Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان فرماندار طارم گفت: همه زیرساخت‌های برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند در شهرستان طارم فراهم شده است.

ستار صفری در دوره آموزشی اعضای شعب اخذ رای طارم با اشاره به شرایط منطقه‌ای، حساسیت‌های بین‌المللی و تاکیدات مقام معظم رهبری و رییس‌جمهور، روسای مجلس و قوه قضاییه مبنی بر مشارکت حداکثری در انتخابات، تاکید کرد: همه باید برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این مطلب که مردم شهرستان طارم در سطح استان به لحاظ مشارکت در انتخابات، طی سال‌های گذشته همواره پیشرو بودند، اظهار کرد: امیدواریم با حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای، امسال نیز این افتخار نصیب مردم انقلابی طارم شود.

صفری در ادامه با اشاره به تمهیدات صورت گرفته جهت برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: از زمان آغاز فعالیت ستاد انتخابات در کشور با دستور وزیر کشور، تاکنون طی ۸ ماه و بر اساس زمان‌بندی، اقدامات شبانه‌روزی توسط ستاد انتخاباتی کشور، فرمانداری‌ها بخشداری‌ها صورت گرفته است که خروجی همه این اقدامات در روز اخذ رای مشخص خواهد شد.

فرماندار طارم با تاکید بر این مطلب که روز اخذ رای هم برای وزارت کشور، هم برای افرادی که خود را در معرض انتخاب قرار می‌دهند و مهم‌تر از همه برای این‌که امین قابل قبولی برای اعتماد مردم باشیم بسیار بااهمیت است، گفت: اعضای شعب اخذ رای بایستی هوشیاری، دقت‌نظر و صبر و شکیبایی لازم را داشته باشند.

این مسئول با اشاره به تقسیم‌بندی وظایف بین اعضای شعب اخذ رای، گفت: فارغ از مسئولیت‌های مشخص شده، همه اعضا بایستی با یکدیگر تعامل و همکاری لازم را داشته باشند و کمک کنند تا ضمن افزایش سرعت در انجام امور دقت عمل لازم نیز وجود داشته باشد.

این مسئول تاکید کرد: مسئولیت اصلی شعب اخذ رای با نمایندگان فرماندار یا بخشدار بوده و اعضای شعب بایستی همکاری لازم را با نماینده فرماندار داشته باشند.

فرماندار طارم با تاکید بر این‌که صحت انتخابات بسیار مهم است و قرائت آرای مردم از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است، تصریح کرد: باید کمک کنیم در کمال آرامش و با حساسیت و بی‌طرفی، انتخابات کم‌حاشیه‌ای را در دوم اسفند در شهرستان طارم رقم بزنیم.

این مسئول با بیان این مطلب که ۵۴ شعبه در شهرستان طارم جهت اخذ رای پیش‌بینی شده است، افزود: از این تعداد ۱۷ شعبه اخذ رای ثابت و ۳۷ شعبه نیز سیار خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: طارم ستاد انتخابات زنجان شهرستان طارم شعب اخذ رای اعضای شعب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۷۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانمایی ۵۹ صندوق الکترونیکی برای انتخابات در سوادکوه

فرماندار سوادکوه از جانمایی ۵۹ صندوق الکترونیکی برای اخذ رای در دور دوم انتخابات خبر داد و گفت: البته در برخی محل‌های اخذ رای مثل مسجد بر اساس تعداد آرای دوره قبل می‌توانیم صندوق الکترونیکی را به دو یا سه صندوق افزایش دهیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سوادکوه، رمضان غلامی اِواتی؛ فرماندار شهرستان سوادکوه در گفت و گو با خبرنگار تسنیم با بیان اینکه دوره دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ما تمام الکترونیک برگزار می‌شود، گفت: در حوزه انتخابیه ما انتخابات دور دوم مجلس در نقاط شهری و روستایی تمام الکترونیک برگزار خواهد شد، دستگاه احراز هویت مثل دوره قبل خواهد بود اما صندوق‌ها الکترونیکی است، به این صورت که روش لمسی بوده و عکس کاندیداها به صورت لمسی انتخاب و کلید سبز تائید نیز بعد آن انتخاب و رای داده می‌شود.

وی افزود: آموزش‌های لازم و مهم برای نمایندگان فرماندار و کاربران داده شد حتی کاربران انفرادی آموزش دیده‌اند، در نماز جمعه، مسجد و روستاها نیز آموزش دادیم و به صورت آزمایشی نیز انجام شد تا مشکلی برای روز انتخابات نداشته باشیم.

غلامی اواتی داشتن یکی از چهار موارد کارت ملی، پاسپورت، گواهی نامه و شناسنامه را برای روز انتخابات لازم دانسته و بیان کرد: یکی از این چهار مورد حتما برای احراز هویت به همراه داشته باشند، بعد احراز هویت و اسکن مدرک کارتی به فرد داده می‌شود که کد او محسوب شده و با آن کد در صندوق الکترونیکی مجاز به رای دادن است و بعد رای کارت را تحویل کاربر داده و کارت ملی خود را تحویل می‌گیرند.

نماینده عالی دولت در شهرستان سوادکوه تعداد صندوق‌های الکترونیک در سوادکوه را همانند دوره قبل عنوان کرد و افزود: تعداد صندوق‌ها همانند دوره قبل 59 صندوق است همچنین بنا به تشخیص ما در برخی محل‌های اخذ رای مثل مسجد بر اساس تعداد آرای دوره قبل می‌توانیم صندوق الکترونیکی را افزایش دهیم البته دستگاه احراز هویت افزایش نمی‌یابد اما صندوق الکترونیکی را می‌توان در مکان‌ها باتوجه به جمعیت و تعداد آرای دوره قبل به دو یا سه صندوق افزایش داد.

غلامی اواتی از آمادگی کامل شهرستان برای برگزاری دوره دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و یادآور شد: بعد 13 فروردین جلسات هیئت اجرایی و هماهنگی نظارت برگزار، آموزش‌های لازم داده و آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات را داریم، تبلیغات هم شروع شده و بحث نظارتی هم انجام می‌شود تا بتوانیم روز جمعه یک انتخابات خوب و سالم را رقم بزنیم.

فرماندار سوادکوه سلامت انتخابات را مهم برشمرد و تصریح کرد: سلامت انتخابات برای ما مهم است و طی جلسه‌ای که با نمایندگان فرمانداری برگزار کردیم تاکید داشتیم صیانت از آرای مردم و سلامت انتخابات مهم است و بی‌طرفی در انتخابات به عنوان یک اصل باید سرلوحه همه نمایندگان فرمانداری و عوامل اجرایی باشد کسی هم که انتخاب می‌شود به عنوان منتخب مردم برای ما قابل احترام است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جانمایی ۵۹ صندوق الکترونیکی برای انتخابات در سوادکوه
  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۳ حوزه منتظر روز جمعه
  • توصیه مهم به مردم در خصوص دور دوم انتخابات
  • جوکار: مردم اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس کنند
  • پوشش مناطق خطرآفرین دریا در دستور کار طرح سالم‌سازی
  • آمادگی مازندران برای برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در زنجان و طارم
  • بازار انتخابات در تبریز داغ شد/ اوج هیجان در ستادهای تبلیغاتی
  • خسارت باران و طوفان به زیرساخت‌های آب، برق و کشاورزی گچساران
  • مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله قبلی مهم است/ قدردان تلاش رسانه‌های استان هستیم