،نسبت به ایجاد تمهیدات لازم برای کنترل ورودی‌های درون کشور هم ضروری به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: با توجه به فصل مناسب آب و هوایی، استان هرمزگان یکی از مناطق ویژه‌ی مسافرپذیری است که مسافرت و مهاجرت بسیاری را شاهد هستیم به همین دلیل از دانشگاه علوم پزشکی تقاضا می‌کنم نسبت به این موضوع تمام توان خود را به کار ببندد و سایر دستگاه‌ها نیز مکلف هستند، تمامی امکانات موردنیاز را در اختیار آن‌ها قرار دهند و با دانشگاه علوم پزشکی، نهایت همکاری را داشته باشند.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس تصریح کرد: از مردم فهیم هرمزگان هم تقاضا دارم در این شرایط حساس ضمن حفظ خونسردی و پرهیز از رفتار غیرمسئولانه و عدم توجه به شایعات، نسبت به رعایت نکات بهداشتی فردی و اجتماعی که توسط مراجع صلاحیت‌دار پزشکی اعلام‌شده، اقدام کنند.

وی ادامه داد: امیدوارم دستگاه‌های نظارتی در بخش‌های مختلف نسبت به کنترل شرایط و جلوگیری از احتکار اقلام موردنیاز و ضروری مانند ماسک توسط سودجویان و سایر سوءاستفاده‌ها، اقدام مؤثری داشته باشند.

جهانبخش با اشاره به اینکه بهترین روش برای عبور از این بحران همان رعایت نکات ایمنی و بهداشتی است، اضافه کرد: از مجلس و دولت انتظار داریم بودجه مناسبی جهت تکمیل فرآیند آگاه‌سازی و پیشگیری در نظر بگیرد تا کشور متحمل هزینه‌های بسیار سنگین و جبران‌ناپذیر جانی و مالی نشود.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست، خدمات شهری و روستایی شورای عالی استان‌ها گفت: از طریق شورای عالی استان‌ها هم پیگیر خواهیم شد تا نقشه راه مناسبی جهت اجرا در مدیریت‌های شهری و روستایی تدوین و تصویب کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۶۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم پاسخگویی مسئولان جشنواره آسمان هشتم در میناب بی‌اعتنایی به رسانه‌ است

ایسنا/هرمزگان با گذشت چند روز از مطالبه فعالان رسانه شهرستان میناب مبنی بر عدم دعوت در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره روستایی عشایری آسمان هشتم که در روستای کردر رضوی شهرستان میناب برگزار شد، هنوز هیچ پاسخی از سوی دبیر جشنواره داده نشده است.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان، با گذشت چند روز از گلایه و مطالبه فعالان رسانه شهرستان میناب مبنی بر عدم دعوت در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره روستایی عشایری آسمان هشتم که در روستای کردر رضوی شهرستان میناب برگزار گردید هنوز هیچ پاسخی از سوی دبیر جشنواره داده نشده است و فعالان رسانه این شهرستان به این اقدام مذکور اعتراض‌هایی دارند.

 بهرام رضائی فعال رسانه‌ای شهرستان میناب امروز ۶ اردیبهشت در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در هرمزگان با ابراز گلایه از بی‌اعتنایی دبیر جشنواره آسمان هشتم به اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان میناب اظهار کرد: رسانه یک ابزار تاثیرگذار در افکار عمومی و فرهنگ جوامع است که نادیده گرفتن آن فاصله گرفتن از دیپلماسی فرهنگی است.

وی افزود: رسانه می‌تواند در تبیین و ترویج ارزش‌های فرهنگی کشور و در توسعه روابط فرهنگی و در فراهم آوردن بستر و زمینه ای برای مطالعه آداب و رسوم و سنن فرهنگ ها در همه نقاط کشور نقشی عمده داشته باشد.

عضو هیات مدیره خانه مطبوعات هرمزگان گفت: این عدم پاسخگویی اعتنایی و بی‌احترامی به خبرنگاران شهرستان است که به وسیله دبیر جشواره آسمان هشتم رقم خورده‌است و این اقدام را رسانه‌ها نمی‌پذیرند و خواستار پیگیری این موضوع از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان هستند.

علی نجفی پیشکسوت و فعال رسانه‌ای مینابی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گفت: این رفتار مسئولان جشنواره در خصوص رسانه‌های میناب به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

وی اذعان کرد: گزینش کردن خبرنگاران برای حضور در این جشنواره با هدف کمرنگ جلوه دادن نقش رسانه‌ها در شهرستان میناب و در تضاد با قوانین و اصول مصرح در باب آزادی مطبوعات و رسانه‌ها است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسئولان از فساد دوری کنند تا بتوانند با آن مقابله کنند
  • عدم پاسخگویی مسئولان جشنواره آسمان هشتم در میناب بی‌اعتنایی به رسانه‌ است
  • ادامه بارش‌ها در شرق و شمال اصفهان
  • همه مسئولان باید برای اجرای طرح نور کمک کنند
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت
  • رشد ۲۶ درصدی ارزش صادرات از گمرکات سیستان و بلوچستان
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران