Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 1 MB

سخنگوی اورژانس درباره ویدئوی منتشرشده از انتقال یک بیمار مبتلا به کرونا به بیمارستان فرمانیه توضیحاتی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران گفت: علت این انتقال این است که بیمارستان مبدأ دارای بخش ایزوله نیست و تا مشخص شدن جواب آزمایش فرد بیمار به بیمارستان شهدای یافت آباد منتقل شد.افراد مشکوک به بیماری کرونا در بخش ایزوله منفی بستری می‌شوند و جواب آزمایش این بیماران حدود ۱۲ ساعت بعد مشخص می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: yjc
265 256

کد خبر 1354863

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا در ایران ویروس کرونا چین شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۶۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه خبری دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ابراهیم خالقی اظهار کرد: در هزار و چهارصد و هشتاد و چهارمین عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی، مرحوم مهدی قربانی ۴۸ ساله از مشهد تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

مسوول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان این که عمل اهدای عضو در بیمارستان منتصریه انجام گرفته است ادامه داد: کبد زنده یاد مهدی قربانی در این بیمارستان منتصریه به مردی ۴۵ ساله ساکن تربت جام که سال‌ها از بیماری کبدی رنج می‌برد، پیوند شد.

وی گفت: قرنیه‌های مرحوم مهدی قربانی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد انتقال یافت.

دیگر خبرها

  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • دستگیری زنی که شوهر خود را با سلاح سرد به قتل رساند
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • این زن شوهر سابقش را به طرز فجیع کشت / در اردبیل رخ داد
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • لبخند سه بیمار نیازمند به پیوند در شیراز
  • انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز