Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ مجید گلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تصادف یک دستگاه کامیونت ایسوزو با پراید در گردنه سوباشی شهرستان کبودرآهنگ ۲ کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت.

سرهنگ مجید گلی در تشریح این خبر گفت: روز گذشته در محور کبودرآهنگ – گل تپه و در گردنه سوباشی به علت برخورد رخ به رخ یک دستگاه خودرو پراید با یک دستگاه کامیونت ایسوزو، ۲ نفر به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت کردند و ۵ نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارشناسان پلیس راه علت این حادثه را تجاوز به چپ خودروی پراید و کاهش دید به دلیل مه گرفتگی و بارش برف در گردنه سوباشی اعلام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کبودرآهنگ به رانندگان توصیه کرد: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف در ارتفاعات و مه گرفتگی و کاهش دید در محورهای اصلی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا پلیس راه تصادف خودرو فرمانده انتظامی شهرستان مقررات راهنمایی و رانندگی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۷۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادفات مشهد ۸۲ مصدوم بر جا گذاشت

سرهنگ سیدرضا اسدنژاد گفت: در این مدت ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابانها و معابر مشهد رخ داده است.

وی اضافه کرد: مرتکبان ۶ هزار و ۴۹۹ فقره تخلف راهور نیز جریمه شدند که هزار و ۶۴۸ فقره از این تعداد مربوط به تصادفات حادثه‌ساز است.

جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: در راستای برخورد قاطع با تخلفات حادثه ساز، دیروز ۵۵ دستگاه خودروی حادثه ساز نیز در مشهد توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

اسدنژاد افزود: اکنون ترافیک در خیابانهای این کلانشهر عادی و روان است.

روزانه حدود یک میلیون دستگاه خودرو در کلانشهر مشهد خدمت رسانی می کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • تیراندازی در عروسی باعث برق گرفتگی شد
  • 3مصدوم درپی برخورد پراید باتریلر درگناباد
  • ۲ فوتی و ۲ مصدوم در تصادف محور بروجرد - اراک
  • انحراف پراید از جاده در محور نطنز ۲ کشته و ۴ مصدوم داشت
  • ۶ فوتی و مصدوم در تصادف پراید و پارس در محور سرو ارومیه
  • تصادفات مشهد ۸۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • سه مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور شوش - اهواز
  • 3 کشته در تصادف پژو - کامیون
  • تصادف در محور شهرکرد _فرخ‎ شهر با یک فوتی
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس