Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه ستاد تنظیم بازار استان روز پنجشنبه به ریاست عیسی قبادی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و با حضور نبیل رئیس سازمان صمت قزوین و دبیر ستاد تنظیم بازار استان، بیک زاده معاون مدیر کل دفتر برنامه ریزی تأمین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صمت و مدیر پروژه طرح خرید و ذخیره سازی میوه ایام پایانی سال و نوروز، زکی زاده مدیر کل دفتر امور اقتصادی استانداری، فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، هادی طاهرخانی مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری و مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو کارگروه در استانداری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید نبیل در این جلسه گزارشی از نحوه نظارت بر تأمین میوه شب عید امسال ارائه داد و اظهار داشت: تاکنون ۷۷۰ تن پرتقال و ۶۰۰ تن سیب به سردخانه‌های استان تحویل شده است.

وی تصریح کرد: طرح ویژه نظارتی ایام پایانی سال از اول اسفند ۹۸ در استان قزوین آغاز می‌شود و با برگزاری گشت‌های بازرسی بر نحوه توزیع میوه ایام پایانی سال و بازار استان نظارت خواهد شد و با تخلف احتمالی به سرعت برخورد خواهد شد.

رئیس سازمان صمت استان قزوین یادآور شد: از مردم استان خواست هرگونه تخلف احتمالی را به سامانه تلفنی ۱۲۴ انعکاس دهند تا در اسرع وقت با حضور بازرسان پیگیری شود.

کد خبر 4857720

منبع: مهر

کلیدواژه: میوه شب عید تنظیم بازار انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر بارش برف ایلام بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس قزوین شهرکرد انقلاب اسلامی ایران گرگان بیرجند مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۶۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید ۵۳۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان قزوین

بهزاد غیاثوند مدیر کل پشتیبانی امور دام استان قزوین گفت: ۵۳۰ تن گوشت مرغ منجمد شیرینگ پک شده خریداری و در سردخانه‌های این شرکت ذخیره سازی شده است.

وی افزود: این طرح از اواخر سال ۱۴۰۲ تاکنون در استان آغاز شده است و همچنان  ادامه دارد.

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان قزوین گفت: این طرح در راستای اجرای سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی با هدف حمایت از تولید و طبق مجوز‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی و پس از هماهنگی با سازمان جهاد کشاورزی، تشکل‌ها و کشتارگاه‌های صنعتی انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • فردا میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تعطیل است
  • خرید ۵۳۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان قزوین
  • کاشت بیش از ۳ هزار درختچه در بلوار آیت الله خامنه‌ای قزوین
  • زیر ساخت‌ بازار فروش عشایر چهارمحال‌ و بختیاری فراهم می‌شود
  • شنبه تمامی میادین و بازار های میوه و تره‌بار تعطیل است
  • پیکان درخواستی برای میزبانی از استقلال در قزوین نداشته است
  • شنبه همه میادین و بازار‌های میوه و تره بار تعطیل است
  • گرانی میوه ناشی از ضعف نظارتی دستگاه‌هاست
  • اورژانس قزوین ‌۱۲۰ نیرو کم دارد
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید